Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ אוודי 80 1983


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קוראים לי רועי בן 16 מכרמיאל (אני מחובר בשם המשתמש של אבי)

הכל התחיל לפני 9 שנים באירוע משפחתי,שאחד מבני המשפחה הרחוקים הגיע באוטו אפור מרובע עם הרבה חלודה וכתמים.

מיד שאלתי את אבא שלי איזה אוטו זה אבא שלי הסתכל ואמר לי אוודי 80,מיד הלכנו להסתכל עליו.אחרי כמה דקות הגיעה הבעלים

ואמר לאבא שלי קח אותו בחינם רק תיקח,היה אפשר לראת שהאוטו במצב גרוע נזילות שמן כולל שמן על המכסה מנוע שלולית מים מתחת לאוטו והכי גרוע שמן גיר על כל הרצפה,אבל זה לא מה שהרתיע את אבא שלי שלקח את האוטו ושיפץ אותו כמו "בספרים".

נסענו עליו שנתיים עד מלחמת לבנון השנייה כמו כולם ברחנו לדרום ושארנו אותה בכרמיאל,כשחזרנו היא הייתה פרוצה לקחו את הרדיו דיסק ושברו את הקונסולה ואז אבא שלי התייאש החזיר את היידית שתלשו ולא נגע בה 7 שנים.

אבל אני לא שכחתי אותה והייתי שוטף אותה פעם בשבועיים ידעתי שאני והיא זה עדיין לא נגמר פשוט היה בה משהו מיוחד .

בעוד שעוברות להם השנים אני מגיעה לגיל 14 וחצי וחופר לאבא שלי יום יום שישפץ אותה שוב אחרי חודשיים הו נכנע ושולח אותה

למוסך בחיפה בישביל שיחזיר אותה לנסיעה ומפה ועד היום הדרך ארוכה .

אז האוטו הוא אוודי 80 1983 GL אוטומט מנוע 1800 והשיפוץ מתחיל .

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיהיה בהצלחה.

אל תשכח לצלם והרבה.

תתחיל כבר עכשיו. וכמובן תשתף אותנו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

זה פרוייקט שאני מאחל לו הצלחה יתרה, ולו רק מפני שאאודי 80 היתה המכונית הראשונה שאי פעם נהגתי בה בחיי (שלנו אומנם היתה 3 שנים חדשה יותר משלך ו-CD ולא GL, אבל עדיין).

יש לי פינה חמה בלב לרכב הזה ואני זוכר לו חסד נעורים. אל תתבייש ו/או תתעצל להעלות לכאן תמונות מהשיפוץ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שיהיה המון בהצלחה בשיפוץ, תשתדלו לעדכן אותנו בתמונות. :-P

אין ספק שאתם תהנו מהרכב כאחד שנוסע באופן יומי על אאודי 80 שנת 1985 אני נהנה מהרכב שמשרת אותי בצורה מדהימה ואפילו גונבת מבטים ברמזורים זה ממש כיף!

פורסם
זה פרוייקט שאני מאחל לו הצלחה יתרה, ולו רק מפני שאאודי 80 היתה המכונית הראשונה שאי פעם נהגתי בה בחיי (שלנו אומנם היתה 3 שנים חדשה יותר משלך ו-CD ולא GL, אבל עדיין).

יש לי פינה חמה בלב לרכב הזה ואני זוכר לו חסד נעורים. אל תתבייש ו/או תתעצל להעלות לכאן תמונות מהשיפוץ.

 

אותו כנ״ל אצלי, רק 4 שנים יותר ישנה, בצבע תכלת מזעזע וברמת גימור L ״המפנקת״ (אין כלום, שום אבזור בכלל) ומנוע 1.3 עוצמתי שמשודך ל4 הילוכים א-ר-ו-כ-י-ם.

שירתה בנאמנות 13 שנה את הצשפחה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בהצלחהה בשיפוץ רכב מעניין מאוד תעלה ותצלם תמונות כמה שאתה יכול ......

מחפש כל חלק למיצובישי גאלנאט משנתונים 1994-1997 למסירה או למכירה.מחפש כל חלק לאודי 80 משנתונים 1988-1995 למסירה או למכירה!

תודה לעוזרים

פורסם

אני זוכר שאבא של חבר שלי קנה כזו עם מנוע 1.3. (שנת 82 או 83)

הייתי כבר נער והבנתי בכלל לא רע.

בנסיעה הראשונה איתו הייתי בהלם מאיכות הנסיעה. הבידוד, השקט והתחושה הכוללת.

...וזאת הייתה פאקינג 1.3 חלושה. היא בלטה מאוד באיכות ההרכבה והגימור שלה לעומת האלטרנטיבות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שלום רועי

המון הצלחה בשיפוץ.

תגיע עם אביך למפגש החודשי.

כרמיאל הופכת למעצמת אספנות.

 

שי

איש חכם אמר: "סעו לאט ותגיעו מהר!"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש ובהצלחה בשיפוץ! צריך תמונות!!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שלום רועי בהצלחה בשיפוץ זה אוטו ממש מצויין.

היתה לנו כזאת במשפחה שנת 76 מהדור הראשון

של האודי 80 1600 אוטומטית אוטו מדהים.

 

אני משפץ כרגע גולף קבריולט 86 שזה כמעט אותו אוטו

מבחינה מכאנית.

תעלה לנו תמונות נראה אותה.

::-D roll:

פורסם
שלום רועי בהצלחה בשיפוץ זה אוטו ממש מצויין.

היתה לנו כזאת במשפחה שנת 76 מהדור הראשון

של האודי 80 1600 אוטומטית אוטו מדהים.

 

אני משפץ כרגע גולף קבריולט 86 שזה כמעט אותו אוטו

מבחינה מכאנית.

תעלה לנו תמונות נראה אותה.

 

חוץ מהמנוע אין כמעט חלקים משותפים...

החלקים של האודי הרבה יותר יקרים ואת רובם הפסיקו לייצר.


×
×
  • תוכן חדש...