Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חניה בתל אביב באזור הסנטר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני צריך להגיע לסנטר ורוצה לחנות את רכבי בחניה רגילה באחת השכונות, האם ניתן לקבל על כך דוח ? אם כן היכן אני יכול לחנות ללא תשלום ?

פורסם

כל האזור שמסביב לסנטר במרחק הליכה סביר הוא כחול-לבן, כלומר חניה שעולה כסף. יש בדיוק 3 מקומות חניה חינמיים באזור הזה ככה שהסיכוי שלך לחנות בחינם די קטן ושואף לאפס.

 

וכן, אם תחנה בכחול-לבן בלי לשלם תקבל דוח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כל האזור שמסביב לסנטר במרחק הליכה סביר הוא כחול-לבן, כלומר חניה שעולה כסף. יש בדיוק 3 מקומות חניה חינמיים באזור הזה ככה שהסיכוי שלך לחנות בחינם די קטן ושואף לאפס.

 

וכן, אם תחנה בכחול-לבן בלי לשלם תקבל דוח.

מה הכוונה בתשלום ? האם יש מכונה שבה אני משלם ? או שאני משלם בעייריה, איך זה עובד ואם כן אתה מודע לעלות ?

פורסם
מה הכוונה בתשלום ? האם יש מכונה שבה אני משלם ? או שאני משלם בעייריה, איך זה עובד ואם כן אתה מודע לעלות ?

כל מה שאתה צריך לדעת כתוב באתר העירייה, כולל אמצעי תשלום ותעריף החניה:

http://www.tel-aviv.gov.il/Tolive/Transportation/Pages/ParkingMeans.aspx?tm=2&sm=3&side=1

 

שים לב שברוב הרחובות באזור הסנטר צד אחד של הרחוב הוא חניה לתושבי האזור בלבד, כך שלמי שהוא אינו תושב מותר לחנות בצד הזה רק עד השעה 17:00 (גם אם הוא משלם).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פות"ש - אם אתה מוכן ללמוד מזקנים ממך שחונים באיזור כבר שנים...

יש באיזור לא מעט חניונים בתשלום - חניון דיזנגוף סנטר, חניון היכל התרבות - אם חשוב לך להגיע ממש לצנטרום של הפיילה עם האוטו - תחנה שם. כמה שזה לא יעלה זה יהיה יותר זול מכל התעסקות אחרת. (כמובן שאם אתה עם אישתך ושני ילדים קטנים עם עגלה וטיולון - זו האופציה הכי שפויה)

אם בא לך לבזבז זמן ודלק בחיפוש אחר חניה כחול-לבן, תהנה. רק אל תשכח להפעיל פנגו.

אם אתה רוצה להיות חכם - תחנה בחניון רידינג - חניה חינם.

קח את אחד מאלפי האוטובוסים שיוצאים מהחניון ומביאים אותך למחוז חפצך בעלות מצחיקה.

 

רק בבקשה - אל תחשוב שהמצאת את הגלגל ואתה חונה לשניה בחניה פרטית של מישהו בבית / בתחנת אוטובוס / במגרש עפר שנראה שלא שייך לאף אחד / על מדרכה רחבה / באמצע מקום ותפתח מכסה מנוע ותשים משולש אזהרה עם שלט "פקח יקר האוטו תקוע, ממתין לגרר, עימך הסליחה" - לעיריית ת"א יש אלבום של חכמולוגים, ותקציב הכנסות נאה מכאלה. אל תהיה אחד מהם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמו שדיסקו כתב, אם אני צריך להגיע לשם עם הרכב אני נכנס לחניון הבימה בלי להניד עפעף. חבל לי על הדלק, הזמן והעצבים שכרוכים בחיפוש אחר חנייה באחד האזורים הכי צפופים בת"א.

פורסם

הייתי בשבוע שעבר בתל אביב ונדהמתי ממחירי החניונים הפרטיים (לא אחוזת חוף).

מחיר לשעה ראשונה 30 ש"ח ומהשעה השניה והלאה 20 ש"ח שעה (זה היה אזור רחוב דניאל פריש- אבן גבירול)

התחרפנו שם? יום חניה במחיר של יום עבודה.

פורסם (נערך)

צודק. יש שם חניונים הזויים. (והיועץ המשפטי של החברה שלנו החליט להתמקם דווקא שם...)

אבל על דובנוב/הפטמן יש גם כמה וכמה חניונים זולים (יחסית...).

 

פעם מיהרתי לפגישה במסעדה תל-אביבית, וכל החניונים מלאים.

בלית-ברירה נכנסתי לחניון של גן העיר. "מה כבר יכול להיות", חשבתי לעצמי. אז יעלה 50-60 שקל. פחות מהנזק מאיחור.

125 שקל שילמתי. נשבע. יש לי עדיין את הקבלה איפה שהוא בבית. אם אמצא, אסרוק אותה.

יותר ממונית ספיישל מהמשרד לפגישה.

כשאין פיקוח, ויש ביקוש, "בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה".

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לא צריך פיקוח. זה עניין של היצע וביקוש. אם זה המחיר סימן שיש מי שישלם אם לא הם היו פושטים רגל.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

125 ש״ח ... ואו ... זה הכי גבוהה ששמעתי.

באיזורי (רוטשילד) המקסימום היומי הוא 100 ביקרים , 80 בממוצעים.

מתרחקים עוד דרומה וזה יורד ל25-30 ליום להבנתי.

 

בכ״א - כמו שהומלץ - אל תתחכם, במיוחד אם אתה לא מכיר את כל התיחכומים של תלאביב (עד שעוד מסוימות , צדדים של המדרכה וכו.

קשה מאוד למצא שם חניה , אפילו בכחול לבן במסביב.

חונים , בולעים את הגלולה ומודעים שמשלמים בין 20 ל30 ש״ח לשעה (עם מקסימום של איזור ה100 ליום / אובדן כרטיס)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שתי אופציות זולות

 

באים ברכבת משם מונית

 

באת ברכב, חניון רידינג בחינם משם מונית שירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני פעם הייתי חונה קבוע בחניון ליד רכבת ההגנה מ16:00 עד 21:00 והיה עולה לי סה"כ ;5 שקלים. אשכרה יותר זול מפנגו 16:00 עד 19:00.

ברח לי השם שלו, אבל הומלץ לי פה בשרשור דומה ששאלתי.

מעניין לראות שכשמתקדמים למרכז ת"א המחירים עולים בטירוף.

בכל מקרה כשאני נוסע לת"א אני עם רכבת+מונית או מונית שירות. גם פחות כסף וגם יותר נוח מלנהוג בפקקים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

באתי בשביל הסמבוסק.

 

פייר? אכזבה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...