Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזראטי לבנטה - מבחן דרך - מסורת ומסירות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בואו נרגיע קצת עם הטהרנות, טוב?

 

עלויות המו"פ עולות עם הזמן, וחברות כמו מזראטי שייצרו רק רכבים ספורטיביים או שיפשטו רגל, או שהמוצרים שלהן לא יהיו תחרותיים מספיק.

 

כדי שחברה כזו (וכמו פורשה) תהיה רווחית, היא צריכה למכור יותר. וכדי למכור יותר היא צריכה מוצרים שפונים לקהל רחב יותר. SUV's הם בדיוק מוצרים כאלו. אפשר לא לאהוב אותם, רק צריך להכיר בנחיצות שלהם.

 

וד"א, הלבנטה (לא שנהגתי, כן? מהכתבה) לא כזו גרועה. לא מדובר באיזו זוועה לא אכילה, גם אם היא לא בדיוק מיישרת קו עם דגמים אחרים של מזראטי. אם זה מה שיאפשר למזראטי להמשיך ולייצר את מה שאתם מחפשים בצורה תחרותית, ועוד להרוויח כסף, מה רע?

 

לא מדובר בטהרנות. זה פשוט לא לטעמי. לא אוהב מכוניות גדולות ולא אוהב גבוהות.

 

לא חידשת כלום בכך שהם חייבים לייצר כאלו כדי לשרוד כלכלית. שיעשו זאת, רק שאני לא אוהב את זה. בכל מקרה אני לא לקוח פוטנציאלי בשום היבט.

 

כמו שכתבת: "אפשר לא לאהוב אותם, רק צריך להכיר בנחיצות שלהם". אני לא אוהב ומכיר בנחיצות. למה אתה חושב שאני לא מכיר בה?

אגב, בעיני זו דווקא כן זוועה בלתי אכילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

להגיד שאתה לא אוהב את הלבנטה זו בוודאי לא טהרנות. להתחיל לקטר על איזה אובדן כיוון ודרך עבור מזראטי מהווה הלבנטה, זו כבר טהרנות לשמה.

 

מעט מאוד אנשים פה נהגו בלבנטה או בכל מזראטי אחרת, ועוד הרבה פחות יהיו אי פעם הבעלים של אחת. ככה שבסה"כ לא נראה לי שמישהו פה ממש נפגע עד עמקי נשמתו מזה שמזראטי החליטו לייצר SUV. ומי שכן, תמיד יכול להזמין איזו גראן טוריסמו.

 

לגבי זוועה בלתי אכילה - סבבה. מקבל. אבל בוא נשאל רגע שאלה פשוטה - אם מחר בבוקר היית מקבל לבנטה כזו, בחינם, עם טיפולים וביטוח לשלוש שנים כלולים, גם אז זו היתה זוועה בלתי אכילה? או שהיית מוחל על כבודך ועל אובדן הדרך? אישית, היה לוקח ל-c5 שלי בדיוק 10 שניות לעוף מהחניה. וגם אני לא בקטע של SUV והכל.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

נראה לי שהתכוונת אלי, כמקטר. נתחיל מזה שנהגתי במזראטי Quattroporte מסדרת הBi-Turbo, עם גיר רגיל, ומכיר את הQuattroporte IV, ככה שמושג מה זה מזראטי, יש לי. אני, כמו גם חלק מהחברים פה לא מתלהב מהז'אנר של הSUV הספורטיביים, במיוחד של יצרני מכוניות ספורט. למרות זאת, אני בטוח שמדובר ברכב מצוין, ועדות לכך התגובות החיוביות של נהגי המבחן שלנו בפורום. רק לא צריך לבלבל מושגים, אבל היום זה כנראה הכרח עם כל הפרסום, תרבות הפוזה (לא רק בארץ כמובן), וההגבלות הרגולטוריות שחלות על היצרנים.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד שאתה לא אוהב את הלבנטה זו בוודאי לא טהרנות. להתחיל לקטר על איזה אובדן כיוון ודרך עבור מזראטי מהווה הלבנטה, זו כבר טהרנות לשמה.

לא קיטרתי שזה אובדן דרך. רק ציינתי שהרכב לא לטעמי. מה לי ולדרכו של מותג להתנהל. שיעשו מה שבראש שלהם...

 

מעט מאוד אנשים פה נהגו בלבנטה או בכל מזראטי אחרת, ועוד הרבה פחות יהיו אי פעם הבעלים של אחת. ככה שבסה"כ לא נראה לי שמישהו פה ממש נפגע עד עמקי נשמתו מזה שמזראטי החליטו לייצר SUV. ומי שכן, תמיד יכול להזמין איזו גראן טוריסמו.

 

לגבי זוועה בלתי אכילה - סבבה. מקבל. אבל בוא נשאל רגע שאלה פשוטה - אם מחר בבוקר היית מקבל לבנטה כזו, בחינם, עם טיפולים וביטוח לשלוש שנים כלולים, גם אז זו היתה זוועה בלתי אכילה? או שהיית מוחל על כבודך ועל אובדן הדרך? אישית, היה לוקח ל-c5 שלי בדיוק 10 שניות לעוף מהחניה. וגם אני לא בקטע של SUV והכל.

 

מי ייתן ואלו יהיו הצרות שלי.

אם החלופה היא או ההצעה שלך או להשאר עם הרכב הנוכחי שלי אז אלך על ההצעה. אם יש חלופה לאיזשהו רכב אחר במחיר הזה אז כנראה שכל רכב שאינו suv היה נבחר.

 

12345

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אנחנו מסכימים ב-100٪. חתיכת איכסה האוטו הזה (וגם שופוני, ערסים והכל), אבל איזה איכסה!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלתה כאן הנק' המעניינת של פורשה קאיין וכעת גם המקאן שנפוצים באירופה מאוד מאוד.

 

רק כהערת שוליים ההשלכה של החשיפה למותג משפיעה ישירות גם על המכוניות שהיצרן ייצר בעברו. היצרן אגב ממשיך להרויח ממכירת חלפים לישנות (כמעט כל דילר של פורשה בבריטניה מחזיק קטגוריה של קלאסיק פורשה ונתמך באופן מלא מהיצרן)

תבדקו מחירים של פורשה ישנות (במיוחד קלות המשקל בסדרות קטנות) שנהנות מהעובדה שלא מייצרים מכוניות כאלו יותר. אחת הסיבות למחיריהן של הישנות הוא התודעה שנוצרת ע'י החדשות, והחיפוש אחרי מה שאין בחדשות (מעט משקל, מעט בטיחות (כן,כן), מעט קשקושים, טוהר מכני).

ולכן מהסיבה הזו מבחינתי לפחות -

מזראטי לבנטה? אני לא יכול לחכות לSUV בייבי שלהם (תואם מקאן), ורק מהכיוון של העניין שנוצר במותג ומוצרי העבר שלו, וזה שאלה של זמן עד שאבא בישראלייאמר לבנו ילד רוצה לנסוע לספא 6 שעות לראות מזראטי כלוב ציפור על מסלול? הילד - כלוב ציפור?! וואט דה...

 

חשיפה בישראל? בשנת 88 כשהייתי בכיתה ח' הסתובבתי עם מגזין כל המכוניות של 88 (של אוטו) בתיק ביהס, כדי להוכיח לכל מי שהתווכח איתי שאין דבר כזה מזראטי. אחרי שהם הפסידו בהתערבות שהם דרשו לקיים בטענה שאין יצרן כזה. בדיעבר אני מצטער על כך שלא התערבתי איתם אחד אחד, שכן בכסף שהייתי עושה מההתערבויות האלו הייתי יכול לקנות הרבה מגזינים של CAR בסטימצקי.

 

היום כבר יודעים. מה מסמל ה-TRIDENT. גם מי שלא טוב בלקרוא אנגלית בכתב מחובר.

אולי לא יודעים מהי A6G עם גוף קופה של פרואה, (הומאז לגריל נמצא בהרבה דגמים עכשויים), או מה פאנג'יו עשה על הנורבורגרינג עם 250F אבל כל דבר בעיתו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך ב100%.

תראה מה קרה למחירים של הפרארי והלמבורגיני הישנות( במיוחד אלו, עם הגיר הידני).

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שנהגתי במזראטי Quattroporte מסדרת הBi-Turbo, עם גיר רגיל...ככה שמושג מה זה מזראטי, יש לי. .

 

אם אתה מדבר על הדגם של סוף ה 80 תחילת ה 90, זה לא מזראטי, זה זבל עופות עם הקילשון שהחקלאי תקע בו.

 

אחת הגרועות ביותר של מזראטי (ובכלל) אם לא ה...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, אתה כנראה מתכוון לזאת עם מנוע ה5 ליטר עם ארבעת הפנסים המרובעים. אני נהגתי על הדגם שיוצר 1994-2001 שעוצב על ידי מרצ'לו גנדיני.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי זה דגם מיותר מבחינת הצרכן שנוטש לרגע את האני מאמין שלו לטובת המסחר הזול. העיצוב של המכונית מזעזע בעיני ומאחורה הוא נראה כמו דגם ביניים בין טוסון לסנטה פה. אני מניח שהאוטו נע יפה וטוב ונוח על הכביש וכדאי מאוד שכך יהיה עם תג מחיר של כמעט מיליון שקל אבל כאמור, לא נראה לי שלקוחות מזאריטי מחפשים רכב כזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפעמים כדי ליצור את מה שאתה רוצה אתה צריך לעשות דברים שאתה לא רוצה.

 

ה״ג׳יפ״ הזה הוא ״פשע״ קטן שלא יעשה נזק לאף אחד. חלק מהמדענים הגדולים בהסטוריה עשו דברים נוראיים רק כדי ליצור את מה שהם רצו (פון בראון למשל).

 

אם זה המחיר שצריך לשלם כדי שמזראטי ימשיכו לייצר במקביל מזראטי בכיף.

אם מחר זה המחיר שצריך לשלם בשביל שלמבורגיני ופרארי ימשיכו לייצר למבורגיני ופרארי בכיף.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו הזה באמת עצוב ולא בגלל יכולותיו ואיכותו שהם על פי הכתוב ברמה מאוד גבוהה, גם מהבחינה הדינמית, מה שאינו מובן מאליו בכזו משאית, אלא בגלל איך שהוא נראה. פשוט מין שעטנז לא מובן ולא מוגדר של כל מיני קוים וקימורים, עם פרופורציות לא נעימות לעין, לא מבין איך דבר כזה יכול לקרות למי שייצר את הקאווטרופורטה הקודמת. ואפשר לעשות גם כאלו "משאיות" שייראו טוב, עובדה אלו של פורשה, במיוחד המאקאן, אלו של אודי בסידרת ה Q ( למעט ה 3 המאולצת ), אפילו היגואר החדשה נראית לא רע. חבל שדבר כזה יוצא ממקום עם מסורת נהדרת של מכוניות יפהפיות, אבל אחרי הקאווטרופורטה הנוכחית שנראית כמו איזה ביואיק מגודלת שהחליפה קלאסיקה סלונית איטלקית שהיתה קודמתה, אולי זה כמעט מובן מאליו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מדבר על הדגם של סוף ה 80 תחילת ה 90, זה לא מזראטי, זה זבל עופות עם הקילשון שהחקלאי תקע בו.

אחת הגרועות ביותר של מזראטי (ובכלל) אם לא ה...

 

קצת כמו - ''לא המזדה הזאת שלפני המתיחת פנים אלא הצורה הקודמת של הישנה יותר...''

תחילת שנות התשעים? -בין 90-94 לא יוצרה אפילו קוואטרופורטה אחת.

 

באגירה- ממך אפשר לצפות לדבר על מכוניות בדורות.

או לפחות הפניה לסרטים (שאלה נפוצה שהופנתה אליי בשנות התשעים המוקדמות - תגיד - מה זה האוטו שמופיע בסרט הזה עם ג'ף גולדלבלום שהופך לזבוב זה לא מרצדס נכון?)

בסהכ יש שישה דורות. למכונית שייצורה החל בשנת 64.

 

היתה הפסקה בייצור בין 90 (שבה הסתיים הדור השלישי) ל-94 (שאז הופיע הדור הרביעי).

ולא הייתי צריך ללכת לגלות את זה בארכיון של מזראטי, אלה לפתוח עוד TAB ולתת מבט בוויקיפדיה.

 

אחת הגרועות? קראת? נהגת?

יותר גרועה מקייאלאמי לדעתך?

עריכה אחרונה על ידי 57mmStroke
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא די אוהב את הרכב.

בנוסף, למרות שהכותב לא אהב את הצבע החום, אני דווקא מעריך שחושבים קצת שונה מכל האפור שיש היום בכל הרכבים. (שאני מניח שזה עניין של כמה שפחות הפרעות לעין בזמן הנהיגה...)

 

בפעם הבאה, תעברו דרכי. מבטיח שהתמונות של פנים הרכב יראו את החום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד - אני לא לקוח של הרכב וסביר להניח שלא אהיה גם בעתיד. לא אוהב SUV ספורטיביים או לא ספורטיביים. הגובה מאוד מפריע לי, אוהב מכוניות נמוכות, מאוד נמוכות.

מצד שני - אני יודע שהטעם שלי משתנה עם השנים ולא ידוע לי מה יהיה בעתיד.

טוב שמייצרים כל מה שניתן לייצר, במיוחד אם זה מאפשר לחברה להמשיך להתקיים ולייצר רכבים אחרים שכן מעניינים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...