Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול בצניעות להמליץ לך על רכב כדוגמא לרכב שלי, למרות שאין הרבה אקסמפלרים בשוק.

במידה וכן תמצא אקסמפלר במצב טוב, מאוד חשוב (!) לבדוק כי מרווחי טיפולים קוצרו ל-15 אלף במקום 30 - כי המחלה של הרכב הזה זה המולטיאייר שדורש תשומת לב יתרה (מניסיון). טיפולים במרווחים קצרים יתנו לך שקט באזור הזה. אם תרצה יותר מידע, תוכל לפנות אלי בה"פ.

חוצמזה - רכב מעולה, בר-שיפור, מתנהג בצורה שמתאימה לנהג עם שאיפות ספורטיביות, 135 כ"ס, וגם ישאר לך עודף.

היום: Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium, BMW Z4 E85 3.0, BMW 118i F20
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי רוני,

הייתי בהתלבטות כמו שלך עד לפני כשבועיים , שים לב שגם פתחתי פוסט עם אופי דומה לשלך ,

והגעתי למסקנה - סיאט איביזה דגם סטייל , שיושב 86 אלף חדש מהניילון.

לאחר נסיעת מבחן על הרכב ועם גיר הDSG "המזהיר" , הוא מרגיש נכון , הוא נוסע נכון , הוא לא דוחק אותך לקצה ונותן לך מענה על כל הדרישות. אתה מחפש רכב שגם נראה ספורטיבי אם הבנתי נכון , אז קח את הדגם בעל ה-3 דלתות , עם *טסות* ולא מגנזיום , ועם הזמן תשפר את הרכב הן מבחינה טכנית והן מבחינת עיצוב חיצוני כאשר יתאפשר לך כספית.

תוכל בקלות להתאים את מראה הרכב לאיביזה קופרה החדשה שלפי הבנתי התלהבת ממנה , ועכשיו נעבור למפרט הרכב :

המחיר הזול ביותר מכל מתחרות המיני , עם ההיצע הגדול ביותר. [כולל מערכת מולטימדיה עם מחשב דרך]

מנוע קטן וחסכוני , בנפח 1K עם שלושה צילנדרים , והספק של 110 כוחות על 1070 ק"ג לדגם ה3 דלתות , וקג"מ של 20.4.

בין היתר צריכת דלק נמוכה ביותר מכל מתחרות המיני. כבר בדקתי על תוכנה לרכב , וקיימת תוכנה למנוע שלנו. ההספק יעלה מ110 ל130 כוח סוס , ועוד 2-3 קג"מ.

אם אתה בעניין הידני , אז המחיר ירד לאזור ה75 אלף ודרומה...תלוי אם אתה סוחר טוב :)

תשמע בשורה התחתונה , בקו ישר האיביזה ידועה בתור מצוינת , ולעניות דעתי עם תוכנה וגיר ידני הרכב יעשה 0-100 בלא יותר מ8 שניות.

בין היתר הרכב מצויד במנוע טורבו , מה שפותח שלל אפשרויות לשיפורים מכניים.

בהצלחה

פורסם

היי איתי, תודה על התגובה המפורטת. גם על האיביזה הזו נהגתי והיא היתה לי חלשה מדי.

בנוסף אני ממש לא מעוניין ברכב חדש מהחברה כי הדבר פשוט לא משתלם כלכלית (אני לא רוצה להיות זה שסופג את ירידת הערך החריפה ביותר, לפחות לא בשלב הזה בחיים שלי).

אני חוזר לחקור את המיטו 155, ואני על סף יאוש...

פורסם

הייתי בסרט הזה. התלבטות הייתה בין מיטו תלתן/155 למיני קופר/S.

בסוף קניתי DS3 turbo ואין מאושר ממני.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אני לא יכול לסבול את המראה של ה DS3...

האם יש בעיה כלשהי עם מיטו 170 (תלתן ירוק)?

יש אחת (2011) שמפורסמת בלוחות כבר הרבה זמן ואני מאמין שעם קצת שכנוע אצליח להגיע עם המגרש למחיר של 60K.

הבעיה שהרכב עשה 149K כפרטית ואז נמכר בחזרה למגרש (אם הבנתי נכון).

 

מה שמדאיג אותי זה מדוע הם לא הצליחו למכור את הרכב קרוב לחצי שנה?

בכל מקרה אקפוץ לעשות עליה נסיעת מבחן בזמן הקרוב...

פורסם
אני לא יכול לסבול את המראה של ה DS3...

האם יש בעיה כלשהי עם מיטו 170 (תלתן ירוק)?

יש אחת (2011) שמפורסמת בלוחות כבר הרבה זמן ואני מאמין שעם קצת שכנוע אצליח להגיע עם המגרש למחיר של 60K.

הבעיה שהרכב עשה 149K כפרטית ואז נמכר בחזרה למגרש (אם הבנתי נכון).

 

מה שמדאיג אותי זה מדוע הם לא הצליחו למכור את הרכב קרוב לחצי שנה?

בכל מקרה אקפוץ לעשות עליה נסיעת מבחן בזמן הקרוב...

בעיה ראשונה במיטו תלתן היא מנוע המולטיאייר הבעייתי.

בעיה שניה היא במערכת ההגה, שכשלה במספר רכבי מיטו.

פורסם

הבנתי שמנוע המולטיאייר היה נדפק יחסית בתחילת דרכו של הרכב, האם זה שהרכב הנ"ל עשה כבר 149K ק"מ אומר שהפרט הספציפי הזה יחסית בטוח? לפי מה שהבנתי מערכת ההגה היא בעיה יחסית נדירה, סיכון שאפשר לקחת.

האם יש לי מה לדאוג בקשר לכמות ק"מ הגבוהה (פי 2 מהממוצע)?

 

אנסה לחפש מיטו עם המנוע של דגם ה 155 סוסים שהבנתי שהוא בטוח יותר, אך יכול להיות שהדבר ידרוש הרבה סבלנות...

פורסם

תנסה להוציא היסטורייה לרכב ממוסך פיאט\אלפא, כאשר אני הגעתי פעם אחת למוסך שימשון ביהוד הוא הראה לי את כל ההיסטוריה של הבראבו שלי בלי שום בדיקה שאני אכן בעל הרכב (למען האמת הרכב לא רשום על שמי אפילו).

במידה והרכב שאתה רוצה כבר עבר החלפה של מערכת המולטיאייר או ההגה אז אני מניח שהעניין בסדר.

במידה והוא לא עבר כנראה מדובר ברכב שלא נפל ביצור (כל המקרים שראיתי שהמולטיאייר הלך היו לפני 80K ק"מ).

 

דבר נוסף: לאחר הבעיות עם המולטיאייר היבואן שינה את הדרישה לטיפול כל 15K (זה היה 30K בהתחלה) והיו דיווחים שהחלפה תקופה יותר של שמנים מונעת את הבעיה עם המולטיאייר.

 

אשמח גם לשמוע את דעת המומחים לגבי הק"מ.

פורסם
היי איתי, תודה על התגובה המפורטת. גם על האיביזה הזו נהגתי והיא היתה לי חלשה מדי.

בנוסף אני ממש לא מעוניין ברכב חדש מהחברה כי הדבר פשוט לא משתלם כלכלית (אני לא רוצה להיות זה שסופג את ירידת הערך החריפה ביותר, לפחות לא בשלב הזה בחיים שלי).

אני חוזר לחקור את המיטו 155, ואני על סף יאוש...

 

אז אתה טועה...ובגדול

ירידת הערך "החריפה" שאתה מדבר עליה נעה בין 7 ל10 אלף שקל אחרי שנתיים וחצי +

בכל אופן אתה מקבל רכב עם אחריות יצרן לשנתיים , במחיר שעולה מיטו שנת 2011.

חסר לך עוד כוח? שפר תוכנה ותהיה על 130 כ"ס , מה יותר מזה?

פורסם
אז אתה טועה...ובגדול

ירידת הערך "החריפה" שאתה מדבר עליה נעה בין 7 ל10 אלף שקל אחרי שנתיים וחצי +

רכב חדש סופג 40-50 אחוז ירידת ערך בשלוש שנים, אתה זה שטועה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
רכב חדש סופג 40-50 אחוז ירידת ערך בשלוש שנים, אתה זה שטועה.

 

בדוק את עצמך לפי מחירון לוי יצחק , בנוסף תעיף מבט על על המחירים ביד2 לשנת 2014.

פורסם

איתי האיביזה לא מספיק חזקה, נקודה. בנוסף המראה שלה בנאלי לדעתי ויש עשרות אלפים כאלו על הכביש.

איביזה חדשה ברמת גיבור הנמוכה ביותר עולה 78K והיא חלשה משמעותית ממיטו 155\170.

בנוסף - אמרתי שהורדתי את התקציב ל 60K, מיטו 2011 כן נכנסת בתקציב, איביזה חדשה ממש לא.

פורסם
איתי האיביזה לא מספיק חזקה, נקודה. בנוסף המראה שלה בנאלי לדעתי ויש עשרות אלפים כאלו על הכביש.

איביזה חדשה ברמת גיבור הנמוכה ביותר עולה 78K והיא חלשה משמעותית ממיטו 155\170.

בנוסף - אמרתי שהורדתי את התקציב ל 60K, מיטו 2011 כן נכנסת בתקציב, איביזה חדשה ממש לא.

 

78K על דגם אוטומט או ידני?


×
×
  • תוכן חדש...