Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין מה יהיה עונשו של בהמה שהעיז לתקוף אדם חף מפשע וחסר עונים? לאן המדינה הזו מגיעה? עד מתי האלימות תטופל בקלות ראש?

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4362277,00.html

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קשיש, ניצול שואה VS ערסים.

התוקף צריך להכנס לכלא לכמה שנים טובות, למען יראו וייראו. איזה בושה, איזה שפל.

פורסם
מעניין מה יהיה עונשו של בהמה שהעיז לתקוף אדם חף מפשע וחסר עונים?

 

כבר שוחרר לביתו בתנאים מגבילים. אני מהמר על עבודות שירות.

 

בלי קשר, הפילבוקס כבר מזמן הפך לגן ערסים, והעיריה משקיעה הרבה בנקיון אבל לא בטיפול באלה שגורמים ללכלוך.

 

כמובן שטיפול בגורמים המזיקים היא גם עבודת משטרה, אבל נסו להתקשר למשטרה בלילה ולאמר שמרעישים בגן ציבורי, ואז שימו טיימר ותבדקו מתי מגיעה המשטרה. הסוללה בטיימר תגמר לפני כן.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

לא קשה להביא מה קרה שם. ילדים עם עגלת סופר שפירקו את הספסלים והשולחנות בכדי להשתמש בהם לעצים בל"ג בעומר. מן הסתם, כאשר אתה אדם מבוגר, אותם ספסלים ושולחנות הם הנכס שלך. בסך הכל הוא העיר להם על כך ועל זה הוא חטף.

נעזוב לרגע את כל סיפור התקיפה. אם מה שהוא אומר זה נכון אז הילדים פשוט השמידו ספסלים ושולחנות בכדי להשתמש בעץ שלהם ללג בעומר. WTF? האם זו דרך להתנהג לרכוש ציבורי? איפה הכבוד לרכוש? איפה האבא שהיה צריך להעמיד את הילד שלו והחברים שלהם על וונדליזם? מי שמע כזה דבר? בא לך לעשות מדורה אז אתה שובר ספסלים ושולחנות השייכים לעירייה?

איזה מנטליות זאת בדיוק?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זו תוצאה של חוסר חינוך. במקרה הזה רואים ספציפית מי אחראי לחוסר החינוך. אני מאחל לו חיים ארוכים של סבל מהמשפחה, צרות מהילדים, יגון וכאב עד יומו האחרון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הוא טען שהקשיש היה זה שאיים עליו עם מקל ואף שרט אותו עם המקל. הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים ובערבויות צד ג. טרם הוחלט אם להגיש כתב אישום נגד התוקף.

 

הקשיש התחיל. הוא שרט אותו עם מקל!

 

פשוט חוצפה! גם אם קשיש היה מכניס לי מכה, לא הייתי תוקף אותו! בטח ובטח אם הוא ניצול שואה. כמה חזק הוא כבר? הבנאדם עם רגל וחצי בקבר, וככה מתייחסים אליו? עצוב היה לי לקרוא שהקשיש חזר עקב התקיפה לילדותו. זה הכאיב לי את הלב לקרוא "ביקשתי מהנאצים לחם והם הביאו לי. הם היו יותר נחמדים".

 

ולעניין המעצר - למה הוא לא עצור? למה משחררים את הנבלה?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
לא קשה להביא מה קרה שם. ילדים עם עגלת סופר שפירקו את הספסלים והשולחנות בכדי להשתמש בהם לעצים בל"ג בעומר. מן הסתם, כאשר אתה אדם מבוגר, אותם ספסלים ושולחנות הם הנכס שלך. בסך הכל הוא העיר להם על כך ועל זה הוא חטף.

נעזוב לרגע את כל סיפור התקיפה. אם מה שהוא אומר זה נכון אז הילדים פשוט השמידו ספסלים ושולחנות בכדי להשתמש בעץ שלהם ללג בעומר. WTF? האם זו דרך להתנהג לרכוש ציבורי? איפה הכבוד לרכוש? איפה האבא שהיה צריך להעמיד את הילד שלו והחברים שלהם על וונדליזם? מי שמע כזה דבר? בא לך לעשות מדורה אז אתה שובר ספסלים ושולחנות השייכים לעירייה?

איזה מנטליות זאת בדיוק?

 

"אני שילמתי על הספסלים בעיר הזאת, אם הבן שלי, יורש מלך ישראל לעתיד, רוצה לעשות מהן מדורה, מי אתם תושבי העיר, פשוטי העם, נתיני, שתגידו לו שלא לעשות כן?"

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

"גבר בן 40 תקף קשיש"? איפה הם ראו פה גבר? זה לא גבר, זה פסולת אנושית.

בחיי, שאני לא זוכר מתי התעצבנתי על משהו בפעם האחרונה, כבר עברו חודשים בטח, והדבר הזה גרם לי לכעוס. מאוד.

יש רגעים שאתה אומר לעצמך הלוואי והייתי שם באותו רגע, זה אחד מהם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יש רגעים שאתה אומר לעצמך הלוואי והייתי שם באותו רגע, זה אחד מהם.

 

מסכים ב100 אחוז.. זה כל כך מעצבן ועוד יותר מעצבן שאין מה לעשות, רק להתעצבן...

JL Audio

פורסם

כנראה שהברבריות מתפשטת באויר ומדביקה עוד חיות אדם.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4362396,00.html

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

אני קוראת את התגובות ומסכימה עם כל אחד מכם השאלה היא מה אפשר לעשות בנידון אם בכלל...?

הרי ברור שיש משהו בדור שלנו שהוא רקוב מהשורש, הקלות הזאת להשתמש באלימות.. איך אפשר לשפר את המצב?

הלוואי והיה פתרון מידי לבעית האלימות בארץ והלוואי שפעם אחת יתנו עונש כבד למען יראו וייראו

פורסם

פעם היו הרבה טיפשים, אבל לפחות הם היו מחונכים. היום כבר מסתובבים הרבה אנשים שהם גם טיפשים וגם לא מחונכים. לבנאדם שמכה איש בן 80 מגיע שיפשטו את העור. גם אם בדיוק הייתה לו בר מצווה.

 

בכלל, בזמן האחרון אנחנו שומעים על המון מקרים של הכאת קשישים. ההסבר היחיד הוא שהתקשורת ראתה שזה מביא הרבה רייטינג, ולכן הם העבירו את המקרים מעמוד 13 לכותרות. לא נראה לי שזו תופעה חדשה, רק תופעה ששומעים עליה יותר.

.Your average Notepad


×
×
  • תוכן חדש...