Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה 2014, סקירה קצרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל האמירה הכוללנית שהיא "בזבזנית, מכוערת, רועשת וחלשה" רק בגלל שקוראים לה אימפרזה, זו אמירה לא הוגנת.

 

אני אומר את זה (רק בלי המכוערת) רק בגלל שאני כרגע עם הרכב ועברתי איתו כמעט 4500 קילמוטרים

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למעט ההבדלים הברורים של מנוע, הנעה ואולי מעט אבזור, אנחנו מדברים על אותה מכונית.

אותם הפרטים הלא ממש קטנים, נותנים לך חוויה שונה לגמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
הציטוט שלך לא נכון חלקית, ומיושן ברובו.

אין לי את הרשימה מול העיניים, אבל פוקוס ו3 מופיעות, וה3 אפילו גבוה למדיי, ובטח לפני הקורולה החדשה.

ל consumer reports יש כמה סוגי רשימות. ברשימה המעודכנת של Best sedan small car הסדר הוא:

1 impreza

2 elantra (כנראה I35)

3 mazda 3

4 corolla

5 civic

6 jetta TDI

מתברר שאתה די צודק. כנראה ברשימה הקודמת הדגם החדש של מאזדה לא הופיע עדיין ברשימה. בכל זאת, הפוקוס לא מופיע. נדמה לי שהם לא ממליצים על רכבים בעלי אמינות פחות מבינונית, והגיר הרובוטי של הפוקוס עושה את שלו.

 

יהודה,

להשוות אימפרזה 2.0 AWD לרכבים עם נפח מנוע דומה, כוח דומה ושאר תנאים דומים זה בסדר.

להשוות אימפרזה סטנדרטית ללא AWD לאימפרזה 2.0 עם AWD זה לעשות השוואה בין תפוחים לתפוזים.

לא זו הכוונה. הרעיון הוא שחלק מהקריטריונים משותף , וכמובן לא כולל ביצועים, אבל כן כולל (כנראה) למשל:

A comfortable ride, responsive handling, good visibility, simple controls, and a relatively spacious rear seat combine to make the Impreza easy to live with

 

דירוג הרכבים תלוי בשיקלול הקריטריונים, ולכן כל אחד יכול לדרג אחרת. לכן אין פה אמירה שהאימפרזה היא באמת הטובה ביותר עבור כולם, אלא שאם האימפרזה היא ראשונה בדירוג הזה, קשה להאמין שבדירוג אחר היא תדורג גרוע מאוד.

 

יהודה


×
×
  • תוכן חדש...