Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכל הפורומים יש אצלי הודעות שלא נקראו,ולמרות שהייתי שם כבר,ונכנסתי ויצאתי,ונכנסתי שוב..זה עדיין "לא נקרא"..

 

ויש גם בעיה קלה עם השעון: כשאני מכוון +2 אז יוצא לי 8:30,וכשאני מכוון +3 אז יוצא לי 10:30..

ועכשו בכלל 9:30..

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
בכל הפורומים יש אצלי הודעות שלא נקראו,ולמרות שהייתי שם כבר,ונכנסתי ויצאתי,ונכנסתי שוב..זה עדיין "לא נקרא"..

 

ויש גם בעיה קלה עם השעון: כשאני מכוון +2 אז יוצא לי 8:30,וכשאני מכוון +3 אז יוצא לי 10:30..

ועכשו בכלל 9:30..

מנסיון יש בעייה בגלל שהשרת שלהם בטח בארצות הברית :)

http://www.musictalk.co.il - פורום מוזיקה
פורסם

חייבים לשנות את הכותרות של האנשים...

"חבר קהילה" מרגיש כמו פורום של הומואים ולסביות..

אין דירוגים כמו בפורום הקודם(נהג נמרץ, נהג נמצץ..)

פורסם
חייבים לשנות את הכותרות של האנשים...

"חבר קהילה" מרגיש כמו פורום של הומואים ולסביות..

אין דירוגים כמו בפורום הקודם(נהג נמרץ, נהג נמצץ..)

אכן "חבר קהילה" לא נשמע להיט...:-D

 

(העדר הדירוגים הוא "פחות קריטי"...)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אכן "חבר קהילה" לא נשמע להיט...:-D

 

(העדר הדירוגים הוא "פחות קריטי"...)

מה שקרה בדירוגים שאנשים זיבלו הכל כדי לקבל עוד צל"ש!!!:? ולזה שמתי לב באוף טופיק...עד שמשהו אמר שזה לא סופר:mm_tongue

 

בכל מקרה,בהצלחה

 

צביקה

 

אגב romer סחתיין כבר שינית את ההודעה בתחתית...

פורסם
מנסיון יש בעייה בגלל שהשרת שלהם בטח בארצות הברית :)

 

השרת שלנו לא בארה"ב. ככה שמניסיון... זה לא המקרה.

 

בכל מקרה זה יטופל בימים הקרובים, יש לא מעט דברים לסדר, אבל לאט לאט נסגור את כל הבעיות.

 

גיא

פורסם
Guy

אחרי ראשי

 

 

 

גיא, הכיטוב אחרי. ככה יותר נעיםmm_thumb_up.gif

icon_razz.gif

 

רואים שאתה שייך לקהילה

icon_wink.gif

הדברים הקטנים של החיים שעושים אותך מאושרים הא?

 

תוקן האחרי ראשי. icon_wink.gif

 

לגבי הקהילה, ישקל מחדש מחר.

 

גיא, אחראי ראשי.

פורסם

מברוק על הממשק החדש שנראה הרבה יותר מתוחכם ואיכותי.

 

בכל מקרה, סתם משהו ששמתי לב אליו הוא שמספר ההודעות

הכללי ירד לכל המשתמשים , לדוגמא, לרוני יש 4000 ומשהו

אחרי שכבר היו לו הרבה יותר הודעות ....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...