Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

בשנה האחרונה התמכרתי לאחד הדברים הכי גרועים שיש: נפט גולמי או בשמו האחר דובוני גומי של חברת האריבו מגרמניה.

החרא הזה טעים בטירוף ואין לו תחליף בארץ מבחינת הטעם ולכן התחלתי להזמין אותו מחו"ל אך זה גם יוצא יקר (יחסית למחיר זבל דומה בארץ) וגם לוקח לזה זמן להגיע לארץ ובינתיים הדודא מקשה.

 

האם משהו מכיר מקום בארץ (עדיפות לאזור חיפה-עמק יזרעאל) שמייבא את האריבו לארץ ואוכל להשביע את רעבוני לדובונים?

 

זה המוצר: http://www.ebay.com/itm/152127575906?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

פורסם

שאלוהים יעזור לך, אתה מדבר על דובוני השלשול המפורסמים מאמזון? SUGAR FREE GUMMY BEARS?

 

מי שטרם נחשף לתופעה, מוזמן לקרוא ביקורות באמזון, שעות של הנאה צרופה - יותר אינטנסיבי מקריאת כרך של GOT ...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

Also, not sure why so many people assume I'm a man. I am a woman. We poop too. Of course, our poop sparkles and smells like a walk in a meadow of wildflowers. Thanks for all the great comments. I've been enjoying reading them and so glad that the horror show I experienced from snacking on these has at least made some people smile.

 

אכן מצחיק עד דמעות

:turn-l:
פורסם
bitch plz -

 

הרבה זמן לא צחקתי עד דמעות

 

תבורך

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אי פעם הטרלתי? רציני לחלוטין.

 

אוריו, לא מדבר על הדובונים ללא סוכר.

אם כבר רעל אז שיהיה מלווה גם ברעל שנקרא סוכר.

אוכל את זה קבוע ולא השפיע לרעה על היציאות [emoji1] [emoji1] [emoji1]

פורסם
bitch plz -

ספויילר: הוא מקיא בכל צבעי הקשת

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

יאוו הערתי את על הבית

Should i try them?

ת: It depends. Do you like painful and explosive diarrhea? If yes then this is the snack for you.

ת:Excellent wedding gift for an ex husband or wife. Also, a tasty birthday treat for your diabetic mother in law.

 

If these are sugar free then why do the ingrediants above list corn syrup and sugar and dextrose?

ת:I blame aliens and/or the government.

 

What happens if you eat all 5 pounds at once?

ת: After reading all the other reviews, I would think you might die. In your bathroom. Alone. Out of Charmin toilet paper. Sad. A real Ernest Hemingway ending.

ת:From what I've heard you probably won't have time to eat all 5 pounds at once.

 

וזה עוד ממשיך עצרתי בדף 9.

פורסם (נערך)

הפוסט עם ההאריבו המשלשלים היה אדיר, הורג אותי כל פעם מחדש.

 

אגב הייתי בבורגאס לפני חודשיים וקניתי בערך 30 חבילות של האריבו Special Edition לקיץ, הטעמים משגעים..

אין בארץ לצערי רק את הרגילים בטיב טעם מדי פעם

 

אגב, המחיר שם הוא.... 2.5 שקלים, במלון שהייתי בו, לשקית

:(

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

אם תאכל את הגירסה ללא סוכר, אז מה שייצא ממך אחר כך, יהיה קרוב לנפט גולמי. יכול להיות שאפילו יהיה אפשר לתדלק עם זה מנועי דיזל (אם אין לך בעיה לפזר סביבך ריח של מחראה).

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...