Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שכבר כתבו,מדובר בגיר ידני עם מצמד רגיל מפוקד מחשב, יש צורך בתהליך מיוחד ללימוד הרובוט לאחר ההחלפה.

זה מצריך ידע וכלים,אך זה לא מסובך כמו שמציגים את זה.

 

ניתן בהחלט לחסוך סכום נכבד מהמחיר שקיבלת במורשה.

אורן בן סימון

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם נהיגה נכונה עם גיר רובוטי, מביאה אורך חיים של 100KKM לפחות, זה שווה את הכסף על הרובוטי. (עולה קצת יותר מפי 2 מקלאץ' ידני, אבל נותן תמורה טובה, אך לא מצויינת.)

אבל ב60KKM זה כלום.

פורסם

אל תוותר! תלך למנהל בכיר במוסך פיג׳ו בבני ברק ותעשה להם שם שמות!

תאמין לי , שווה לך לעמוד על שלך מולם . אני בטוח שהם ישתתפו איתך בחצי מעלות התיקון.

לא הגיוני שהרכב עשה 60000קם וכבר הגיר הלך.

דרוש מהם השתתפות

בהצלחה

פורסם

לא צריך להיסחף. לפי פותח השרשור לא הלך הגיר כי אם הקלאצ', ומה לעשות זה בלאי טבעי של תיבת הילוכים ידנית \ רובוטית.

אני בטוח שעם דיבור בהגיון עם מנהל המוסך או הסוכנות ניתן יהיה לקבל הנחה משמעותית במחיר. רכב שבדיוק סיים את תקופת האחריות ואני רוצה להאמין שטופל מיומו הראשון במוסכים מוסדרים של הרשת זה בהחלט קלף מספיק חזק ל"רצון טוב" מצד היבואן. גם פנייה לשירות הלקוחות של היבואן לא תזיק, אני לא רואה סיבה למה לא יהיה סוף טוב (וזול יותר) לפרשייה הזו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לדעתכם, מוסכים שמתמחים בגירים, יכניסו בעתיד לתפריט גם רכבים רובוטיים? (כי לפי מה שזה נראה זה יכול להכניס הרבה כסף, רק צריך לקנות כלים חדשים וללמוד את העבודה).

פורסם

nir100,

גיר רובוטי זהו גיר ידני-עם מחשב שמחובר אליו, זה הכל.

יצא לי לראות איך במוסך יבואן של טויוטה מכיילים גיר רובוטי ביאריס שלי-בסה"כ לוחצים על כמה כפתורים בסקנר וסוגרים עניין. אין שום סיבה שמכון גירים לא יתמקצע על הגיר הזה-גם בגלל המבנה שלו, שלכאורה אמור להיות יותר פשוט ממבנה של גיר אוטומטי.

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

בסוף הצלחת להסתדר איתם על מחיר הקלאץ'? אני בדיוק באותו מצב עם 207 רובוטית והם טוענים שזה חלק מתכלה למרות שהרכב באחריות.

 

מה עושים?

 

תודה מראש.

פורסם
שלום,

 

בסוף הצלחת להסתדר איתם על מחיר הקלאץ'? אני בדיוק באותו מצב עם 207 רובוטית והם טוענים שזה חלק מתכלה למרות שהרכב באחריות.

 

מה עושים?

 

תודה מראש.

 

פשוט מאוד:

התיבה הרובוטית מוגדרת כתיבת הילוכים אוטומטית, לכן כל החלקים צריכים להיות מכוסים במסגרת אחריות.

 

היצרן שומר לעצמו את הזכות, במידה ונרשמו תקלות בזיכרון המחשב שנעשה שימוש לא סביר ברכב (גז+ברקס ביחד), להסיר את האחריות.

 

האם בדקת את תעודת האחריות וסעיפי האחריות על הגיר האוטומטי ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק תודה על התגובה.

זה רכב שנקנה מלובינסקי טרייד וקיבל אחריות פגוש לפגוש לדבריהם שזה המשך של אחריות יצרן.

 

מה שכתבת זה וודאי מבחינה משפטית? אתה מכיר מקרה דומה איתם - זה המוסך המרכזי בבני ברק...

פורסם

עבדתי בעבר באחד המוסכים המורשים של לוביסנקי באיזור המרכז כ-5 שנים.

דאז, עם התחלת שיווק של C4 פיקאסו ודומיו, היו בעיות עם הגיר הרובוטי לאחר תקופה מסויימת.

 

בהתחלה ניסו להתנער, אבל תוך זמן קצר מאוד הם הבינו ואמרו בעצמם: הגיר הרובוטי (שזה לא בעיה של הלקוח אם זה רובוטי או AL4) הוא גיר "אוטומטי" ולכן הוא נטול התעסקות של הנהג (לא הנהג שוחק את המצמד, אלא מחשב הרכב והתיפעול הבסיסי של הרכב). אי לכך, הם לקחו את האחריות על התיקונים למעט מקרים בהם גילה מחשב הגיר שהרכב עבר התעללות (נסיעה של גז+ברקס ביחד).

 

צור קשר עם מנהל השירות האיזורי של המוסך (תתקשר לשירות לקוחות של לובינסקי, תגיד להם באיזה מוסך הרכב נמצא או מאיזה מוסך קיבלת את המסר הנ"ל) והם יעבירו אותך למנהל שירות האיזורי האחראי על המוסך הזה. תדבר איתו ותסביר לו את שכתבתי לך (גיר אוטומטי, לא תיפעול שלך ולא בעיה שלך).

 

חזור לדווח ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז עידכון קצת מאוחר אבל:

הגענו למנהל המוסך (המוסך המרכזי) שהיה מאוד אדיב ומאוד מתחשב והקדיש שעה שלמה לבירורים וטלפונים בין לובינסקי טרייד לבין שרות הלקוחות ובסופו של דבר לאחר ברורים רבים הם הוריד לנו את מחיר התיקון לכ- 1300 ש"ח (כולל מע"מ) (לעומת 4500 ללא מע"מ בהתחלה).

 

כדי לגמור עם הסאגה הזו קיבלנו את ההנחה ושילמנו על מנת שנוכל לקבל חזרה את הרכב.

 

לאחר בדיקה נוספת בחוברת האחריות של לובינסקי, הם מגבילים את האחריות על הקלאץ ל- 40,000 ק"מ בתיבה הרובוטית, כך שיש אחריות כלשהיא, וכמו חלק מתכלה הוא כנראה מחזיק בין 40K ל- 60K ק"מ ואין מה לעשות.

 

לאחר שקיבלנו את הרכב חזרה, הנסיעה ברכב מרגישה שונה לגמרי ובהרבה יותר טובה, בין אם זה בהחלפת הילוכים והאצה (במיוחד בהילוך ראשון ושני) ובין אם זה החזקת הרכב בזינוק בעליה (לעומת הדרדרות מיידית לפני התיקון).

 

המסקנה היא כמובן שאין מה לעשות וגם אם קונים רכב ממגרש מוסדר כמו לבינסקי טרייד, וגם אם מבטיחים לכם אחריות, וגם אם מראים לכם בדיקה שהרכב תקין - חובה לקחת את הרכב לבדיקה בעצמנו!

בדיעבד אני מאמין שאם היינו לוקחים את הרכב לבדיקה, מכון הבדיקה היה מביא לתשומת ליבנו את העובדה שהקלאץ' כבר גמור וזקוק להחלפה וכנראה שאז יכולנו להתנות את ההחלפה באופן מלא עליהם לפני קניית הרכב.

 

תודה לכל המשיבים והמייעצים ואני מקווה שזה יעזור לבאים אחרי.

 

ולסיום אני חייב לציין שלמוסך המרכזי אין קשר למקרה - הם היו הכי אדיבים ושירותיים שאפשר ואני מודה למנהל המוסך שוב על הנכונות והעזרה. תודה!


×
×
  • תוכן חדש...