Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תפרום בעדינות גליל של נייר טואלט כמה ריבועים אחורה, תדביק את הטבעת בריבוע הרביעי/חמישי... רגע לפני שאתה קולט שהיא נכנסת לשירותים, תחליף מהר לגליל המקומבן, תאזין בדלת לרגע שבו היא מתכוונת להישתמש בגליל... איך שאתה שומע " מה זה"..? תיכנס ותכרע ברך..

יותר מקורי מזה, לא תמצא...

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה חושש שתקבל סירוב?

כמה זמן אתם יחד?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני הצעתי נישואין על ידי בניית חופה באיזור אורה-עמינדב, על רקע ההרים הירוקים של ירושלים.

תוך כדי ההצעה, המצלמה לא צילמה, תוכי ברח לאישה מהרכב {הייתה מורה שעובדת עם טיפול באמצעות בעלי חיים בילדים בעייתים}, והיה לה פיפי לוחץ ולא היה לה איפה לעשות.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

יש פה גם כמה תגובות מבדרות שאהבתי בסגנון של "תברח" או "תסרב" ממש מפרגנים

שמחים שזה מצחיק אותך, אבל אני חותך ת'זין אם עוד כמה שנים אתה לא נזכר בשירשור הזה ואומר לעצמך: "וואלה, הם צדקו שם בפורום... הייתי בטוח שהם מתלוצצים. הם באמת ניסו לעזור לי ולהציל אותי ואני חשבתי שזו בדיחה על חשבוני...".

 

חותם על זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תברח. כל עוד אתה יכול.

 

קרעת אותי מצחוק :-)

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)
שמחים שזה מצחיק אותך, אבל אני חותך ת'זין אם עוד כמה שנים אתה לא נזכר בשירשור הזה ואומר לעצמך: "וואלה, הם צדקו שם בפורום... הייתי בטוח שהם מתלוצצים. הם באמת ניסו לעזור לי ולהציל אותי ואני חשבתי שזו בדיחה על חשבוני...".

 

חותם על זה.

 

איציק

 

הרגתם את הילד :-)

 

בט"ו באב שמתי לאשתי טבעת על העוגה האהובה עליה, שקניתי ממאפיית קדוש בירושלים.

הבאתי לה את העוגה למעונות בטכניון כשהעוגה במצב של מוות קליני מהחום.

מאז עברו 22 שנים.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם
תפרום בעדינות גליל של נייר טואלט כמה ריבועים אחורה, תדביק את הטבעת בריבוע הרביעי/חמישי... רגע לפני שאתה קולט שהיא נכנסת לשירותים, תחליף מהר לגליל המקומבן, תאזין בדלת לרגע שבו היא מתכוונת להישתמש בגליל... איך שאתה שומע " מה זה"..? תיכנס ותכרע ברך..

יותר מקורי מזה, לא תמצא...

 

לחלופין איך שאתה שומע "אחח כוסעמק".

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

פותח השרשור, שיהיה במזל טוב.

 

אני גם חושב שהצעת הנישואין צריכה להיות אינטימית, אתה והיא ואולי עוד מישהו שקרוב אלייך במיוחד וחשוב לך שיהיה חלק מזה.

 

לגבי אופן הביצוע, אולי הצעת הנישואין שלי בזמנו תיתן לך רעיון- שכרתי קטמרן במרינה בהרצליה לשעתיים. מאחר וחששתי שאישתי "תעלה" על מטרת השייט דאגתי שאחי יתקשר ו"יזמין" אותנו להצטרף אליהם לשיט שאותו קיבל מתנה על היותו עובד מצטיין.

זה עשה את העבודה, אישתי לרגע לא חשבה בכיוון של מה שתכננתי, הגענו לשיט בצהרי יום שישי שם פגשנו את שני אחי הגדולים(אני ואחיי מאוד קרובים והיה חשוב לי שהם יהיו איתנו), יצאנו לשיט, היה קצת גלים אז היא הקיאה, כרעתי ברך והצעתי עם טבעת שנשמרה אצל אחי, היא שוב הקיאה, בסוף אפילו אמרה כן.

;)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אתה חושש שתקבל סירוב?

כמה זמן אתם יחד?

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

איך הגעת למסקנה הזאת?

תפרום בעדינות גליל של נייר טואלט כמה ריבועים אחורה, תדביק את הטבעת בריבוע הרביעי/חמישי... רגע לפני שאתה קולט שהיא נכנסת לשירותים, תחליף מהר לגליל המקומבן, תאזין בדלת לרגע שבו היא מתכוונת להישתמש בגליל... איך שאתה שומע " מה זה"..? תיכנס ותכרע ברך..

יותר מקורי מזה, לא תמצא...

 

אין יותר רומטי מזה..

 

קיצור חבר'ה, הפוסט הזה כבר נהפך לבדיחה.

 

אז תודה רבה לאלו שהמליצו וכיוונו אותי :)

פורסם

לקחת את זה לשם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני כרעתי ברך בדרך המסורתית.

על גבעה.

בטוסקנה.

 

ד"א - בנצי - קרעת אותי,אני לא מפסיק לצחוק.:lol::lol::lol:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אני השקעתי.

טיול רומנטי, שקיעה, מסעדה מדהימה, שלטים, בלאגנים, התחתנו ואחרי שנתיים וחצי יצאתי מהארון והתגרשנו.

עדיף שתצא עכשיו מאשר להשקיע...

 

 

המון המון מזל טוב! :-)


×
×
  • תוכן חדש...