Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזראטי לבנטה - מבחן דרך - מסורת ומסירות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2691 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שכתב רועי5, לא נראה שהם יצרו את זה, כדי שיהיה כסף לרכיב המסורתיים שלהם. קראתי באיזה מקום, שמזראטי מכוונים לשוק הסיני, ושם מכונית צריכה להראות כמו צעצוע, חוץ מהסמל לא מעניין כלום. זאת כנראה התוצאה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בנוגע לכל האנטי לרכבים האלה על בסיס מסורת, כבוד, ושאר עניינים לא קשורים, גם לא כל ציור של פיקאסו הוא יצירת אומנות, יש דברים שעושים לפרנסה ויש דברים שעושים לשלם חשבונות בנק. אין בזה שום בעיה ושום פחיתות כבוד לא למותג ולא ליצרן ובטח לא לבעלים.

 

עניינית, בלבנטה לא נהגתי אבל מספר רכבים בקטגוריה (מגרמניה ומיפן) כבר הוכיחו בעבר שלרכבים האלה חרף משקלם ומרכז הכובד הגבוהה, יכולה להיות יכולת דינמית מופלאה.

 

 

קצת כמו - ''לא המזדה הזאת שלפני המתיחת פנים אלא הצורה הקודמת של הישנה יותר...''

תחילת שנות התשעים? -בין 90-94 לא יוצרה אפילו קוואטרופורטה אחת.

 

באגירה- ממך אפשר לצפות לדבר על מכוניות בדורות.

 

 

 

אחת הגרועות? קראת? נהגת?

 

1. צודק 100%. התירוץ היחיד שלי הוא שההודעה נכתבה ב 3 בבוקר.

 

2. הכוונה הייתה לקוואטרופורטה 3, 1979-1990. וזה לא שהקוואטרופורטה 2 הייתה מציאה גדולה.

 

3. כן, קראתי. כן, נהגתי. כן, מכיר אישית 2 בעלים של 2 כאלה כרכבים חדישים ולא כרכבי אספנות(בוינה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יתרון יש למפלץ הזה על גיבלי (החסרונות ברורים ובוהקים)?

מעבר לדאווין כמובן.

הוא אפילו נראה כמו גיבלי שהושיבו אותו על מזרן קפיצים עבר במיוחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממזראטי ציפיתי ליותר בעיצוב החיצוני, יותר מדי דומה לאינפיניטי.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לכל האנטי לרכבים האלה על בסיס מסורת, כבוד, ושאר עניינים לא קשורים, גם לא כל ציור של פיקאסו הוא יצירת אומנות, יש דברים שעושים לפרנסה ויש דברים שעושים לשלם חשבונות בנק. אין בזה שום בעיה ושום פחיתות כבוד לא למותג ולא ליצרן ובטח לא לבעלים

 

מה זאת אומרת?:shock:

זה יצרן שבנה את שמו כמציע רכבים מסוימים, עם תכונות מסוימות. כשהוא מפסיק עם זה, אז איזה ערך מוסף הוא נותן ביחס לאינפיניטי FX לדוגמא חוץ מהשם?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשל, את הערך שבלהיות קשור למותג עם היסטוריה בעולם הרכב אבל מבלי המגבלות שקשורות בחיי יום-יום עם רכב ספורט טהור?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק כהערת שוליים ההשלכה של החשיפה למותג משפיעה ישירות גם על המכוניות שהיצרן ייצר בעברו. היצרן אגב ממשיך להרויח ממכירת חלפים לישנות (כמעט כל דילר של פורשה בבריטניה מחזיק קטגוריה של קלאסיק פורשה ונתמך באופן מלא מהיצרן)

תבדקו מחירים של פורשה ישנות (במיוחד קלות המשקל בסדרות קטנות) שנהנות מהעובדה שלא מייצרים מכוניות כאלו יותר. אחת הסיבות למחיריהן של הישנות הוא התודעה שנוצרת ע'י החדשות, והחיפוש אחרי מה שאין בחדשות (מעט משקל, מעט בטיחות (כן,כן), מעט קשקושים, טוהר מכני).

ו

 

אם אני מבין נכון אתה אומר שהערך של הישנות עולה לאור שינויי המגמה של הרכבים החדשים.

אני מסכים שריבוי הטכנולוגיה והיעדר המכניקה הפשוטה מעלים את ערכן של הישנות והקלסיות והטהורות.

אני אבל לא חושב שזה קורה יותר או פחות בגלל שיש היום SUV של פורש או מזראטי, אלא בגלל ריבוי הטכנולוגיה הקיימת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לא הייתי מזלזל בערך המוסף של הלבאנטה. לדעתי הוא עצום. ה-Badge-appeal של המותג מאד גדול, ולקבל מזראטי במרכב של "ג'יפ", עם פאר והילה וכן, מקדם שופוני עצום, זה ממש לא רע.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת?

icon_eek.gif

זה יצרן שבנה את שמו כמציע רכבים מסוימים, עם תכונות מסוימות. כשהוא מפסיק עם זה, אז איזה ערך מוסף הוא נותן ביחס לאינפיניטי FX לדוגמא חוץ מהשם?



 

1. למה מפסיק? הרכב בעל ניהוג ספורטיבי מובהק ופאר פנימי המתאים למותג.

 

2. איזה ערך מוסף נותנות מכוניות הנוסעים שלו ביחס למתחרים שהלבנטה לא נותנת ביחס למתחרותיה?\

 

3. בערוב ימיו, פיקאסו (האמן, לא הסיטרואן) התפרנס מלשבת ב"סטודיו" אל מול הר צלחות חרס ובשיטת הסרט הנע שירבט ציורים דבילים על כל צלחת וחתם. עשה בכמה שנים כמה אלפי צלחות כאלה (וכל צלחת ב 200-500 עותקים). הוא צריך היה להתבייש בזה? מותר להתפרנס רק מיצירות כמו הגרניקה?

 

זה למשל נמכר לאחרונה ב 5000 פאונד, תגיד לי שהבת שלך לא יכלה לחזור עם כזה ציור מהגן...

CSK_1751_0004.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולה לחזור עם זה. לא יכולה למכור את זה.

 

מספרים שהיה מגיע למסעדה בלי כסף. ובתמורה לארוחה היה עושה עם טוש סמיילי על מפית וחותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם סאאב פרסמו עצמם במשפט "תחשוב שאתה נוהג במכונית שיצרן מטוסים יצר".

הם חטפו גול עצמי כשהטייסים הפנימו שהם טסים במטוס שחברת מכוניות תכננה.

 

גם פה, מה שכואב זה שפריטי עיצוב וסממני זיהוי של יצרן מכוניות מסלול ובהמשך ספורט-יוקרה משמשים לבהמות משא. זה בוודאי מוכר טוב.

אבל במשך הזמן, כשימכרו הרבה כאלה, זה מתחיל להיות סימני זיהוי של בהמות מפוטמות ודי מבאס לרכוש מכונית סלון/קופה ספורטיבית שיש בה מוטיבים של בהמה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספרים שהיה מגיע למסעדה בלי כסף. ובתמורה לארוחה היה עושה עם טוש סמיילי על מפית וחותם.

 

דאלי, לא פיקאסו.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם זאת:

280px-Mercedes-Benz_SLS_AMG_(C_197)_%E2%80%93_Frontansicht_ge%C3%B6ffnet,_10._August_2011,_D%C3%BCsseldorf.jpg

 

נחשקת פחות כי אותו יצרן מייצר גם את זה?

 

MERCEDES-AXOR_REYNOLDS-.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטובוסים ומשאיות היו ועדיין מהווים, מקור הכנסה חשוב עבור מרצדס.

יוקרתה של מרצדס לא נפגעה בשל כך, אלא ההפך.

מזארטי, כיצרן, עברה תקופות לא פשוטות, וסביר להניח שאת סוף שנות ה 70' עד אמצע ה 90' ירצו לשכוח מההיסטוריה שלהם.

איכות גרועה ומכוניות די סתמיות פגעו במוניטין, ולכן מזארטי איבדה את מקומה בטריו שכלל את פרארי ולמבורגיני.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2691 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...