Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

טוב גם אני הגעתי לשלב שבו אנחנו הגברים "נופלים" וכורעים ברך :wink:

 

את השלב של בחירת הטבעת עברתי, עכשיו נשאר השלב הלפני סופי - ההצעה 8)

אז ככה, חשבתי על 2 אופציות שאחת מהן לקחת אותה על סירת גונדולה בפארק רעננה, לאחר השיט לבחור מיקום ולארגן שם את כל השילוט( כמובן שחברים עוזרים ומארגנים הכל).

האופצייה השנייה, לקחת אותה למסעדה ליד חוף הים, לאחר סיום הארוחה להוביל אותה למקום שגם שם יהיה מאורגן שילוט וכל התפאורה.

 

מצד שני הרעיונות האלו כ"כ שחוקים שבא לי לארגן משהו ייחודי שישאיר אותה בשוק. ושישאר לה מזכרת לכל החיים.

אני לא מחפש דברים להשתגע כמו צלילות, צניחה חופשית וכו'...

מחפש משהו רגוע אבל שישאיר אותה ויפתיע אותה ברמות, אגב היא קצינה בצה"ל אולי יהיה למישהו רעיון מעניין לקשר :)

 

אז חבר'ה בוא נראה עד כמה אתם יצירתיים וחושבים מחוץ לקופסא! :-D

 

תודה רבה לעוזרים!

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקטע הזה אני אוהב את הקופסא.

 

לא מבין את הכיף שבכל ה"הפקות" האלו עם כל החברים ברקע, זה רגע אישי שלכם ולא צריך שום דבר יותר ממך וממנה.

 

הרי מה שמרגש פה היא ההצעה בלבד... כל השאר זה קשקוש בלבוש.

 

קח אותה לארוחה טובה ותציע, או כל בילוי אחר נחמד, לדעתי לא צריך את כל החברה שלך מוחאים כפיים ברקע.

 

מזל טוב ! :)

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
משהו ייחודי שישאיר אותה בשוק. ושישאר לה מזכרת לכל החיים.

 

קח בחשבון שמחקרים הוכיחו שאנחנו נוטים לזכור לכל החיים חוויות שליליות, טראומות וצלקות נפשיות, אז למי שבאמת רוצה להשאיר רושם, רק אירוע מטלטל באמת.

למשל "מאמי! תגיעי לבית חולים! הייתי מעורב בתאונה קשה ונשארו לי דקות בודדות לחיות!"

בום! פוגש אותה בכניסה למיון עם כל צוות הטראומה, סירנות ברקע וטבעת ביד.

 

ובנימה רצינית יותר, עזוב אותך שטויות, מסעדה יפה (לא חייב יקרה), טיול רומנטי והצעה.

אין לך מושג כמה האירוע הזה חסר משמעות בדרך שאתה ואישתך לעתיד תעברו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מצד אחד אתם צודקים שזה אמור להיות משהו אישי, מצד שני אני לא רוצה לעשות את זה משעמם.

פורסם

אחרי כמה פעמים זה משעמם

 

בפעם הראשונה סעו לטייל לפינה יפה בארץ, תן לשמש לשקוע/ לזרוח, כרע ברך כמו גבר ...

 

תאר לך פדיחה, אספת את כל החברים ועלמת החן אומרת לך לא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

אתה מציע לה נישואין, אתה באמת חושב שמה שחסר לה כדי שזה לא יהיה משעמם זה החברה שלך מוחאים כפיים ?

 

דווקא החברה טובים כ backup במידה והיא אומרת לא... מיד הולכים לפאב הקרוב להרים איזה דרינק :)

 

במידה והוא בטוח שהתשובה חיובית, כפי שאמרתי בהודעה הקודמת, הייתי מוותר על החברה ושומר אותם ליורו עוד שבועיים (תתחיל לנצל כל רגע פנוי עד הילדים :) )

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא אוהב תיכנון,

וכמו שאמרו נגד הצעה בפרהסיה.

פשוט תהיו יחד ותמצא את הרגע הנכון,והוא יגיע,

אותנו לדוגמא תפס גשם קל ויצאה קשת ככה פתאום

ואז ניצלתי את ההזדמנות,ותאמין לי שלא נשכח את זה מעולם,

פשוט,תהיו יחד ויגיע הרגע המתאים,

 

מז''ט

פורסם

כל מה שחשוב לה זה אתה והיא, אין כאן משעמם, אלא אם אתה חושב שאתם כזוג זה משעמם :shock:

אני עשיתי ארוחת ערב רומנטית אקסטרה בבית של אחותי כשהם היו בחו"ל, אחרי האוכל הכנסתי אותה לחדר שינה עם עיניים עצומות והייתי מוכן עם הטבעת. לא היה צריך יותר.

פורסם
תאר לך פדיחה, אספת את כל החברים ועלמת החן אומרת לך לא

 

אולי היא דווקא תעשה לו טובה בכך, ותמנע ממנו את הטעות כמעט הכי גדולה בחיים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אמנם אני ילד (בן 24), אבל הרעיון שלי להציע לחברה שלי מן הימים (כי צריך בשביל זה תזרים מזומנים גדול):

תיאלנד, בטן גב, לעלות על כדור פורח, וכשאנחנו בין השמים לארץ, שם להציע. כמובן שתהיה תפאורת פרחים יפה בכדור.

כמובן שאפשר להצניע את הכל בכדור פורח בארץ, אבל זו החלטה של המתכנן.

פורסם

חברים, קודם כל תודה על האיחולים!

יש פה גם כמה תגובות מבדרות שאהבתי בסגנון של "תברח" או "תסרב" ממש מפרגנים :)

 

בכל אופן, אני חושב שאני אלך יותר בכיוון לקחת אותה למסעדה, ואז נוביל אותה לחוף או למרינה בהרצליה עם שילוט ונעשה את ההצעה ונקווה שה' יהיה איתי! :)

פורסם

תנסה בלי שילוט.

אנשים נמנעים מהשאלה או מדיבור ונותנים לשלט כתוב להציע.

תתארגן על קופסה מעפנה, כזו שתבליט את הטבעת וזהו. היא כבר תדאג להתרגש.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...