Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.superbrightleds.com/cgi-bin/store/commerce.cgi?product=CAR

 

3.64 דולר לכל נורה כזו (אבל צריך לבצע משלוח, יש סכום מינימלי וכו').

היא אמורה להיות בהירה במיוחד, 6 לדים זה הרבה מאוד לנורה מסוג Wedge Base :)

 

אגב - אני הזמנתי משם גם נורות 74 (הקטנות ביותר) כדי להתקין בדשבורד, אבל נתקלתי בבעיות כי הן טיפה גדולות יותר מהנורות האורגינליות וזה "מרחיב" את בסיס הנורה, ואז היא לא נכנסת לדשבורד.

ניתן לראות בתמונה.

למישהו יש רעיון מה לעשות? בנתיים היזהרו לא לקנות משם נורות מהסוג הזה, מחשש שתיתקלו באותה הבעיה.

2005-03-05_23-18-41_resize.jpg

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אהלן ,

 

האם ניתן להתקין נורות לד (ואיזה? 194?) במקום הנורות הסטנדרטיות שמאירות את מספר הרישוי?

כמו כן , האם ניתן להתקין לדים במקום תאורת הפנים?

 

(מצורפת תמונה של המסגרת רישוי החדשה 8) - תודות לידידי היקר Sbmw)

 

מסגרת 2.JPG

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אוראל, די לפוצץ את המונית בלדים :lol:

וכן, אפשר להתקין בפנים לדים, ליאור עשה זאת.

Caveman, Sbmw & Kompy צאו לעזרתי :-):wink:

 

בסדר... השאלה איזה נורות (194?)?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS - קשה לי להבין מפה איזה נורות יש אצלך. נסה לפרק בעדינות את 2 מכסי הפלסטיק השקופים מצד ימין ושמאל עם מברג עדין (!) ואז תראה איזה נורה יש בפנים.

 

לי אישית יש שם זוג נורות מסוג 74, אחד לכל צד!

במידה ואצלך זה אותו הדבר, אתה צריך להזמין

(WLED-W White LED bulb – Wide (Inverted

שהם ה-74 שמאירים לכל הצדדים.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
למה??

 

ובמקום הנורות הרגילות ברכב מותר? (לוח שעונים וכו)

במקום הנורות של הלוח שעונים אתה יכול.

מצידך תשים "ספוטלייט" על התקרה של האוטו ותכוון אותו ישירות ללוח שעונים.

פורסם

היי שלום לכולם היום התקנתי לדים כחולים 12V במקום מנורות חנייה יצא ממש יפה לפי דעתי אני אצלם ואפרסם תמונות.

25-03-05_1919.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

נירא לי שכן כי במקרא אתמול קראתי את התרד והיום כבר היו לי לדים 12V ואחרי 15 דקות הם כבר היו מורכבים בפנסים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

באמת יצא יפה' date=' יש צבעים נוספים?[/quote']

אכן - אדום , ירוק , סגול..

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אצלי הצבע הוא סגול פשוט בתמונה יצא כחול :roll:

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אצלי הצבע הוא סגול פשוט בתמונה יצא כחול :roll:

אצלי הצבע לבן-סגלגל (נראה זינון משהו) ובתמונה יצא סגול סגול :?

 

תתחדש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אין לדים ממש חזקים שאפשר לשים במקום המנורות הרגילות

אני רואה במזדות 6 לרוב

אור ממש לבן ויפה ! לי יש גולף 2001 וליד המזדה האור שלי נראה ממש צהוב

מה אפשר לעשות ?

:silly: Cx5 - 2012


×
×
  • תוכן חדש...