Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד שאלה לגבי הקליאו כי אי אפשר לערוך... ממה שאני רואה נראה כמו רכב טוב, יש כרגע אחת בודדת נמכרת, אז צריך לחכות להזדמנות. הבנתי שהמנוע אטמוספרי, השאלה האם הוא ירגיש טוב גם בסלד כמוך? לא תמיד רוצים ללחוץ עד הסוף וזה נחמד לפעמים שיש הרבה כח בסלד נמוך.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חייב להגיד שמעולם לא נהגתי על קליאו ספורט (פספוס, אני יודע), אבל אופי אטמוספרי אומר לרוב שכדי לקבל כח באמת צריך להביא את המנוע לסל"ד גבוה יותר מאשר במנועי טורבו. ראה ערכי "סל"ד למומנט מקסימלי" בקטלוגים. במנועים אטמוספריים (בלי טורבו) זה נע סביב 4000-5000 (בקליאו זה ב-5400) ובמנועי טורבו זה לעיתים קרובות אפילו פחות מ-2000. אבל המנוע של הקליאו הוא יוצא דופן - בגלל יחס דחיסה מאוד גבוה (מה שגם דורש תדלוק ב-98. שמתקזז אגב עם צריכת דלק מצויינת ביחס למנוע 2 ליטר) או בגלל סיבה אחרת, יש לה רצועת כח מאוד שטוחה (לינק), ויוצא שכבר ב-3000 סל"ד מקבלים את רוב המומנט. אז אם אני קורא את הגרף נכון, לא הייתי אומר שצריך "לסחוט מהמנוע את כל המיץ" כדי להוצי ממנה משהו.

 

עכשיו יבואו בעלי קליאו ויפריכו לחלוטין (או יאשרו, מי יודע) את כל מה שאמרתי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני אומר את דעתי

בתקציב שלך אם אתה מחפש רכב חזק ומתנהג יש לך לא מעט רכבים

כמו שאמרו לפניי

קליאו ספורט , וואגיות למיניהם אולי גם איזה בימר ישנה

 

לפי מה שאני חושב, אתה מחפש רכב להנות ממנו גם ביום יום וגם שיתחשק לך להתגרזן קצת בנסיעות

אני אישית הייתי מציע לך וואגית ישנה יותר מהדור הזה עם מנוע 20VT דוגמת איביזה קופרה או FR , לאון אוודי או גולף

הייתי הולך על אחת מהם שמורה ומשודרגת קלות ולא בגלל שיש לי אחת

אלא בגלל שיש להם הרבה מה להציע גם מבחינת כח וגם מבחינת אחיזה

יש לפעמים רכבים בנויים למכירה (גם כח וגם התנהגות) ובתקציב שלך עוד ישאר לך עודף

 

בטח ירוצו ויגידו שהדור הזה לא מתנהג וכו.. אני נוסע על לאון משודרגת אחיזה ונהנה מכל סיבוב :)

פורסם

הבעיה שקשה מאוד למצוא אחת שלא קרעו אותה, וגם אם יש אחת כזו - איך אדע לבחור אותה מתוך כל אלו שמוצעות למכירה?

פורסם

תצטרך לראות הרבה רכבים או "שתיפול" לך אחת הנכונה בזמן הנכון :)

 

אגב את שלי כמעט מכרתי והתחרטתי ברגע האחרון

קשה לי לוותר עליה

 

אם תרצה עזרה או לשאול על 20VT תרגיש חופשי גם בפרטי

פורסם

אני מתחיל לשקול בכובד ראש מיטו 170/155, כמובן שאני מעדיף את החזקה יותר :)

הרכב מאוד יפה לדעתי - אך ה OCD שלי כועס ברכבים של אלפה שהלוחית רישוי הקדמית לא באמצע, ננסה להתגבר.

איך הרכב מבחינת התנהגות? עושה רושם שמבחינת כח הוא יספיק לי, לא מאוד יקר, מקריאה בפורום נראה שהאחזקה זולה יחסית, והוא נאה למדי.

פורסם

המיטו אינה ספורטיבית, אלא אם הקריטריון היחיד לספורטיביות הוא כיול נוקשה (מדי). היא לא פונה או מתנהגת כספורטיבית, ההיגוי לא טוב ובאופן כללי - לא מומלצת אלא אם אתה ממש חם על העיצוב.

פורסם

לא הייתי ממליץ לך להקשיב למה שנאמר שתי הודעות מעליי לגבי המיטו. ממליץ לך מאד על המיטו, בעיקר על ה- 155.

רשמת שאינך נהג מקצועי. אתה לא חייב כרגע הארד קור. מסכים לחלוטין שקליאו ספורט ספורטיבית יותר ויותר מהנה לנהיגה מהמיטו.

למיטו יש ביצועים מצויינים, אתה נהנה מגמישות מנוע ורצועת כוח יעילה מאד (הילוכים מחולקים מצויין לטעמי ומשאירים אותך תמיד על רצועת הכוח), והיא בהחלט יודעת לפנות טוב יותר מכל הוואגיות שציינו פה. חסרונות: בקרת יציבות שאינה מתנתקת במלואה והגה חשמלי אם כי מדוייק וחד למדי.

פורסם
אני מתחיל לשקול בכובד ראש מיטו 170/155, כמובן שאני מעדיף את החזקה יותר :)

הרכב מאוד יפה לדעתי - אך ה OCD שלי כועס ברכבים של אלפה שהלוחית רישוי הקדמית לא באמצע, ננסה להתגבר.

איך הרכב מבחינת התנהגות? עושה רושם שמבחינת כח הוא יספיק לי, לא מאוד יקר, מקריאה בפורום נראה שהאחזקה זולה יחסית, והוא נאה למדי.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?577061-5-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%954-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95-155-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA

 

החזקתי 155 במשך כמעט שנה, מכרתי תוך שבוע את הרכב. אני הכי אובייקטיבי שיש לך ואומר שהרכב אחלה, והביצועים שלו מעולים, חוויה כל עוד אתה לא איזה הארד-קור שמחפש לקחת את הרכב לקצה הרכב מספק ביצועים מעולים עם הרבה שואו והצגה וסאונד טוב, עם תחזוקה נוחה ולא יקרה.

 

אגב, ה155 יותר חזקה מה170, בנוסף לזה שה170 עם מנוע מולטיאייר דיי שנוי במחלוקת לגבי האמינות שלו.

ה155 עם מנוע TJET שיושב באבארט, הרבה יותר אמין וחזק מהמ170. גם פוטנציאלי יותר.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
אף אחד עדיין לא אמר קליאו ספורט, אז קליאו ספורט. By far הרכב הכי מתנהג שנכנס בתקציב שלך.

מדהים בעיניי שאתה ממליץ ככה בלהיטות ואז כמה תגובות אחרי אומר שלא נהגת ברכב.

לא חושב שזה הרכב עבורו, צריך לדעת להוציא את הכוח מהרכב הזה.. הפאן האמיתי איתו הוא בכבישים טכניים ורק שם הוא טוב משאר האופציות שהציעו כאן.

פורסם

חברים, מקפיץ לאחר מחקר ומסקנות:

 

  • כל הואגיות עם מנועי טווין צ'ארג'ר ירדו מהפרק
  • לאון ידניות 11-12 ירדו מהפרק בגלל יותר מדי סיפורי זוועה, גם לא מאוד אוהב את המראה
  • 208GTI לא נכנסת בתקציב

 

מחפש רכב שאין לו מחלות חמורות מדי, קטן (לכן פוקוס אקובוסט לדוגמה לא מתאים), חזק יחסית וסבבה לנהיגה (לא מחפש מכונת נהיגה אבל גם שלא ירגיש כמו משפחתית).

לדוגמה נהגתי על האיביזה קופרה החדשה ומאוד אהבתי (אך כמובן שרחוקה מאוד מאוד מהתקציב).


×
×
  • תוכן חדש...