Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

^^^

וזאת בדיוק הבעיה שקיימת גם ביתר הדגמים שכבר משווקים.

 

ואם כבר בדאסטר עסקינן, הוא לא מושלם, אבל די להסתכל בציון על הגנה לילדים בשביל להבין עד כמה מצבו של הmg לא טוב.

 

לא יודע, לא אוהב את זה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לובינסקי צריכים לתמחר אותה מול הדאסטר ולא מול קרוסאוברים יקרים יותר.

בתחילת הייבוא של הרכבים הסיניים אז נהגו לפוצץ אותם באבזור ולנסות למכור במחיר דומה לרכבים מקבילים מתוצרת יפנית/קוראנית/אירופאית.

בדיוק כמו שכרגע אפשר לרכוש MG3 באותו מחיר כמו של סנדרו.

 

דאצ'יה הוכיחו שרכבים זולים נמכרים רק בזול.

אותו דבר לגבי האוטובוסים הסיניים שנמכרים היטב בגלל המחיר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
שענטז של עיצובים, מקדימה גניבה בוטה של המאזדה CX5 , מהצד טוסון דור קודם, מאחור ספורטאז.

אם ספורטאז עולה 135K כדי להחדיר מותג סיני עלום המחיר אם יחצה את ה 125K יהיה גבוהה.

כמובן תלוי במפרט ובמנוע אשר יוצמד לו.

ניחא, יש בחניה לצידי שכן עם CX5 ולידו מחנה השכן עם הספורטאג דור קודם, כל פעם שאני יוצא מהרכב שלי ומסתכל על האחוריים של שתיהן אני אומר שההבדל כל כך מינורי.

פורסם
לובינסקי צריכים לתמחר אותה מול הדאסטר ולא מול קרוסאוברים יקרים יותר.

אני מקווה בשביל לובינסקי שה MG יותר איכותית מהדאסטר האוטומטי.

אם הדאסטר נמכר ב 100.0 אש"ח, ומציג חבילת דיזל אוטומט גסה ולא מעודנת, יהיה מעניין אם ה MG יתומחר ראש בראש מולו ומבחן השוואתי בין השניים יהיה הכרחי.

תוסיף לזה את הארונה שנמכרת ב 110.0 אש"ח והרכב יהיה חייב להיות מתומחר מאוד אגרסיבי כדי להפוך אותו לתחרותי ורלוונטי לשוק. הטיבעולי של סאנגיונג הוא דוגמא מצויינת לג'יפון מפוספס לחלוטין בגלל תימחור שהפך אותו ללא רלוונטי. הוא אולי לא מאריות שוק הג'יפונים אבל הוא לא ממש ממש גרוע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בוקר טוב,

שמחים לשתף אתכם בתמונות לא רשמיות של ה ZS - הג'יפון החדש של MG, שהגיע לארץ, ויושק ממש בקרוב.

ה ZS הוא ג'יפון מודרני, חדיש ומעוצב, ויציג יחס עלות / תועלת מהטובים ביותר בשוק.

ההשקה כאמור בקרוב, ואנחנו חושבים גם על פעילות מיוחדת עם גולשי קארספורום בנושא.

 

בהזדמנות זו, מאחלים לכם שנה אזרחית טובה ומוצלחת,

צוות לובינסקי

 

בהצלחה עם הרכב החדש

 

נמתין לראות מה הפירוש של פעילות מיוחדת עם גולשי הפורום ונקדים תודה על כך.

 

נקווה שלמשפט המואדם יהיה כיסוי גם ברמת המחיר.

 

היה נחמד לו היו מובאים כמה נתונים טכניים על קצה המזלג בהודעתכם

 

שנה טובה גם לכם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הרגע ישבתי פעם ראשונה באחד (אפילו לא הנעתי)

 

התרשמות קלילה וראשונית:

המושבים עושים רושם של נוחים והרכב עם ריפודי עור (או דמוי עור באיכות גבוהה, לא שמתי לב כי היו ניילונים)

העור על ההגה מרגיש איכותי- ומזכיר מאוד בעיצוב הגלגל של הגולף- אני אהבתי.

גג פנורמי ענק עם רשת שלא אוטמת, אבל לפחות היא מרגישה איכותית ולא רופפת.

תא מטען סביר ובמראית עין מקביל לניסן ג'וק.

תנוחת הישיבה מרגישה נמוכה יותר מאשר בספורטאז'.

 

בלי לנהוג ולהרגיש את המנוע, הגיר וההתנהגות- לפחות במבחן "ישיבה באולם תצוגה" יש לרכב סיכוי להימכר טוב בשילוב אבזור עשיר ומחיר נמוך.

 

יאללה, שיפרסמו כבר מחירים ויתנו נסיעת מבחן- אשמח לבדוק אופצית רכישה לאשתי.

פורסם

איך מבחינת מרחב מאחור?

איכות חומרים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נראה מעניין, לא יודע עם יצליח להתגבר על בעיות השם שנוצרו ל-MG פה מאז הרכישה הסינית. בטח יהיה במחיר מאוד תחרותי. לא בטוח שזה יספיק. מצד שני מר ישראלי אוהב דילים

פורסם (נערך)

לפי דעתי הדרך הנכונה לחדור לשוק תוך כדי ביטול הסטיגמה תהיה באמצעות דיל שווה לליסינג פרטי.

תשלום חודשי קבוע שכולל בתוכו חבילת טיפולים וביטוח לתקופה נניח של 36 חודשים. בהנחה שהמחיר יכול להיות אטרקטיבי ודומה נניח למחיר של עיסקה של קטגוריה מתחת אז העסקה יכולה לקרוץ להרבה אנשים.

 

בדרך הזאת אין חשש לגבי מכירה או מחיר מחירון בסוף התקופה. אין ממש חשש לגבי עלויות נוספות כי הטיפולים כלולים.

 

ברגע שיהיו מספיק מכוניות כאלה על הכביש ובתקווה שלא יהיו תקלות מוזרות אז המותג לאט לאט יבנה.

עריכה אחרונה על ידי AssafO

פורסם

אני מניח שיהיה שידור חוזר של כל השקות MG בישראל עד היום.

 

איבזור הכי טוב שאפשר בליווי מחיר מופרך, כמה שנים של אפס מכירות ואז המחיר מתרסק והרכב מתחיל להמכר מעט.

 

שיקול נוסף ל"האם לקנות ובאיזה מחיר" הוא שלא רק שמחירון MG מתרסק כיד 2, אלא זה אפילו לא רלוונטי כי הן לא נמכרות כלל כיד 2.

 

אם היבואן יציע על ה ZS טרייד אין עתידי במחיר מחירון, אולי זה יעודד מכירות למרות שכאמור, גם מחירון זה לא כזה להיט לרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ראיתי את הרכב בסין לפני חודשיים, במבט ראשון הייתי בטוח שזה עוד אחד מאותם יצרנים סיניים שלא מוכרים במערב ומעתיקים רכבים אחרים. הרכב נראה כמו הבן האבוד למשפחת מאזדה וזה גם עם כל הירידות פה שכל הקרוסאוברים נראים אותו דבר.

הופתעתי לראות תגית MG מקרוב ועוד יותר הופתעתי לשמוע שמביאים אותו לארץ.


×
×
  • תוכן חדש...