Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - וולוו XC60 T8


פבל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל

 

יש שם מנוע חצ'מלי עם 87 סוסים שוודיים חסונים ועוד כ 25 קג"מ שצריך לתת לך דחיפה ממשית בתחילת הנסיעה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כן, ספר את זה לבחור בלאון קופרה שהחליט לעשות פוזות ואז לא הבין איך הוולוו המגודלת "עומדת איתו" ולמה הוא לא מצליח לברוח ממנה.

הבעיה היא (לא יודע אם לקרוא לזה בעיה, כמו שזה אופי), כוח שנבנה במתינות יחסית, ולא במכה. זה משהו שחוזר אצל הרבה מאוד מכוניות של וולוו, לפחות באלה בהן אני נהגתי. ב-S90, ב-XC90,ב-XC60 הקודם וב-S60 ו-V40. התחושה היא של מכוניות חלשות ממה שהנתונים מספרים, אבל בפועל הביצועים תואמים לחלוטין את הנתונים שעל הנייר.

אין ספק שזה הרבה פחות מרגש או מעניין, אבל שוב - זאת כוונת מכוון ולא טעות. זה כמו לבקר רולס רויס על זה שהמתלים שלה רכים. זה נכון, אבל זה גם הרעיון.

 

ב- T5 אי אפשר להגיד שזה נבנה... זו פשוט פצצה מהנה. לפחות ב- V40. רק המתלים לא מתאימים לסיבובים וגורמים לזוויות גלגול מוגזמות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ברכבים עם סופר צ׳ארג׳ וטורבו, הכוח הוא פחות מתפרץ ויותר לינארי.

 

בגולף 160 שלי זה היה הפוך לגמרי... כשלוחצים היה מתפרץ ועוד איך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ברכבים עם סופר צ׳ארג׳ וטורבו, הכוח הוא פחות מתפרץ ויותר לינארי.
תעשה סיבוב על אאודי sq7

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
ומה עם צריכת הדלק? 6.8 ק"מ לליטר ברכב היברידי...???

 

ברגע שהסוללה נגמרת, אתה מקבל רכב בנזין לכל דבר עם תוספת משקל של הסוללה ההיברידית.

בנסיעה רגועה, אפשר להגיע לתצרוכת דלק מרשימה, בעזרת הסוללה ההיברידית.

בנהיגה מאומצת, צריכת הדלק משתנה לרעה באופן משמעותי, כמו כל רכב עם מנוע טורבו.

פורסם

לא יודע מי, איך ומתי בדק את זה, אבל בדיקה של צריכת דלק במבחן כזה היא לא מדד למשהו שתקבל בשימוש בעולם אמיתי.

בנסיעה בינעירונית על בנזין בלבד, הרכב עושה 1:12.5-13.

בנסיעה עירונית אין שום סיבה להשתמש בבנזין, ו8 קוט״ש = בערך 4 ש״ח, מספיקים בקלות ל-25-30 ק״מ.

למי שאין חניה פרטית בבניין (או בבית) ונוסע בעיקר בעיר - הרכב הזה לא בשבילו. עדיף לו לקחת את דגם הדיזל שהוא מאוד מוצלח.

פורסם

פתחי המיזוג בקורות היו קיימים עוד בs80 דור ראשון (1999) ובדגמים אחרים שהגיעו לאחר מכן.

אני מופתע שאתם מופתעים :-o

Aprilia Shiver 750

פורסם

משהו מעולה עובר על וולוו בשנים האחרונים, העיצוב קולע. לטעמי הרכבים שלהם נותנים תמורה ענקית לשקל ביחס למתחרות בקטגוריה.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
פתחי המיזוג בקורות היו קיימים עוד בs80 דור ראשון (1999) ובדגמים אחרים שהגיעו לאחר מכן.

אני מופתע שאתם מופתעים :-o

גם אני

 

חיפשתי האמת את המאוורר על הדשבורד ואת חלונות הצד המשולשים בחלונות הקדמיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...