Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה 2014, סקירה קצרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יצא לי לקבל מהשכרה, סובארו אימפרזה 2014 עם 15 ק"מ ואני עשיתי כבר 5000 ק"מ.

 

הרכב עצמו, הוא נמוך מאוד וזה משגע אותי.

אולי זה ברכב הספציפי אצלי, אבל הרכב מקפץ הרבה ובייחוד במהירות גבוהה.

הרבה פעמים אני מרגיש שאני צריך ללכת מכות עם הרכב, בשביל להשאיר אותו בנתיב הנסיעה, הרגשה שהוא כל הזמן בורח לצדדים וזה לא בגלל איזון או כיוון פרונט.

 

המזגן עצמו, הקטע שהוא עובד על קירור, איוורור וקירור...מטומטם מבחינתי.

 

המושבים נוחים לישיבה, אבל לנסיעה קצרה.

בנסיעה מב"ש לראשון, אתה מתעייף, מגיע עייף והגב כואב מכל בור, אבן, סדק בכביש שמועבר ישר לגב.

 

מבחינת התיבה, היא מעצבנת מאוד.

זה נחמד לנסוע על 100 קמ"ש בסלד של 1800, אבל שאתה צריך, אין הרגשה של כח זמין למנוע.

כאשר אתה נותן "קיקדאון" הטורים מטפסים עד 5000, שם נתקעים, המהירות עולה - אבל אתה מרגיש שהמנוע חנוק ואין לו כח.

 

בהגה עצמו, יש שטח מת.

 

הצריכה של הרכב עומד על כ-1:13.5

 

מעבר לכך, לא התלהבתי מהרכב כלל וכלל, אולי זה בגלל שאני פריק של צרפתיות ולפני כן היה לי רנו, אבל עדיין - לא הייתי רוכש לעצמי את הרכב הנ"ל.

פרנקופיל מושבע!

פורסם
ציטוט: "מנוע 2 ליטר 4X4".

 

שים לב שההשוואה היתה עם רכבים שגם להם מנוע גדול יותר מאשר בישראל, כך שזו השוואה ענינית גם לנו.

 

יהודה

פורסם

איך בכלל אתה יכול לאמר שההשוואה עניינית גם לנו כאשר אתה עושה אפלייה ברורה בין רכב שיש לו הרבה יותר סוסים במכלאה ומערכת הנעה כפולה לכל הגלגלים שמשנה לחלוטין את אחיזת הכביש ותגובת ההגה - לרכב אנמי, חסר כוח שכל מה שהיצרן ניסה לעשות בו זה להפוך אותו לרכב אמין וחסכוני?

 

אפילו אם שתיהן אימפרזות, הן בפלנטות אחרות אחת מהשניה.

 

ההשוואה של האימפרזה לשוק האמריקאי אולי רלוונטית לשוק האמריקאי אבל אתה לא יכול לאמר שהיא עניינית גם לנו כי מדובר בשני רכבים שונים לחלוטין שנושאים את אותו השם.

 

הכוח שיש לאימפרזה 2 ליטר לעומת הכוח שיש ל1.5? או 1.6?

 

שלא לדבר על איך הכוח הזה עובר לגלגלים!

 

ואל תדבר על תאוצה מאפס למאה כי זה גם לא הקטע של ה2 ליטר, זה מעולם לא היה.

 

משמעות של כוח היא לווא דווקא ביכולת לשגר את הרכב מהר לשיוט ול2 ליטר, לא חסר כוח.

 

 

הביקורת כלפי האימפרזה כאן היא עויינית בעיניי

 

מה ציפיתם בדיוק מרכב שהתקינו בו מנוע חלש וגיר רציף?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בדיוק! זה צפוי - מה לא בסדר כאן? הרכב לא נועד להיות טיל בליסטי.

 

הרכב לא נועד לתקיפת פניות.

 

הרכב הזה נועד להביא אותך מA לB, לעשות קניות במכולת, לנסוע עם הילדים לפיקניק ולשים בתא המטען את העגלות שלהם, מנגל וציידנית

 

יחידות הכוח בנפחים הקטנים יותר אצל סובארו תמיד היו חלשות זה לא חדש.

 

אתה רוצה קצת יותר כוח וזריזות ב1.6? תקנה קורולה - גם תשתעמם אולי תהיה פחות עצבני וישאר לך קצת יותר שיער.

 

מאזדה 3 מתנהגת יותר טוב אבל האם גם זה רכב שאתה תצא ממנו מתלהב? לא.

 

מה לעשות - זה לא 1.2 TSI ומי שקנה אותו לדעתי גם אומר תודה על כך, לא לכל אחד יש את היכולת לישון שקט בלילה עם גיר DSG, לא כל אחד אוהב את צ'מפיון

 

השיקולים של רכישת הרכב הזה הם בטח לא FUN.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
השיקולים של רכישת הרכב הזה הם בטח לא FUN.

 

עם כל הכבוד לסובארו, יש אלטרנטיבות שיכולות להביא אותך מ A ל B באמינות דומה ועם קצת יותר FUN.

לא מבין את ההיגיון הכלכלי בתמחור סובארו

פורסם

אני לא מבין את ההגיון הכלכלי בלקנות רכב חדש בארץ ולא משנה איזה.

 

אבל אני יודע דבר אחד - הערך האמיתי של הרכבים מדבר ברגע שהם הופכים ליד 2 - לא סתם המחירון של סובארו כזאת יפול בקצב מסחרר.

 

לא ראית אותי אומר בשום מקום שהיא שווה כחדשה את מה שמשלמים עליה.

 

אבל גם בשום צורה ואופן אני לא חושב שהביקורת כאן מגיעה מהמקום הנכון לרכב הזה, אנשים סוקרים כאן רכבים בהתייחסות לביצועים כדבר ראשון וזה פשוט לא הכוכב עליו הרכב הזה חי.

 

זה רכב משפחתי סטנדרטי ובסיסי - לא קומפקטי, לא גדול, לא מהיר וגם לא רכב שטח.

 

הרכב השני שלי זה לנסר 2010 - מיאוץ? בערך 14 שניות מאפס למאה? גיר פלנטרי 4 הילוכים, אבזור? בוא נאמר שהשקעתי 4 אלפיות בכדי לפתור את הנושא הזה.

 

אם הייתי רוכש את הרכב הזה בהתבסס על ביקורת מהסוג שהשרשור הזה נפתח בו - הייתי שולח את עצמי לאבחון פסיכולוגי!

 

אבל - למה קניתי את הרכב הזה?

 

אמינות!

זול לתחזוקה וטיפולים.

צריכת דלק שפויה - לא זללן גדול ולא חסכוני במיוחד ובאמת סה"כ 1:11.5 זה עונה על ההגדרה שלי לשפוי.

נוח לנסיעות קצרות-בינוניות

מראה - עיצוב פנימי וחיצוני שעונים על הטעם שלי

נסיעה חלקה ושקטה יחסית

תא מטען סביר ביותר

המחיר כחדש - שערורייתי בעיני - כיד 2 - נפל לי בדיוק לכיס.

התנהגות והיגוי דווקא סבירים מאוד.

 

רכב פנטסטי אם אתה שואל אותי! השאלה רק לאיזה צרכים.

 

אני לא מנסה לעקוף רכבים עם הלנסר.

אני לא מנסה לתקוף סיבובים עם הלנסר.

אני לא מתעצבן כשלוקח לה על כביש מהיר בערך נצח וחצי להגיע ל100

 

להפך אני דווקא נשען על הכסא ונרגע ונותן לרכב לפתח את המהירות שלו בצורה טבעית ורגועה ונהנה לי מנסיעה מנהלתית שקטה ומהנה על 100-120 קמ"ש כל הדרך עד היעד עם חבילת אבזור שהתקנתי בה בעצמי.

 

בדיוק באותה מידה אני בטוח שאם היתה לי אפשרות לקנות אימפרזה כזו - לא הייתי פוסל אותה בכלל ועוד עם צריכת דלק של 1:13.5 ? וואו!

 

בקיצור - מה לביקורת הזו ולמטרות להן הרכב הזה מיועד?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה שאתה אומר זה שהאימפרזה זה רכב טוב כרכב יד שניה... וזה קטע, כי לפי הבנתי רכבים אמורים להיות טובים כיד ראשונה כדי שיקנו אותם. אם לאימפרזה אין יתרון על המתחרות אז למה שיקנו אותה?

שילמת 4K שקל בשביל איבזור, קצת בושה לעשות זאת ברכב חדש שעולה 127 אלף.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

הביקורת התייחסה בעיקר לעלותו כרכב חדש, שמחירו כמעט זהה למובילות הקטגוריה.

 

תסכים איתי שאם גם כיד 2 (תיאורטית) היה ניתן לרכוש בתוספת מחיר שולית קורולה מאותה שנה ואותם נתונים, שסביר שרובם היו רוכשים קורולה. כשיש פער במחירים עקב ירידת הערך ונתקלים בהפרשים משמעותיים בין קורולה לאימפרזה - זו סיטואציה אחרת.

כשמדובר ביד 2 והמחירון משקף את יחס השוק לרכב דווקא אז אפשר למצוא מציאות טובות.

לדוגמא -אני אומר שלפעמים כיד 2, קניה של מגאן 2008 תהיה הרבה יותר כלכלית ומפנקת מקורולה 2004...

 

יד 2 זה עולם אחר - מחירים אחרים ושיקולים אחרים

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

מה שאני אומר זה שסוג הביקורת שרואים כאן הייתי מצפה לראות אם הייתי קורא אותה במגזין שקהל היעד שלו הוא רכבי ביצועים - אז הייתי מוכן להבין למה עיקר הטעם שנשאר לפותח השרשור בפה זה רכב מפוספס עם גיר מסורס.

 

אבל אם הייתי פותח מגזין שמשווה בין רכבי משפחה סטנדרטיים הייתי גם מחפש קצת יותר דגשים על הדברים שהם כן טובים ברכב הזה כמו עיצוב חיצוני נאה שמזכיר את האחות הגדולה יותר, כמו צריכת דלק לא רעה בכלל, כמו התייחסות למרווח פנים ותא מטען שמספיקים למשפחה שלמה וכמו גיר רציף חלק בפעולה שלו אבל כן, אנמי, לא תקשורתי לתחושת נהיגה.

 

כן - הייתי מצפה לראות גם באותה ביקורת כי התמחור גבוה מידי וניתן למצוא מתחרות טובות יותר בתקציב הזה אבל לסכם רכב כמפוספס עם גיר מסורס - שוב, אם הייתי בפורום שיפורים - מובן.

 

ולגבי המחיר כחדש - נדמה לי שגם צויין כאן שמדובר כאן ברכב ליסינג?

 

תחשוב שמספיק שיש הבדל של אלפים בודדים בין אימפרזה כזו לבין מובילת קטגוריה - כשמדובר בחברה שמחזיקה צי של רכבים זה חסכון עצום - הנה תשובה כלכלית עבורך למה זה כן כדאי.

 

לקונה הפרטי - נשגב מבינתי כפי שאמרו כאן פראיירים לא מתים - מצד שני יש גם דבר כזה שנקרא "קליק" - זה יכול לקרות גם עם אימפרזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
ולגבי המחיר כחדש - נדמה לי שגם צויין כאן שמדובר כאן ברכב ליסינג?

 

תחשוב שמספיק שיש הבדל של אלפים בודדים בין אימפרזה כזו לבין מובילת קטגוריה - כשמדובר בחברה שמחזיקה צי של רכבים זה חסכון עצום - הנה תשובה כלכלית עבורך למה זה כן כדאי.

 

גם ליסינג עולה כסף.

אם אני בתור עובד זכאי לרכב בתקציב X המתאים לקורולה/פוקוס/מאזדה 3/ סיטרואן C4 איזו סיבה יש לי לבחור באימפרזה? להיפך, עניין האמינות לא משחק תפקיד בליסינג. (לו מחיר האימפרזה היה נמוך ומותאם ליונדאי I25, קיה ריו וכד' אז בהחלט לאימפרזה יש יתרונות).

זה מנקודת המבט של העובד.

 

מנקודת המבט של החברה - קשה לדעת.

אם יש הבדל במחיר המחירון לפרטיים והאימפרזה מעט זולה מהקורולה, זה לא מחייב שהפער נשמר גם בגזה העסקית של ציי הרכב ולראיה - מיעוט האימפרזות-ליסינג על הכביש. גם קורולה נמכרת בהנחות ראויות לציי רכב ובטח ובטח דלק מוטורס (מאזדה/פורד) שהמציאו את השיטה, ככה שאנחנו לא יודעים מה פער המחיר האמיתי של האימפרזה ביחס לקורולה אצל ציי הרכב.

 

נ.ב אני סתם מזכיר קורולה. לטעמי לו הייתי עומד בפני החלטה באיזה רכב לבחור בליסינג - כנראה הייתי פוזל לצרפתיות (להנות בלי לחשוש מהאמינות... :) )

פורסם

מי שקונה את הרכב זה קודם כל חברת הליסינג ואם הם קונים צי של רכבים - כל סכום שהם יצליחו לחסוך יהווה שיקול עבורם.

 

בדיוק כפי שאתה הולך ובחור רכב ליסינג - אם יש הבדל של 100 שקלים בברוטו בכל חודש הרי שאתה חוסך 1200 מהברוטו שלך בשנה, זה לא דבר שאפשר לזלזל בו.

 

למה שמחיר של אימפרזה שהיא גדולה משמעותית יהיה מותאם למחיר של I25? אתה קונה אותו קטן? אז מה אם הוא לא מוביל בקטגוריה, הוא עדיין נמצא בה ולכן מתומחר בהתאם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למה שמחיר של אימפרזה שהיא גדולה משמעותית יהיה מותאם למחיר של I25? אתה קונה אותו קטן? אז מה אם הוא לא מוביל בקטגוריה, הוא עדיין נמצא בה ולכן מתומחר בהתאם.

ולכן גם ההצלחה שלה במכירות בהתאם.

לו האימפרזה היתה פונה לפלח שוק הנמוך יותר שנשלט ע"י ה I25 והקאיה ריו, סיכוייה להצליח היו גבוהים בהרבה.

מול המאזדה 3\פוקוס\קורולה ושות' סיכוייה אפסיים, אלא אם סובארו מתכננת למכור אך ורק לציי רכב, וזו תפיסה מוטעית, ש "שורפת" את המכונית עבור לקוחות פרטיים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אני שם לב שהאוטו נחטף ללקוחות פרטיים בגלל שיטת המימון החדשה של סובארו.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...