Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי Ynet קונצרן פיאט, שכידוע שולט גם בקרייזלר על מותגיה , נערכת להרחבת היצע הדגמים באמריקה באופן משמעותי - כולל תשעה דגמים חדשים וחמישה נוספים של אלפא רומיאו.

מנכ"ל פיאט הודיע על השקת לא פחות מ-14 דגמים חדשים של המותגים האיטלקיים פיאט ואלפא רומיאו באמריקה. זאת, בתוך שלוש שנים בלבד.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4339465,00.html

 

מספר הערות / שאלות / תהיות :

 

1. ראוייה לציון הצלחת פיאט בהחדרת ה - 500 לארה"ב , בפרט בהיותה אנטי תיזה לטעם המקובל שם.

 

2. ראוייה לציון השקיפות וההתחייבות בהצגת תכנית הצגת דגמים עתידית. (ראה דיאגרמה). מעט מיצרני הרכב העולמיים עושים זאת.

 

3. מעניין אילו דגמים ספציפית יושקו - אילו דגמים הם יחליפו , או יהוו פלחים חדשים למותג פיאט/אלפא ?

 

שימו לב שנת 2015 הולכת להיות מעניינת...

 

4. מעניין אילו מתשעת דגמי פיאט העתידיים יהיה רלבנטי בארצינו ? האם סמל"ת תמסמס גם את התנופה העתידית בדגמי

 

הקונצרן ?

fiat b-plan.jpg

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה לפיאט, שרק בזכות השתלטותה על קרייזלר קיבלה גישה לרשת עצומה של מרכזי מכירה, שירות ולוגיסטיקה הפרוסה בכל ארה"ב. אם הצרפתים רוצים ברצינות לחזור לאמריקה, אני לא רואה דרך אחרת מלבד נקיטה בצעד דומה. אלא שעכשיו, PSA ורנו בצרות כלכליות, בעוד שאמריקה חווה התאוששות מהירה ובריאה ומכאן שאין הזדמנויות דומות באופק כמו זו שפיאט זיהתה ב-2009 וניצלה לטובתה.

 

ה-500L נראית טעימה ומעניינת מאד. יש בה הרבה אלמנטים מהפנדה החדשה והיא בהחלט הפרקטית ביותר במשפחת ה-500. אותה, לפי מה שידוע לי, כן נראה בארץ.

:idea:
פורסם
כחלק מההתמודדות עם המיתון, צריך למצוא עבודה ליותר מוסכניקים אז אפשר לומר שמדובר בצעד חכם. :lol:

 

ההיפך.לפיאט בשנים האחרונות יש אמינות גבוהה יותר מ VAG. בסקרים של מגזינים וחברות מחקרי קניות אמריקאיים ואירופאים. אם ייקנו יותר פיאט ע"ח הגרמניות באמריקה תהיה אבטלת מכונאים.

פורסם

אלפא, תקלות הזויות יש גם ב-VAG וחיפוש זריז כאן בפורום יעלה רבות מהן.

לפחות פיאט קונים במחיר זול יחסית שמגלם את המוניטין הגרוע. מי שקונה VAG משומשת משלם הון על מוניטין שיתכן שאינו מוצדק.

במקרה שלי - שילמתי 60K על בראבו עם גיר רובוטי והבאתי בחשבון הוצאה עתידית של 5-12K על הגיר. אלוהים ישמור על מי ששילם 80K על הגולף TSI-DSG המקבילה ובתום חמש שנות האחריות המורחבת יאלץ להוציא 20K על הגיר שלו.

פורסם

בשנות ה 70' היתה לפיאט נוכחות לא רעה בשוק האמריקאי, בעיקר בשל ריבוי דגמים אוטומטיים בהיצע - ריטמו, 131 ו 132.

פיאט היתייחסה במלוא הרצינות לשוק הנרחב, ואפילו פיתחה מערכות מיזוג משוכללות, כמו גם הוספת איבזור נוחות כמו חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

ההצלחה היתה מכובדת בהחלט עד תחילת שנות ה 80', אז השיקה פיאט את האונו, בארה"ב דווקא, והצלחתה הענקית של האונו כמו גם דגמים חדשים שלא התאימו לקהל האמריקאי, גרמו לפיאט לנטוש את השוק האמריקאי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא יודע כמה לא רלוונטי. גם היום מכוניות של פיאט לא נחשבות לאמינות במיוחד באירופה למעט מכוניות בסיסיות וספרטניות כגון פנדה ו-500 שמשתמשות במכלולים ותיקים.



פורסם

פיאט לא אמינות? אולי המריאה האוטומטית שנועדה לשווקים מתפתחים.

 

אתם מוזמנים היום לראות פיאט אונו ופונטו ידניות, סוסי עבודה שעד היום אפשר למצוא אצל סטודנטים ותפרנים וגם חסכוניות מאוד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רק כדאי לזכור שתכניות מסוג זה, פיאט מציגה בקביעות מזה שנים רבות. מה שמשתנה זה רק התאריך.

 

אגב ההצלחה של ה-500 לא היתה בן לילה, לקח להם שנה להחדיר את הרכב אפילו ברמת הרעיון לפני שאמריקאים קיבלו אותו. בהתחלה זה היה ממש קוריוז על הכביש. גם היום זה לא בדיוק פולקסוואגן... אבל מתקדמים יפה. גם אבארט.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

קיבעון מחשבתי הוא בעיה.

אנשים ממשיכים לנסוע בVAG שנכון להיום מתקלקלות הרבה ולחשוב שהם נוסעים ברכב אמין, כמו שהשם של פיאט ימשיך להיות גרוע למרות שהמכוניות אמינות.

אנשים עדיין מפחדים לקנות מונדאו כי "יש לה בעיות בגיר", למרות שהבעיה לא קיימת כבר יותר מ10 שנים.


×
×
  • תוכן חדש...