Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי ב2013 אחרי שחיפשתי הרבה זמן

 

חיובי: הכל :) ובעיקר נוחות נסיעה וכח שזמין מסל"ד נמוך ולוקח אותך מהר למהירויות של שלילה

 

שלילי: רעשי רוח במהירות גבוהה, עלות בדיקה במכון 740 ש"ח. ממש גניבה.

A3

A4

פורסם

אחלה סיכום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פששש.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

וברצינות, מה הרלוונטיות בשרשור? אם תרצה, תעלה סקירה מפורטת אחרי שתבלה קצת זמן עם הרכב. כולנו נשמח.

פורסם
התחדשתי ב2013 אחרי שחיפשתי הרבה זמן

 

חיובי: הכל :) ובעיקר נוחות נסיעה וכח שזמין מסל"ד נמוך ולוקח אותך מהר למהירויות של שלילה

 

שלילי: רעשי רוח במהירות גבוהה, עלות בדיקה במכון 740 ש"ח. ממש גניבה.

 

תתחדש.

 

אני מניח שהתיאור הפואטי של הביצועים אינו מתיחס לדגם ה-1.8/120, שניתן לתארו כמנוע בנזין דיזל.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)
וברצינות, מה הרלוונטיות בשרשור? אם תרצה, תעלה סקירה מפורטת אחרי שתבלה קצת זמן עם הרכב. כולנו נשמח.

 

הייתי חייב לשתף מישהו ואת אשתי זה לא מענין :-(

 

בהמשך אכתוב בצורה מסודרת

עריכה אחרונה על ידי matanya cahana

A3

A4

פורסם
תתחדש.

 

אני מניח שהתיאור הפואטי של הביצועים אינו מתיחס לדגם ה-1.8/120, שניתן לתארו כמנוע בנזין דיזל.

 

 

אתה צודק. אגב, למה בנזין דיזל? בגלל הצליל שה- 1.8/120 שהוא משמיע בהאצה?

A3

A4

פורסם

גם אני קניתי לפני שבועיים אודי, אחלה רכב.

עוד לא היתה במוסך, כשתבקר שם אתה תבין איפה הגנבה האמיתית. ה740 שקל זה סכום מצחיק יחסית למה שלוקחים שם.

 

ותתחדש, נסיעה טובה!

פורסם

אני אחרי כמה שנים עם A3. העלתי בעבר סקירה מסודרת של עלויות אחזקה.

אני יודע למה אני נכנס.

 

740 ש"ח לבדיקה מרגיז מאוד. מילא במוסך יש חלפים וכו' שעולים יותר ברכב כזה, אבל הבדיקה שעשו לי שווה בדיוק לבדיקה שעושים לרכב עם שווי שימוש 2 שלוקחים עליו חצי מחיר.

ישראליות במיטבה, אם יש לך כסף לקנות רכב יקר יש לך גם לשלם הרבה על בדיקה.

A3

A4

פורסם

עכשיו בדיקות תלויות במחיר הרכב?

חבר מהעבודה רכש יונדאי I30 לפני חודשיים בערך ושילם 680 ש"ח לבדיקה, הזוי משהו.

פורסם

עוד לא היתה במוסך, כשתבקר שם אתה תבין איפה הגנבה האמיתית. ה740 שקל זה סכום מצחיק יחסית למה שלוקחים שם.

 

הוצאות האחזקה גבוהות יותר מרכב "רגיל" אבל יכולות להשאר שפויות אם:

1. מטפלים במוסך שאינו מורשה יבואן

2. מזמינים מגרמניה חלקים שהחלפתם אינה דחופה, למשל אצל BKS-Tuning

3. קמצוץ של מזל

 

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. Audi זה רכב פרימיום וככזה הוא יקר יותר לאחזקה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
עכשיו בדיקות תלויות במחיר הרכב?

חבר מהעבודה רכש יונדאי I30 לפני חודשיים בערך ושילם 680 ש"ח לבדיקה, הזוי משהו.

 

אכן, כך עלות בדיקת קניה נקבעת לפי ק

בוצות שווי השימוש של הרכב

לפותח השרשור, תתחדש סע מדרכים טובות.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...