Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי משאבת הבלם לא עובדת כשהמנוע לא מונע ואיכות הבלימה נפגעת בהנעה בדירדור, עד השלב שהמנוע עובד ומונע.

רק היום הנעתי בדרדור, לא בגלל שאין מצבר אלא כי פשוט הייתי בירידה, מין הרגל כזה. עוד לא פגשתי רכב שפגע בו הנעה בדרדור, בעבר דווקא היה מקובל להניע בירידה באופן קבוע כדי לחסוך עבודה לסטרטר.

במקרה של תאונה חלילה, מה תענה אם ישאלו אותך למה הנעת בדרדור לא ע"י סיבוב המפתח? הסטרטר כבר שם ויש לו תפקיד מוגדר, למה לא להשתמש בו?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ב6 קמ"ש גם בלי בוסטר אין שום בעיה לעצור, ובכל מקרה ברגע שהוא ישחרר את הקלאצ הרכב או יניע או ייעצר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
רק היום הנעתי בדרדור, לא בגלל שאין מצבר אלא כי פשוט הייתי בירידה, מין הרגל כזה. עוד לא פגשתי רכב שפגע בו הנעה בדרדור, בעבר דווקא היה מקובל להניע בירידה באופן קבוע כדי לחסוך עבודה לסטרטר.
אני מכיר את המנהג הזה מהעבר, למנוע קרבורטור לא איכפת איך מניעים אותו.

 

במנוע מודרני מנוהל מחשב, בזמן עבודת סטרטר מישב מעמיד את הפרמטרים (מצערת, הזרקה, הצתה) במצב שיאפשר התנעה מהירה ככל האפשר עם מינימום בזבוז דלק. בדרדור אין את זה, ההתנעה תהיה פחות מהירה ויעילה.

 

 

פורסם
תקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי משאבת הבלם לא עובדת כשהמנוע לא מונע ואיכות הבלימה נפגעת בהנעה בדירדור, עד השלב שהמנוע עובד ומונע.

 

משאבת בלם מפעלת ע"י רגל הנהג בלבד - מה שלא עובד זה ה-BOOSTER שמופעל ע"י הואקום מיוצר ע"י המנוע בפעולה.

לכן יש להפעיל יותר כח על הדוושת הבלימה (יחסית לכח הדרוש כאשר מנוע פועל)


×
×
  • תוכן חדש...