Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו אימפרזה 2014, סקירה קצרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"נחטף".

לי יש את הרכב בליסינג (זמני), הכול רק כי לפני שיפנאוטו עברו לסמל"ת הם מכרו לציי הרכב את האימפרזה במחיר זנות (לאוזני הגיעה שמועה שבכמעט מחיר עלות).

אני בטוח שאם הוא היה נמכר ב15 אלף פחות אז הוא באמת היה נחטף.

 

אם לחשוב בתור איש משפחה, חוץ מהמרווח אין לה שום יתרון על האחרות. שום. יתרון. היא נראת בסדר אבל זה לא כול כך משנה.

היא חלשה, לא משנה מה תגידו היא לא מאיצה כול כך טוב.

היא לא מאובזרת. עכשיו אולי התחילו לשים בה מערכת מולטימדיה, אבל איבזור לא נגמר בזה. נגיד שאפשר לוותר על הסעיף הזה (ד"א למה אין שליטה מההגה, דיר באלק זה כבר ממש בסיס).

הצריכת דלק שלה במסלול שאני עושה כול יום היא לא להיט, במיוחד אם אתה אוהב לנסוע מהר, או לצאת מרמזור בלי לעקב תנועה. אם אתה רוצה להיות בקצב עם כולם או אולי אפילו יותר מהר, אם אתה רוצה להרגיש שאתה באמת נוסע בעליות ולא סתם זוחל, הצריכה תיהיה גבוה, ממש לא 1:17.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

...

הביקורת כלפי האימפרזה כאן היא עויינית בעיניי

 

מה ציפיתם בדיוק מרכב שהתקינו בו מנוע חלש וגיר רציף?

 

האימפרזה בבסיסה היא מכונית לא רע בכלל, מרווחת, נוחה, מתוכננת נכון וסביר להניח שגם תפגין אמינות מצוינת. יחד עם זאת, יש לה כמה חסרונות משמעותיים של יחידת הנעה עצלה למדי (כיול פשוט לא מוצלח של התיבה), אבזור דל יחסית, בידוד רעשים בינוני (במיוחד רעש מהתיבה במהירות זחילה) ותמחור "ליסינג" . מרכב מודרני אפשר וצריך לצפות גם לקצת ביצועים (ולו רק בפן הבטיחותי), בטח בהשוואה לסגמנט בו היא מתמודדת והמחיר המבוקש. גם מאזדה 3 חטפה כאן על הראש בתחום זה.

פורסם
בידוד רעשים בינוני (במיוחד רעש מהתיבה במהירות זחילה)

יצא לך לנהוג בה?

הרעש הכי נורא מתחיל ב90 ומתחזק, לא רק זה אלא כול רוח קטנה מרעישה כאילו אני רוכב על אופנוע.

והיא גם לא כזאת נוחה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
איך בכלל אתה יכול לאמר שההשוואה עניינית גם לנו כאשר אתה עושה אפלייה ברורה בין רכב שיש לו הרבה יותר סוסים במכלאה ומערכת הנעה כפולה לכל הגלגלים שמשנה לחלוטין את אחיזת הכביש ותגובת ההגה - לרכב אנמי, חסר כוח שכל מה שהיצרן ניסה לעשות בו זה להפוך אותו לרכב אמין וחסכוני?

 

אפילו אם שתיהן אימפרזות, הן בפלנטות אחרות אחת מהשניה.

 

ההשוואה של האימפרזה לשוק האמריקאי אולי רלוונטית לשוק האמריקאי אבל אתה לא יכול לאמר שהיא עניינית גם לנו כי מדובר בשני רכבים שונים לחלוטין שנושאים את אותו השם.

ודאי שהמנוע באימפרזה האמריקאית גדול יותר, אבל ההשוואה היא עם רכבים שגם בהם המנוע גדול יותר.

בוודאי שההשואה היא ענינית, אם כי כמובן לא בכל הסעיפים. האם הride, handling לא חשובים? ומה עם מרווח בתא הנוסעים וגודל תא המטען?

עדיין לא ראינו ביקורת השוואתית או במספרים. האם בהשוואה לרכב X, אחיזת הכביש טובה יותר ? האם המזגן מקרר יותר? האם הרכב חסכוני יותר? ,

הביקורת כלפי האימפרזה כאן היא עויינית בעיניי

אני מניח שיצא לך בטעות, אבל כך זה נשמע. משום מה מצפים מסובארו להיות מאוד זול, אחרת הרכב לא שווה. ובכן, בחו"ל זה אחרת.

ציטוט מה"קונסיומרס ריפורט":

The redesigned Impreza is now our second-rated hatchback behind the Volkswagen Golf. A comfortable ride, responsive handling, good visibility, simple controls, and a relatively spacious rear seat combine to make the Impreza easy to live with

(לפני זמן מה הרכב היה הראשון בקטגוריה של רכבים קטנים)

יש לרכב יתרונות וחסרונות וכדאי לשקול ללא סטיגמה של רכב נחות אלא לגופו של ענין.

 

יהודה

פורסם

יהודה, אתה טיפה טועה.

העובדה שלדגם בארה"ב יש AWD כבר אומר שאין מה להשוות ביניהם.

אם בארץ היה משווק 1.6 עם AWD ובארהב היה משווק 2 ליטר עם AWD , אולי היה אפשר להחליק את זה איכשהו (למרות שבידוד רעשים לא אמור להיות קשור לנושא). אבל זה לא כך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

יהודה,

 

להשוות אימפרזה 2.0 AWD לרכבים עם נפח מנוע דומה, כוח דומה ושאר תנאים דומים זה בסדר.

 

להשוות אימפרזה סטנדרטית ללא AWD לאימפרזה 2.0 עם AWD זה לעשות השוואה בין תפוחים לתפוזים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב האימפרזה החדשה זה גילגול מודרני של לנסר קלאסיק - במידה ויהיה מספיק אמין וזול לאחזקה, אז אפשר לסלוח לו את השילוב הלא מוצלח בין מנוע וגיר. לא לאניני טעם, אבל יעשה את העבודה במינימום כאב ראש והוצאות (עוד פחות מהלנסר, כי גיר רציף).

 

לאניני טעם יש כל מיני מכוניות תוצרת גרמניה/צרפת/איטליה, ששופכת מנוע/גיר בק"מ של 4-5 ספרות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הציטוט שלך לא נכון חלקית, ומיושן ברובו.

אין לי את הרשימה מול העיניים, אבל פוקוס ו3 מופיעות, וה3 אפילו גבוה למדיי, ובטח לפני הקורולה החדשה.

 

ה"קונסיומר ריפורטס" האמריקאי בחר בסובארו אימפרזה כמכונית המומלצת ביותר מבין המכוניות בגודל זה. Best sedan small car (מנוע 2 ליטר, 4X4)

ואחריה לפי הסדר:

יונדאי אילנטרה ( I35 )

טויוטה קורולה, מנוע 1800

הונדה סיביק מנוע 1800

 

מאזדה 3 ופורד פוקוס בכלל לא ברשימה.

סוזוקי לא נמכר שם

 

יהודה

פורסם

אני חושב, שכמו תמיד כך גם במקרה הזה, האמת נמצאת באמצע.

 

צודק פות"ש וסקירתו אינה מנותקת מהמציאות. האימפרזה לא הביאה שום בשורה עיצובית חדשה, הגיעה לארץ במחיר גבוה ואבזור דל מאוד (שלאו-דווקא באשמת היבואן), במפרט טכני (שילוב של 1.6+הנעה קדמית) בסיסי בתמחור גבוה, עם תיבה חדשה שהישראלי-הרגיל-לאוטומט אינו מורגל בה, ללא שום יתרון ברור לעין.

הממזר השמן היטיב לתארה כגלגול מתקדם של לאנסר קלאסיק. תאור מדויק.

 

אבל הרגשתי זהה לזו של יהודה. יש על סובארו בישראל עליהום כזה, שכנראה לא משנה מה יעשו הם יסבלו תמיד מתדמית המכונית הזולה. העיצובים של סובארו גרועים עוד לפני שהוצגו, המכונית שתיינית וחלשה עוד לפני שננהגה, והבטיחות של "פ'סדר" עוד לפני שהתרסקה.

לאימפרזה ה"ישראלית" יש יתרונות זהים לאלו שבגרסה האמריקאית. בידוד הרעשים הינו זהה בשתי המכוניות (אם כבר גרסת ההנעה הכפולה רועשת יותר), העיצוב זהה, נוחות הנסיעה זהה (אם כבר לגרסת האמריקאית נוחות נסיעה טובה פחות בשל צמיגים בחתך נמוך יותר), מערכות ההגה וההילוכים זהות...בקיצור, למעט ההבדלים הברורים של מנוע, הנעה ואולי מעט אבזור, אנחנו מדברים על אותה מכונית.

 

האימפרזה בתצורתה הישראלית אינה מכונית מעניינת במיוחד. אבל היא רחוקה מאוד מלהיות גרועה כמו שמרבים לתאר אותה כאן.

פורסם
האימפרזה בתצורתה הישראלית אינה מכונית מעניינת במיוחד. אבל היא רחוקה מאוד מלהיות גרועה כמו שמרבים לתאר אותה כאן.

 

כמה קילומטרים נהגת עליה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לאימפרזה ה"ישראלית" יש יתרונות זהים לאלו שבגרסה האמריקאית. בידוד הרעשים הינו זהה בשתי המכוניות (אם כבר גרסת ההנעה הכפולה רועשת יותר), העיצוב זהה, נוחות הנסיעה זהה (אם כבר לגרסת האמריקאית נוחות נסיעה טובה פחות בשל צמיגים בחתך נמוך יותר), מערכות ההגה וההילוכים זהות...בקיצור, למעט ההבדלים הברורים של מנוע, הנעה ואולי מעט אבזור, אנחנו מדברים על אותה מכונית.

 

לא מדוייק.

לאימפרזה בעלת הנעה כפולה יש כיול מתלים שונה, מה שאומר שלא ניתן להסיק לגבי עניין הנוחות נסיעה ותגובות שלדה.

אבזור יכול להשפיע גם על המושבים - יתכן ובגרסה האמריקאית הם נוחים יותר...

 

כאחד שנסע על מגוון רכבים זהים בארץ ובאירופה אני יכול לומר שהרבה פעמים הופתעתי מהשוני בין הגרסאות. מושבים אחרים, כיול מתלים מעט שונה = הרגשה שזה לא ממש אותו רכב.

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם (נערך)
לא מדוייק.

לאימפרזה בעלת הנעה כפולה יש כיול מתלים שונה, מה שאומר שלא ניתן להסיק לגבי עניין הנוחות נסיעה ותגובות שלדה.

אבזור יכול להשפיע גם על המושבים - יתכן ובגרסה האמריקאית הם נוחים יותר...

 

כאחד שנע על מגוון רכבים זהים בארץ ובאירופה אני יכול לומר שהרבה פעמים הופתעתי מהשוני בין הגרסאות. מושבים אחרים, כיול מתלים מעט שונה = ומקבלים הרגשה שזה לא ממש אותו רכב.

 

כל מה שאתה אומר הוא נכון. יש גם הבדלי אבזור בין הגרסאות כמובן.

לא אמרתי שהאימפרזה הישראלית והאמריקאית הן זהות. הן לא בפירוש.

אבל הסכמתי עם יהודה שהאמירה הכוללת שהאימפרזה היא מכונית רעה היא אמירה לא נכונה, מכלילה, שעושה עוול לדגם.

 

מנסיוני האימפרזה החדשה (וחשוב כאן לציין שהיא כבר ממש אינה חדשה) בתצורה הישראלית אינה מכונית מדהימה. למעט אולי הקיה פורטה, כל השאר מאובזרות יותר ונראות טוב יותר. לא הייתי בוחר בה לא כרכב פרטי ולא בליסינג. יש טובות ממנה. אבל האמירה הכוללנית שהיא "בזבזנית, מכוערת, רועשת וחלשה" רק בגלל שקוראים לה אימפרזה, זו אמירה לא הוגנת.

עריכה אחרונה על ידי GoRide
פורסם
האמירה הכוללנית שהיא "בזבזנית, מכוערת, רועשת וחלשה" רק בגלל שקוראים לה אימפרזה, זו אמירה לא הוגנת.

 

מסכים.

צריך לזכור שהאמירה הזו מודגשת שוב ושוב בעקבות התמחור שמשתווה לטובות שבקבוצתה ומכאן הבסיס להשוואה.


×
×
  • תוכן חדש...