Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי שיהיו מבצעים כבר בתקופה הזאת לפני שהשנתון מתחלף, אני רואה שהמחיר שאקנה רכב עכשיו

יהיה זהה אם אחכה לינואר.

 

יש סיבה כלשהי לקנות עכשיו? (מלבד זה שאני ממש רוצה) או להיות סבלני ולחכות שהרכב יהיה 2014?

 

בנוסף - אם אזמין את הרכב באמצע דצמבר למשל, ואקבל אותו בתחילת ינואר

הוא יחשב כ 2014? תודה.

 

 

 

נ.ב - אני מודע לשיטה החדשה של מחירון הרכב, אבל בכל זאת "2014" עוד שלוש שנים ייראה וישמע טוב יותר מ "2013".

מה גם שאני רואה עכשיו שרוב המודעות ביד 2 בכלל לא מציינות חודש עליה לכביש - רק שנה.

פורסם

לדעתי רוכשים רכב כשצריכים אותו - לא רגע קודם, וגם לא רגע אח"כ...

 

אתה צריך לשאול את עצמך את השאלות הבאות:

 

1) האם יש מבצעים כרגע על הרכב שברצונך לרכוש?

2) האם יש לך רכב בינתיים, והאם קל למכרו כמשומש?

3) אם אין לך רכב, האם אתה נוסע ברכב שכור?

 

 

וכו'...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1) אין מבצע על הרכב שאני מתכנן לרכוש - מחיר רגיל.

2) יש לי רכב, לא בטוח שיהיה קל למכור אותו.

 

 

אם כבר נגעתי בזה - פיאט פנדה 2005 - 180K קילומטרז ידנית, אני יד 3.

האוטו במצב נהדר מלבד בעיונת פה ושם (בכל זאת, 8 שנים על הכביש).

כמה אני יכול למכור אותו?

פורסם

 

 

אבל בכל זאת "2014" עוד שלוש שנים ייראה וישמע טוב יותר מ "2013".

מה גם שאני רואה עכשיו שרוב המודעות ביד 2 בכלל לא מציינות חודש עליה לכביש - רק שנה.

 

בדיוק.

כדאי לך לחכות ושהרכב החדש שלך ירשם כ-2014.

בעוד כמה שנים כשתרצה למכור לך תמצא את הפראייר שישלם לך על חודשי עליה לכביש, חבל על הבריאות.

גם פסיכולוגית 2014 נשמע טוב יותר מ-2013 כמו שאמרת, לא רק בעוד 3 שנים, כבר עכשיו.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אבל על פי היצרן מדובר בדגם 2014 לא?

כל יצרן ומדיניות השנתונים שלו. בארצות הברית אפשר למשל להזמין כבר עכשיו שברולט סילברדו מודל 2015.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

איזה רכב בדעתך לרכוש - או שזה חסוי?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קליאו.

 

ואם באמת יהיו מבצעי סוף שנה בדצמבר באמת אשקול את העניין.

 

הבעיה שלי שאני לא יודע כמה זמן יקח לי למכור את הפנדה (וכמה אקבל).

הפנדה אמורה לממן לי חלק גדול מהמקדמה לקליאו.

 

ככה שאם נגיד באמצע דצמבר יצאו במבצעים, לא בטוח שאספיק למכור את הפנדה בשבועות האחרונים של החודש.

פורסם

אם יש לך כוונה למכור את הרכב בשנה-שנתיים-שלוש הקרובות תעשה לעצמך טובה ותקנה אותו בינואר.

אנשים לא יודעים / לא רוצים לדעת שהחל מ2008 שווי הרכב נמדד לפי תאריך העליה המדויק שלו על הכביש, וכמעט כל קונה פוטנציאלי ישחק אותה "אני לא יודע.. 2013 זה 2013 מה זה חשוב חודש". אע"פ שמחירון 12.2013 לפי לוי יצחק יהיה כמעט זהה ל01.2014.

 

לחלופין, אם אתה מאלה שקונים רכב חדש אחת ל10 שנים, תקנה מתי שאתה יכול וזהו, בלי להתחשבן עם התאריך יותר מדי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נראה שאחכה לינואר אם כך אלה אם יהיה מבצע מפתה בדצמבר.

 

יש לכם מושג כמה עלי לבקש על הפנדה? (פרטים עליה כתבתי למעלה)

פורסם

תלוי במצב הרכב (תאונות\פגיעות\בעיות וכו'). מחירון יד2 אומר 21.5K בהנחה והכל תקין.

ייתכן שבגלל "בעיונת פה ושם" תצטרך להוריד כמה שקלים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...