Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הדשבורד המקורי אצלך הוא עם מסך גדול או קטן?

406769citroen__citron_c4_hdi_tendance__super_features__2011_10_lgw.jpgCitroen C4 (3).jpg

 

אם הקטן, המקום מתחתיו לא מאפשר לעשות שם עבודת קסטום?

 

למרות שאולי קצת צפוף שם. ראה תמונות בהמשך (קצת אחרי השליש) השרשור הזה:

http://c4owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?187767.0

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שניהם אותו הדבר מאחורה. רק שישנה תוספת הפלסטיק הנראית, ומאחורה עוד תוספת שלא נראית בתמונה.

מאחורה אין מקום לכלום, מדובר על עומק של 5 ס"מ בערך.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הכוונה שלי, שאם מדובר במסך הקטן, אז יותר קל לנסות להתאים שם מקום (כולל אולי העברת המסך למיקום אחר) לעומת אם המסך גדול, אז אין אופציות בכלל מעבר ללהסיר אותו.

 

השאלה היא אם אפשר להסיר את הפלסטיק הפנימי שם ומה מתגלה מאחוריו.

פורסם

הרכב שלי הוא מרמת גימור קומפורט, משמע המסך הוא כמו בתמונה הימנית (מסך קטן שמתחתיו כיס פלסטיק). גם אני נתקלתי בשרשור שטום הביא מהפורום של בעלי C4, ובגלל זה ניסיתי לחשוב על לעשות עבודת קאסטום על הפאנל הקיים בגלל שככל הנראה אין מקום מתחת למסך הקטן במקום הכיס.

מחיפוש די נרחב ברשת לא הצלחתי למצוא אף תיעוד למישהו שהתקין מערכת אפטרמרקט ברכב הזה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

חיתוך כרטיס אלקטרוני מודפס מבלי היכרות מעמיקה עם המבנה שלו, דינו כדין גריסה של הכרטיס או נסיעה עליו עם מכבש..

חפש דרכים אחרות להתקין את המערכת (אולי בתא כפפות כמו שהיו מתקינים פעם מכשירי DVD)

יום טוב גם לך

פורסם

העניין הזה ברור לי, בגלל זה באתי להתייעץ.

יש לי חבר שהוא מהנדס חשמל מהטכניון, הוא גם הבטיח שינסה להעיף מבט, אבל גם לגרסתו עדיף וכדאי להשיג את הסכמה של הדבר הזה.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

סכמה לא מספיק.. אתה צריך את קיבצי העריכה של המעגל לצד הסכמה.

אתה יכול לנסות להשיג קיבצי עריכה אבל אני אהיה נורא מופתע אם תצליח.

יום טוב גם לך

פורסם
העניין הזה ברור לי, בגלל זה באתי להתייעץ.

יש לי חבר שהוא מהנדס חשמל מהטכניון, הוא גם הבטיח שינסה להעיף מבט, אבל גם לגרסתו עדיף וכדאי להשיג את הסכמה של הדבר הזה.

לא ניתן להשיג קבצי עריכה של PCB או סכימה חשמלית של המעגלים המקורים עבור 99 אחוז מהרכבים אלא אם מישהו ביצע רוורס אינג'נירינג וגם במקרים

שמצאת לא ניתן לסמוך על המעגל.

 

בכול מקרה חברך לא יכול לעזור לך אלא אם יש ברשותו X-RAY מכיוון שהמעגלים הם בדרך כלל רב שכבתיים קרי יש מוליכים אשר לא ניתן לראותם.

איזה כייף לי :)

פורסם

אם הרוסים ויתרו, זה כנראה בלתי אפשרי:

http://citroens-club.ru/forum/index.php?showtopic=44006

 

מה שמענין, זה שבסרוויס בוקס של סיטרואן, הפאנל מופיע עם רווח איפה שהרדיו:

1334850641_82_FT137001_frontconsolepanel.jpg

ויש גם ריבוי מק"טים לחלק הזה. אבל לא הצלחתי באמצעות גוגל לאתר אם חלק כזה קיים במציאות או שרק השרטוט כזה בגלל שיש כל מיני גרסאות לרדיו.

פורסם
אני זוכר שיש בתחתית של כל הסיפור הזה שני קונקטורים. אם אחד למזגן ואחד לרדיו, אין בעיה. צריך לבדוק.

לדעתי לא צריכה להיות בעיה לקצץ מהחלק של הרדיו. אבל יהיה צורך להחזיק את העניין הזה ביד כדי להחליט טוב יותר.

קח בחשבון שיש לך גם את המסך המרכזי שלא יציג חלק מהמידע יותר.

 

אני אשמח להכנס איתך לפרוייקט אם יש לך מה לחפש בבאר שבע.

נכס לקבוצה פה נכב

פורסם
זה בשורה מאוד קשה מבחינתי. הרכב אצלי פחות מחודש. אשקול למכור אותו.

אתה רציני? למכור רכב בגלל מערכת?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

רציני לגמרי. חידק המערכות הוא חידק חזק ואלים. קשה לי לקבל את העובדה שלא אוכל להתקין את הציוד שלי שאספתי במשך שנים ולשמוע מוזיקה כמו בנאדם, ולא מדובר כאן על רמקולים של רוקפורד ומגבר קנווד.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אני לא הייתי חותך שום דבר, המערכות האלה מחוברות ברשת CAN. אם הם ישבשו לך את קו התקשורת יש סכנה שכל האוטו ישתגע לך. אתה חייב לבדוק בשרטוט חשמל של הרכב, האם הפאנל הזה מקבל שני חיבורי CAN נפרדים למזגן ולרדיו.

 

חשבת אולי להתקין את המערכת במקום חלופי ולאו דווקא במקום המקורי?

 

למשל מתחת לפאנל המזגן מעל ידית ההילוכים?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...