Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף סוף רכשתי PS3 :-)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נרכש ה- super extra slim ;-) ב- VGS.

לצערי לא היו להם שלטי MOVE, אלה נרכשו ביחד עם משחק מייקל ג'קסון ב- mediagame, שהוכיחו עצמם כחנות קטנה ומטריפה, ואמשיך לרכוש אצלהם בכל עת שהפקקים לגבעתיים לא ישברו אותי ;-) למעשה אני מתכנן ביקור נוסף היום בצהריים. ותודה לאדם אם במקרה הוא עובר פה (אני מניח שלא, אגב).

חובר בסופו של דבר ל- LG 32 ישנה בת 4, HDR, אבל עדיין נראה מעולה.

עכשיו רק צריך זמן לשחק MGS4 ("קיבלת שעה וחצי שקט מהילדים, מה זאת אומרת זה רק התחלת המשחק?" :-) ).

 

המלצות תתקבלנה בחום.

 

אגב, אם התקדמות מהפכנית שכזו, עוד יתכן שהרכב הבא לא יהיה מקבוצת VAG...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתחדש!:wink:

 

הייתי אתמול בישפאר בהרצליה פיתוח, הם מחליפים תצוגה, עוברים לקולקציה חדשה וכתוצאה מכך יש שם עשרות משחקי PS החל מ 49 ש"ח :shock:

 

יש שם כרגע לא מעט מציאות, הלכתי לברר על מגבר סוני (700) שבכל הרשת נמכר במחירי מינימום של 2200 ש"ח והם ביקשו רק 1690 ש"ח על אחד חדש לחלוטין אבל "במחיר תצוגה" (בעולם הדגם הזה כבר לא נמכר).

 

לפי הציטוט של זוגתך, נראה לי היא לא יודעת מה היא הכניסה הביתה!:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כשאתה מחפש משחק חדש תבדוק באתר הזה:

http://www.shopto.net/

אני בדרך כלל קונה משם חדשים, המשלוח לא יקר ומגיע דיי מהר (שבוע-שבוע וחצי). יש להם גם לפעמים הנחות נחמדות על משחקים.

המלצות: אם אתה חובב ספורט NBA 2K13 וTop Spin 4 משחקים מעולים.

TFSI Power

פורסם

מברוכ,אני קניתי לפני חודש (160 ג'יגה) ורכשתי את MORTAL KOMBAT KOMPLETE EDITION.שווה.

עכשיו אני שובר את הראש מה יהיה המשחק הבא....

פורסם

כדורסל אצלי זה מקסימום ד"ר ג'י VS לארי בירד

http://www.youtube.com/watch?v=E2Zi6udU5BE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

בעיקרון אין לי בעיה לקנות משומשים, זה יוצא מקסימום 50-100 ש"ח. המכירה בהרצליה נשמעת מעניינת, אולי אקפוץ לשם.

אם למישהו יש המלצות למשחקים לילדים בגיל גן(כדורגל דורש שליטה קצת מורכבת למשל), משחקי MOVE, או משחק אקשן שווה במיוחד - אשמח לשמוע :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ברוך הבא למועדון ותנחומיי לאישתך, היא גם הצטרפה למועדון ״בעלי מחובר לפלייסטשן, מישהו ראה אותו?״

 

:wink:

 

בכל מקרה, עכשיו שהתחדשת בפלייסטשן 3 נותר לך רק להתחדש במחשב 486 ואתה על הגל!!!

 

תהנה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן הרגת אותי.

 

מאז שחזרתי לPC חזק שיכול להריץ משחקים כמו שצריך גם ה PS3 וגם הXBOX 360 נזנחו לטובתו.

 

יצא לי לחזור לBF3 על ה XBOX כי אין לי אותו במחשב ולא בא לי לקנות אותו שוב.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

תנוח דעתכם, רוב הזמן בלילות אני על ה- BF3 במחשב, עם חברי הבריטים (dMw אם אתם מחפשים שרתים), משום שאשתי מול הטלוויזיה. אבל עצם הידיעה שאני יכול להפעיל את ה- PS3, שווה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
טוב שנזכרת:lol: תתחדש!

 

אגב אם מישהו מעוניין להפסיד לי בפיפא ברשת אני אשמח.

 

 

תוסיף אותי ב-PSN ונראה את היכולות שלך :)

 

nivo--e

לא חותם

×
×
  • תוכן חדש...