Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר רובוטי חד מצמדי הוא למעשה גיר ידני רק שאת פעולת העברת ההילוכים והלחיצה על הקלאצ' מבצע "רובוט" במקום הרגל והיד של הנהג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיר הרובוטי של טויוטה אכן יצר מוניטין בעייתי, הן באמינות והן בתפעול.

הגיר הרובוטי של ה C1 \ 107 \ אייגו מוצלח יותר ופועל בצורה חלקה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מחשב הכל מחשב, אתה שם D (או מה שלא יהיה) ונותן גז וברקס, הרובוט עושה את העבודה השחורה עם הקלאץ'.

 

בקיצור רק צרות הרובוטי הזה, גם הרגשה של גיר ידני, וגם קורע את הקלאץ' (ברכב כזה קטן אפשר להחזיק עם קלאץ' ידני יותר מ100KKM.)

 

להבא תכתוב שהיא רובוטית, אני חשבתי בהתחלה היא ידנית. (לא הבנתי מה 4K, קלאץ' בשבילה צריך לעלות כמה מאות או קצת יותר).

 

 

מה אופי הנסיעה שלך? (אגרסיבי\רגוע\תלוי בעונה)?

פורסם

אין דוושה שלישית, הרכב נראה כמו אוטומט רגיל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אבל זה לא שיש באמת דוושת מצמד ליד הרגליים, נכון?

זה ממוחשב משהו?

 

מעבר למה שאיתמר אמר אתה יכול להזהות גיר כזה בקלות,במקום D יהיה לו E,ואין הילוכים נמוכים 1,2 כמו בגיר אוטומטי רגיל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קצת מתחיל להזכיר את הגיר הרובוטי הידוע לשימצו של הקורולה אבל גם בו עלות התיקון לא היתה כזו יקרה.

אני מקווה שהסיפור אינו דומה לגרנדה פונטו ששם שביקת חיים של הרובוט עולה הון תועפות.

לא הייתי מסיק מסקנות או נכנס לסרטים לפני אבחון מדוקדק של הרכב וקביעת מהות התקלה באופן סופי ומוחלט.

כדאי לפנות לאורן שירותי רכב מחולון חבר הפורום (אפשר גם בהודעה פרטית)-הוא נמצא ברחוב המרכבה 15 באיזור התעשיה מצד שמאל בסוף ואם ממנו לא תבוא הישועה, לפנות לספי מי.ס גירים בצומת סגולה,פ"ת.

טלפון של אורן: 03-6540818

טלפונים של ספי או שותפו יניב:

03-9303488

057-3868964

057-4561723

 

בהצלחה וחזור לעדכן בממצאים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
רק לידיעה, גם בתקופת האחריות אין אחריות על המצמד, כי הוא מוגדר חלק מתכלה, כמו בלמים וצמיגים.

(יכולה להיות אחריות מאוד מוגבלת על המצמד, ל 10.000 - 15.000 ק"מ, כשברור שמדובר בפגם ייצור, אבל לא מעבר לכך).

אין מה לדבר על החלפת מצמד על חשבון היבואן אחרי 60.000 ק"מ, גם אם אחריות על הרכב הייתה עדיין בתוקף.

 

זה נכון והכל טוב ויפה כאשר מדובר על מצמד ברכב ידני,כאן מדובר על גיר רובוטי ואני לא ממש משוכנע,(אבל נסה בכל זאת לשכנע אותי),שמדובר בבלאי סביר לרכב בן 3 עם כזה ק"מ.

לדעתי,מכתב חריף ליבואן יכול להוביל להשתתפות בלפחות 50% מעלות התיקון וזה בטוח ישתלם לו יותר מאשר שיתחילו להכפיש כאן בפורום על בסיס אמיתי ולא על בסיס רב סרן שמועתי את התוצרת המדהימה והמהוללת שלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רב הנוהגים בגיר רובוטי משתמשים בו כמו גיר אוט' פלאנטרי - כאשר עומדים ברמזור עם שיפוע קל מאד, בגיר פלאנטרי אפשר להוריד את הרגל מהבלם והרכב לא יתקדם. ברכב עם גיר רובוטי (טיפש וחכם) בעזיבה של הבלם, המחשב "לוחץ" על המצמד ו"מחזיק" אותו. שימוש ממושך מאין זה גורם להתחממות המצמד ושחיקה שלו.

 

במכונית רובוטית, כל עוד אין אפשרות להתקדם חובה להמשיך ללחוץ על דוושת הבלם או לחלופין לשלב לסרק.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אני גם מרחובות ואני לטיפולים נוסע לאורן בחולון.

אורן גולש פה בפורום באופן דיי קבוע ואני מאמין שכשהוא ייראה את זה הוא יגיב.

בכול מקרה אני ממליץ לך לנסות גם אצלו, הוא מתמחה בצרפתיות ואני מאוד מאוד מרוצה.

יש שרשור המלצות עליו פה בקטגוריה של מוסכים מומלצים.

פורסם
רק לידיעה, גם בתקופת האחריות אין אחריות על המצמד, כי הוא מוגדר חלק מתכלה, כמו בלמים וצמיגים.

(יכולה להיות אחריות מאוד מוגבלת על המצמד, ל 10.000 - 15.000 ק"מ, כשברור שמדובר בפגם ייצור, אבל לא מעבר לכך).

 

אין מה לדבר על החלפת מצמד על חשבון היבואן אחרי 60.000 ק"מ, גם אם אחריות על הרכב הייתה עדיין בתוקף.

 

או !!!

 

נגעת בנקודה יפה - ותרשה לי להרחיב:

מבחינת היצרן\יבואן, תיבת הילוכים אוטומטית היא תיבת הילוכים ללא דוושת מצמד.

אם זה AL4 או רובוטית חד מצמדית עם מפעילים חשמליים (כמו C3 הישנות או C4 פיקאסו עם מפעילים הידראוליים) זה לא משנה.

 

כל עוד הנהג לא לוחץ על הקלאץ', אין אפשרות להאשים אותו בהרס המצמד !!!

 

לכן, מאחר והרכב נמצא סהכ 3 חודשים לאחר תום האחריות, כדאי לנסות לפנות לדרג בכיר יותר בבקשה לתיקון התיבה האוטומטית הזו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כתבתי את מה שכתבתי, כי חשבתי שמדובר בתיבה ידנית. בתיבה ידנית המצב מבחינת האחרויות הוא כמו שתארתי.

 

רק מאוחר יותר הוא ציין, שזו תיבה רובוטית.

 

בתיבה רובוטית המצמד מכוסה באחריות כמובן.

 

 

פורסם

איציק צודק.. הרכב מוגדר כרכב אוטומטי. בכתב האחריות, לא מופיעה תיבה רובוטית.רק אוטומטית וידנית.

לרכבים עם גיר רובוטי רשום ברשיון הרכב אוטומטי. הדבר לא יעמוד במבחן המציאות.

 

רק בגלל הסיבה הזו כדאי לרכוש מלובינסקי את האחריות לשנה רביעית מבעוד מועד.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
או !!!

 

נגעת בנקודה יפה - ותרשה לי להרחיב:

מבחינת היצרן\יבואן, תיבת הילוכים אוטומטית היא תיבת הילוכים ללא דוושת מצמד.

אם זה AL4 או רובוטית חד מצמדית עם מפעילים חשמליים (כמו C3 הישנות או C4 פיקאסו עם מפעילים הידראוליים) זה לא משנה.

 

כל עוד הנהג לא לוחץ על הקלאץ', אין אפשרות להאשים אותו בהרס המצמד !!!

 

לכן, מאחר והרכב נמצא סהכ 3 חודשים לאחר תום האחריות, כדאי לנסות לפנות לדרג בכיר יותר בבקשה לתיקון התיבה האוטומטית הזו.

 

איציק

בתקופת האחריות המצמד בגיר הרובוטי מכוסה עד ל 40.000 קמ.


×
×
  • תוכן חדש...