Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי חייב לשתף מישהו ואת אשתי זה לא מענין :-(

 

זה מה שהציל את השרשור שלך ממחיקה בשלב זה.

 

תמשיך לכתוב ולעדכן בכדי שגזר הדין לא יושת למפרע ובדיעבד.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

עזוב, אנשים קנאים וצרי עין, אחת הסקירות הטובות שקראתי בפורום.

ההומור, הטוויסט בעלילה, המתח, ניתוח הנתונים באופן שגם הדיוט יבין, מדהים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתה צודק. אגב, למה בנזין דיזל? בגלל הצליל שה- 1.8/120 שהוא משמיע בהאצה?

 

אולי בגלל הנפח הרב+המגדש יחד עם הספק נמוך שאופייני יותר לרכבי דיזל (למשל 1.9TDI עם 130 כ"ס)?

פורסם

הכל התחיל לפני 4.5 שנים, אז קניתי את ה AUDI הראשונה שלי - A3 1.8T בת שנתיים עם 160 כ"ס וחבילת שארפ. אחרי 3 שנים איתה הבנתי שאין דרך חזרה. כל מזדה/טויוטה/סובארו וכו' הם פשוט לא..

מאז שמכרתי אותה התניידתי על מליבו שהיתה יד ראשונה במשפחה והיה חבל למכור (3.5 ליטר, 200 ומשהו כ"ס אבל גיר 4 הילוכים עצל ואחיזה של סוס שיכור).

 

לפני שלושה חודשים החלטתי שהגיע השעה להתקדם לרכב הבא {אני מחפש תמיד רכב שנתים על הכביש עם ק"מ נמוך, אני עושה בעצי כ45 אלף בשנה} אשתי התחילה עם "אולי תקנה ג'יפ", אנחנו צריכים רכב גדול (הילד השני בדרך) ועוד כהנה וכהנה. הסברתי לה שמשפחתומט גבוה (ע"ע ספורטאג') ממש לא בא בחשבון, ושאם ג'יפ אז כזה עם אחיזה טובה + תאוצה יפה של לפחות 9 שניות למאה ומטה. מכיוון שהייתי מוגבל לשווי שימוש של עד 250 אלף ש"ח (מחיר הרכב כחדש) לא היו באמת אפשרויות ולכן החלטתי לרדת לנמוכים.

עשיתי נסיעת מבחן על וולבו S60 240 כ"ס משומשת שהיתה קצת צפופה עם תא מטען קטן ולכן ירדה מהפרק.

חכחתי בדעתי על אוקטביה RS אבל הדגם החדש לא נכנס לי בתקציב + חששתי שהוא יהיה קשה מידי לנסיעות ארוכות של גיחה לגולן וחזרה לתל אביב אחרי כמה שעות

מרצדס ובימר לא מתאימות בגלל התדמית

ספורטיבית קטנה תישאר כרגע בגדר חלום

ספורטיבית קצת יותר גדולה כמו גולף או גולייטה קצת קטנה לי

 

מה נשאר? ניחשתם נכון.. A4 2013 בצבע אפור כהה מטאלי עם 1.8 ו- 170 כ"ס. רמת גימור אקסקיוטיב, יד ראשונה, שמורה מאוד מבפנים, כמה קטנות מבחוץ.

 

אחרי יומים ו-500 ק"מ להלן רשמים בפירוט:

חיובי:

רכב שקט מאוד עד 80-90 קמ"ש. בשיוט ממש לא מרגישים שהרכב בתנועה.

מושבים מקדימה מאוד נוחים עם כיוון חשמלי מלא.

הגה אלקטרומכאני מאוד נוח

תנוחת נהיגה מעולה. במיוחד לשמאלי כי הסף של החלון מאוד רחב אז יש מקום לשים את היד ולהחזיק בהגה

צריכת דלק שנראית לי לא רעה 1:11 אבל צריך לבדוק עוד קצת

רכב ללא מפתח עם הנעה בכפתור - מאוד נוח

 

פחות חיובי:

מיקום מחזיקי הכוסות לא נוח אם דוחפים קדימה את הידית שבין המושבים (אודי אף פעם לא הצטינו במיקום שלהם)

רעשי רוח במהירות גבוה

גרגור מנוע נשמע לא משהו בהאצה

מערכת שמע לא מספיק טובה בעיני

לא מצאתי תצוגה יפה במסך - כל פעם הוא נמצא על מוד של תפעול

בכללי פחות מהנה לנהיגה מ A3

 

מחר אקרא את הספר רכב וסוף כל סוף אבין מה הולך שם :)

AUDI 2.jpg

AUDI 1.jpg

AUDI 3.jpg

A3

A4

פורסם

הצליל של המנוע הזה באמת לא עושה הרבה חשק.

הצבע ממש יפה, נחמד לראות משהו אחר בים האאודי השחור/לבן.

 

תתחדש, תהנה וסע בדרכים טובות!

פורסם

תתחדש!

הצבע פיקס :-P

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...