Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני קוראת את התגובות ומסכימה עם כל אחד מכם השאלה היא מה אפשר לעשות בנידון אם בכלל...?

הרי ברור שיש משהו בדור שלנו שהוא רקוב מהשורש, הקלות הזאת להשתמש באלימות.. איך אפשר לשפר את המצב?

הלוואי והיה פתרון מידי לבעית האלימות בארץ והלוואי שפעם אחת יתנו עונש כבד למען יראו וייראו

 

זה לא רק הדור הזה,זו כל המדינה המחורבנת הזו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רק לשפר את החינוך ואת יעילות המשטרה, יותר מזה אין מה לעשות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הלוואי והיה פתרון מידי לבעית האלימות בארץ

 

להתחיל עם אכיפה מוגברת וענישה דרקונית, במיוחד במקומות שהכי כואבים לחלאות האלה - הכיס והכבוד.

 

על עבירות יחסית קלות לתת קנסות שישעבדו אותם להרבה זמן (אין כסף - לתת אפוד כתום ולשלוח לנקות זבל משוליים של כבישים, כשכל שעת עבודה שווה לרבע שכר מינימום עד שיחזיר את החוב).

על עבירות כבדות - להתחיל מזה שפורצים לבית של העבריין באמצע הלילה, עושים הרבה רעש ובלאגן, מעירים את כל המשפחה והשכנים, אלת ברזל בראש למי שמנסה להפריע, שמים לעבריין אזיקים ושק שחור עם הראש, ולוקחים למעצר במסחרית בלי חלונות, ובמעצר עצמו לא רק מונעים ביקורים, אלא מתכחשים לעצם זה שהוא נמצא שם (כמובן שלוקחים את העציר למעצר בעיר אחרת), וככה עד המשפט.

במשפט, קודם כל סוגרים את כל הבאסטה של עסקאות טיעון. לעורך דין אסור לבוא במגע עם הנאשם. בעצם הנאשם מוחזק בתא, ומובא למשפט רק להכרזה של פסק דין.

להעלות את כמות העבירות שעליהן נקבע גזר דין מוות (כבר יש כזה בישראל, אז אפשר פשוט לעשות בזה שימוש נרחב יותר).

 

נשמע כמו משטרים אפלים, אבל זה משהו שיוריד דרסטית את הפשיעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו שכתב מוטי אהרונוביץ' בפייסבוק:

 

"הנכד של הניצול הוא דור שלישי לשואה, והילדים של התוקף הם דור שני לצואה"

  • אחראי פורום
פורסם

הרי ברור שיש משהו בדור שלנו שהוא רקוב מהשורש

 

טכנית זה אולי קצה הדור שלי (אני קשיש בן 34), אבל ממש לא ״הדור שלי״.

כשהייתי בן 15 ומבוגר העיר לנו על רעש ברחוב, היינו נמלטים רק מחשש שיספר להורים שלנו.

מסיבות בבתים היו מסתיימות ב-12 וחיפשנו את המרתף הכי נמוך שיש בשביל זה,

היום הבן הטיפש והמכוער של השכן של הורי מתחיל רק ב-12 ומאיים על אבא שלי באלימות שיעזוב אותם.

והיינו ממש רחוקים מלהחשד כחננות, פשוט בעלי חינוך וכבוד למבוגר, בסיסיים לגמרי.

עם כל הנוחות בלהדביק את האשמה על הנוער המחורבן הזה, צריך להסתכל דור אחד למעלה ולהבין.

היום אני מסתובב עם בני במקומות שגם משפחות אחרות נמצאות, התת רמה של חלק מבני ה-40 פלוס

פשוט לא משאירה לילדים שלהם שום סיכוי. מה הילד כבר יכול ללמוד כשהוא רואה את הבבונים הפרטיים שלו

מתנהגים בדיוק כמו בטלוויזיה, בכביש ובקניון?

מעניין כשמראיינים אחרי מקרים כאלה את ההורים, תמיד מוצאים איזה עילג שמנסה בכוח לא לנשוך את רפי רשף

ולהסביר בחמש מילים שהוא מכיר שהן לא קללות, כמה הילד טוב ומחונך ושהוא פשוט נגרר וזה בטח לא מהבית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כנראה המחלה המדבקת, הפתיעה גם פה בשוויץ, בציריך לפני יומיים ילדים דחפו איש מבוגר לנהר, סתם בלי סיבה :evil:

יש אנשים שבאמת צריך לשבור להם את הראש

לצערנו זה בכל העולם, אצל אמא של אישתי ריססו גפריטי על הקיר של הבית שלה, ולא תגיד בית קטן או החצר פתוחה, בית פרטי גדול, וצריכים להכנס דרך שער, לרוע מזלם הכלבה הצליחה לתת להם נגיסה יפה :)

פורסם
אני קוראת את התגובות ומסכימה עם כל אחד מכם השאלה היא מה אפשר לעשות בנידון אם בכלל...?

הרי ברור שיש משהו בדור שלנו שהוא רקוב מהשורש, הקלות הזאת להשתמש באלימות.. איך אפשר לשפר את המצב?

הלוואי והיה פתרון מידי לבעית האלימות בארץ והלוואי שפעם אחת יתנו עונש כבד למען יראו וייראו

 

לא חושב שזו בעיה של דור מסויים, אלא בעיה של גישה באופן כללי. בסך הכל, אם מסכמים את כל הנתונים, ישראל היא כנראה מדינה שהיא עדיין יותר בטוחה מארה"ב ואולי גם מחלק מהערים הגדולות במערב אירופה. אז איפה הבעיה? הבעיה היא בממוצע. הממוצע בכל מקום אחר שהייתי בו בעולם (והייתי רק במערב) הרגיש לי פי 50 יותר מתחשב ומנומס לסובבים אותו מכל ישראלי ממוצע, וזה גם בא לידי ביטוי ביחס לחוק - גם חוקי התעבורה וגם סתם חוקים, שנועדו לעזור לנו לחיות כחברה, בלי לפגוע אחד בשני ללא הרף.

הנה, ההקשיש שחטף אתמול מכות כי ביקש מצעירים שלא יסתובבו עם כלב בגינה - אני מכיר את הגינה וכמו כל גינה בהרצליה, גם כן יש שלט ענק שאוסר על כניסה של כלבים ורעש בין 2 ל4 או אחרי 8 בערב ועוד דברים. אז שמו שלט, אז מה? כמו בכל גינה, גם כאן, יש עשרות אנשים שבאים להוציא את הכלבים שלהם (99% מהם גם לא מנקים אחרי הכלבים שלהם). איכפת להם שאסור? איכפת להם שזה מפריע, שהכלב יכול לנשוך איזה ילד קטן שבא לשחק שם? נכון, לא כל אחד מהם היה דוחף את הקשיש, אבל כל אחד מהם הוא עבריין קטן סתם ככה, ששם ז** ענק על כל מי שסובב אותו, ולא מסוגל לראות שום דבר ואף אחד מעבר לעצמו.

זה בא בדיוק מאותו המקום ממנו באות כל התופעות על כבישי ישראל וזה, לצערי, לא עניין של דור כזה או אחר, אלא משהו שמושרש מאוד עמוק במנטליות שלנו כאן, ורק הולך ונהייה גרוע יותר ויותר עם הזמן.

מה שבאמת עצוב הוא, שאני בספק אם יש עוד מדינה בעולם בה כ"כ מטפחים את המיתוס הזה של האחווה בין האזרחים כמו בארץ, ובה בפועל המיתוס כ"כ רחוק מהמציאות בחיי היום יום.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני חושב שהעונש שמתאים למקרים כאלו הוא הצלפה עם שוט :evil:

על דבר כזה 50 הצלפות + כמה שנים טובות בכלא.

 

נראה אותם מרביצים לקשיש אחרי זה....

פורסם

הכל עניין של הרתעה. כמו בכבישים, כמו בפלילים, כמו בכל מקום. תן לקוף מכת חשמל חזקה מספיק, והוא לא יחזור על המעשה. מנגד, תן לו בננה, ויקרה ההפך. אגב, חשבתי על זה מזמן, והגעתי למסקנה שפשע מאוד משתלם בארץ.

כולם יודעים שצריך הרתעה, אבל משום מה זה לא קורה. אולי כי זה יפגע בכיס של עורכי הדין, וידוע שבארץ על כל תושב יש שני עורכי דין. ואולי כי לאף אחד אין כוח להתעסק עם זה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא התכוונתי שאלה דברים קטנים ופשוטים, זה המקור לתופעת הערסים האלימים.

ילד שחינכו אותו לדרך ארץ מינימלית לא היה מעז לתקוף קשיש. זה לא מפתיע שלילד שמפרק ספסלי רחוב יש אבא שמסוגל להכות ככה קשיש.

מי שלא הצליחו לחנך אותו, כי צריך להיות ראליים ולהפנים שתמיד יהיו מניאקים בחברה, יטופל ע"י החוק. מעצר בית זה לא טיפול. אחד כזה צריך לשלוח לכלא (ולא לבית מלון שנקרא כלא) ולהעסיק אותו כל יום מ5 עד 5 בבניית ספסלי רחוב וניקיון בכפיה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הקשיש התחיל. הוא שרט אותו עם מקל!

 

פשוט חוצפה! גם אם קשיש היה מכניס לי מכה, לא הייתי תוקף אותו! בטח ובטח אם הוא ניצול שואה. כמה חזק הוא כבר? הבנאדם עם רגל וחצי בקבר, וככה מתייחסים אליו? עצוב היה לי לקרוא שהקשיש חזר עקב התקיפה לילדותו. זה הכאיב לי את הלב לקרוא "ביקשתי מהנאצים לחם והם הביאו לי. הם היו יותר נחמדים".

 

ולעניין המעצר - למה הוא לא עצור? למה משחררים את הנבלה?

 

 

ברשותך אני אתייחס בזהירות יתרה למשפט המודגש בשחור. לא כל החיילים הגרמנים היו אכזריים. ממה שקראתי החיילים הפשוטים שנאלצו לירות ביהודים מעל לקברים שהם חפרו התקשו לעשות זאת. עד כדי כך שהיו נותנים לחיילים משקאות משכרים על מנת שיוכלו לירות ביהודים. כמו כן, אלה שהובילו את היהודים במשאיות הגזים שבהן בעצם חיברו את צינור הפליטה לתוך הארגז הסגור ואז הקורבנות היו נחנקים למוות בצורה איטית ומלאה ביסורים. הנהג, המלווה ובכלל מי שהיה שם היה נאלץ לשמוע את כל הצעקות, הבעיטות של הקורבנות, דבר מאוד לא קל. כמו כן, כאשר היו פותחים את הארגזים המראה היה מאוד קשה. עצם העבודה שהיו משכרים את החיילים לעיתים קרובות, הדבר גרם לבעיית אלכוהול חמורה וסאדיסטיות בין החיילים בצבא הגרמני. לא סתם, ימח שמו וזכרו חיפש את הפתרון הסופי שיהיה יעיל יותר, זול יותר ובין הייתר שלא ישפיע על החיילים.

 

דבריו של האיש לכך שהנאצים נתנו לו לחם מעיד על כך שלא כל החיילים היו אכזריים או שהייתה בהם טיפ טיפה שבטיפונת של אנושיות לפעמים.

 

ולנקודה אחרת. למרות הברוטאליות והאכזריות של הגרמנים אני חושב שתומכי אסד עברו אותה ממזמן. יש ביוטוב סרטון שפשוט רואים את אנשי אסד תופסים מתנגד, שוחטים אותו ופשוט כורתים לו את הראש. אני לא חושב שהגרמנים עשו את זה אי פעם. פשוט עצוב ומפחיד בו זמנית לאיזו דרגת ברבריות ואכזריות מתנגדי אסד הגיעו אלייה.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
כנראה המחלה המדבקת, הפתיעה גם פה בשוויץ, בציריך לפני יומיים ילדים דחפו איש מבוגר לנהר, סתם בלי סיבה :evil:

 

בניו יורק האפנה היא לדחוף אנשים מהרציף אל פסי הרכבת התחתית בלי כל סיבה נראית לעין.

 

אני חייב לומר שגם בשרשור זה יש התלהמות לא מעטה ומן הראוי למתן את התגובות. אל תבינו מכך שאני מוכן לקבל אחוז אחד מהאלימות שהופגנה בארועים אלה. ובכל זאת - ענישה הולמת ובעיקר מהירה עשויה להיות אפקטיבית, ואם אותם מפרקי ספסלים היו נדרשים לשלם תמורת הנזק שגרמו+קנס+אילוצם לבצע את התיקון במו ידיהם הם היו לומדים לקח. אבל רק בתנאי שידעו שגם בפעם הבאה הם יצטרכו לשלם.

 

ואם בכל זאת להלתהם בכיוון של ענישה פיזית - נראה לי כי השיטה האיראנית עשויה להיות יעילה: תריסר מלקות בככר העיר יהיו יותר יעילות מכל מאסר או דומה לו - קצר, בלתי נשכח ולא מביא לחיכוך עם עבריינים מנוסים ולמידת שיטותיהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
זה לא רק הדור הזה,זו כל המדינה המחורבנת הזו.

 

מה שמחורבן זו העיתונות המתלהמת והנטייה לקפוץ למסקנות חמורות, ומילים חמורות אף יותר, לפני שבודקים את הסיפור קצת לעומק:

עו"ד שי לוי, סנגורו של החשוד, אשר בעברו היה קצין ביחידת הלוט"ר וכיום הוא סטודנט למדעי המחשב, אמר כי מרשו הוא זה ש"נתקל במבוגר והמבוגר הוא זה שהחל לקלל אותו ותקף אותו באגרופים. מרשי בסך הכול ניסה להתגונן ובמהלך ההתגוננות הקשיש נפל. כתוצאה מכך נפצע ברגלו". הוא הביע צער על שאירע ואיחל החלמה בשם הצעיר, אשר לדבריו נותר במקום כדי לטפל בקשיש והזעיק אמבולנס כדי שיסייע לו. דניה אורון ציינה זאת אף היא: "לאחר שבעלי נפל הוא לא ברח מהמקום אלא נשאר וסייע לטפל בו".

 

חשוב לציין שבית המשפט קיבל את גירסת הצעיר, כי המבוגר תקף אותו ראשון, ושלח אותו למעצר בית. דברי השופטת:

למרות הסלידה ממעשי האלימות כלפי המבוגר, מחקירתו של החשוד והעדים במקום עולה כי המבוגר הוא זה שתקף ראשון. בעקבות כך החשוד דחף את המבוגר שאיבד את שיווי משקלו, נפל ונפצע".

 

באשר למקרה השני, גם כאן הסיפור לא ברור:

"מדובר בקטינים שאספו קרשים לתומם, והותקפו על ידי מספר קשישים. בנו של מרשי, בן 13, חזר לביתו בוכה. אביו יצא לברר מי תקף את בנו, ואז התפתחה תגרה בינו לבין אחד הקשישים שהרים לעברו מוט עץ. במהלך הריב הקשיש מעד ונפל שלא באשמת מרשי".

 

כאן לא בית המשפט אמר דברו, המשטרה כבר שחררה...

 

"היא אמרה כי העובדה שחשוד שוחרר בתום חקירתו "מדברת בעד עצמה ומשקפת את הקושי הראייתי בתיק".

____________________

 

דרך אגב, אם מישהו מתכוון לטעון שקשישים לא נוהגים באלימות, אני יכול לאמר שלפחות פעמיים בחיי פעלו נגדי קשישים באלימות, רק שלמזלם הם לא הלכו רחוק מדי, עד כדי כך שאאלץ להגיב.

 

עכשיו יבואו כל אלו שכבר שלפו את השוטים והעקרבים, נוסח מדינות הטרור, ויסבירו את פרץ האלימות שלהם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...