Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על השאלה (בתור תגובה מאוחרת)

אבל הוספתם כאן אפשרות תגובה מהירה

מישהו מוכן להסביר תאחלס מה זה אומר

 

בתודה מראש לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סליחה על השאלה (בתור תגובה מאוחרת)

אבל הוספתם כאן אפשרות תגובה מהירה

מישהו מוכן להסביר תאחלס מה זה אומר

 

בתודה מראש לאוניד

 

זה בדיוק כמו "הוסף תגובה" אבל במקום ללחוץ על הכפתור ולחכות שייפתח דף חדש אתה יכול לכתוב בתחתית העמוד הקיים. כל מה שצריך לעשות זה לסמן את ההודעה שאתה רוצה להגיב לה בתוך הנושא ולהגיב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום.

 

ומזל טוב יפה מאוד ובהצלחה!!!

שאלה : בפורום הקודם כאשר היתה מתפרסמת תגובה בנושא שסימנתי היתי מקבל הודעה

באימל שלי. האם הדבר ניתן להעשות גם בפורום הזה תודה בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

ומזל טוב יפה מאוד ובהצלחה!!!

שאלה : בפורום הקודם כאשר היתה מתפרסמת תגובה בנושא שסימנתי היתי מקבל הודעה

באימל שלי. האם הדבר ניתן להעשות גם בפורום הזה תודה בני

 

בני, בני, ילד רע... :wink: אל תהיה עצלן, קרא את כל הת'רד ותראה שכבר מישהו שאל את זה לפניך. (ליתר דיוק - בתחתית עמוד מספר 4 בנושא)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קיימת בעייה בדפדפן firefox (שהייתה קיימת גם בפורום הקודם): בדפים כמו זה למשל, אני לא יכול לראות את התמונה כולה מכיוון שהסרגל גלילה תחתון (אופקי) לא קיים.

הבעייה לא רק במחשב שלי, אלא בעוד מחשב. האם זו הגדרה לא נכונה בדפדפן שלי או שהאתר לא תומך בדפדפן מסוג זה?

אגב, במקרים כאלו אני נוהג להשתמש באקספלורר, שם אין את הבעייה אבל זה סתם מסורבל.

פורסם

טוב, מתרגלים לאט לאט

 

אבל

לוקח לפורום הרבה זמן לסמן הודעות אחרי שכבר קראתי אותן כנקראות

 

ושנית, בניגוד לפורום הקודם, אין אפשרות לראות מי נמצא מחובר יחד איתי באותו הפורום.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם
...ואני איבדתי את ההרשאה שהיתה לי לפורום אוף טופיק...

 

אפשר לקבל אותה חזרה???

אפשר לקרוא את השירשור ולפעול בהיגיון. האם זה המקום לבקש אישור לאוף טופיק? (רמז - לא).

 

תשלח בקשה, תרשום שם שהיית ובמעבר זה ירד, זהו.

 

גיא.

פורסם
נראה שיש בעיה מסוימת שקשורה ל-setup שלך, מכיוון שממספר מחשבים שונים לא

נתקלתי בבעיות האלו - נושאים עם הודעות חדשות של משתמשים אחרים מסומנים באייקון שונה וצבעוני.

לא ברור לי מה כוונתך בעניין מעטפה פתוחה סגורה - המעטפות אכן בצבע שונה...

אחת כחולה, ואחת בצבע חום-בז'-מעטפה שכזה.

 

באיזה דפדפן אתה משתמש?

 

האם אתה משתמש בעורך ההודעות בעל הממשק המורחב, או הבסיסי? (פרופיל -> ערוך אפשרויות).

 

מה ה-URL שדרכו אתה גולש בפורום?

תשובות:

 

אני משתמש בIE5.5 וIE6. גם CRAZY BROWSER.

 

עניין המעטפות הוא שכאשר יש הודעה חדשה, ואין היא ממני אז לפי הסימונים למטה משהו לא מסתדר לי. ההודעות נכתבות כאילו יש הודעה חדשה בשרשור. גם אם אני האחרון שכתב.

גם לעיתים זה "מתפספס" וגם לאחר קריאת ההודעה אז עדיין זה נשאר מסומן כהודעה חדשה.

 

אני משתמש בממשק המתקדם.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
בפורום הקודם לחיצה על תמונה היתה פותחת אותה בדף ניפרד, למה לא כאן?

 

 

גילי

דווקא לא..

 

התמונות נפתחות בדף חדש.

 

לדוגמא כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=42697

 

אבל אולי פיספסנו משהו, האם תוכל לתת לי לינק למקום בו התמונות נפתחות באותו דף?

 

גיא

פורסם
טוב, מתרגלים לאט לאט

 

אבל

לוקח לפורום הרבה זמן לסמן הודעות אחרי שכבר קראתי אותן כנקראות

 

ושנית, בניגוד לפורום הקודם, אין אפשרות לראות מי נמצא מחובר יחד איתי באותו הפורום.

עכשיו יש - תסתכל בתחתית דף הפורום (קודם באמת לא הייתה, זה אופשר עכשיו).

 

לגבי סימון הודעות - המערכת קצת דפוקה, היא לא מסמנת פורום כנקרא אלא אם כן נכנסת

לפורום עצמו אחרי שקראת את כל ההודעות. ידוע - נטפל.

פורסם

אם אפשר בבקשה, שבמקום עמוד אחרון(בטופיקים מרובי עמודים) , יהיה מספר העמור האחרון כמו בפורום הקודם.

 

 

בתודה

איתי


×
×
  • תוכן חדש...