Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאני רושם הודעה ונגיד אני רוצה לשים תמונה בקישור ושהיראו אותה בהודעה ולא את הקישור אז אין לי את הכפתור img שהיה בפורום הישן אז מה אני צריך לעשות להוריד את התמונה למחשב ואז לשים אותה מי נהל קבצים מצורפים או שהלחצנים יהיו?
למישהו יש תשובה?

רשום לי למטה שIMG דולק אבל שאני שם קישור אז הוא מראה את הקישור ולא את התמונה

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למישהו יש תשובה?

רשום לי למטה שIMG דולק אבל שאני שם קישור אז הוא מראה את הקישור ולא את התמונה

אתה מכניס קישור, או תמונה? אם אתה רוצה להכניס תמונה, עליך להשתמש בלחצן שמראה

הר על רקע צהוב - ולא בלחצן הקישור (אחרת איך המערכת תדע שזאת תמונה...).

 

אם אתה כבר משתמש בתג המתאים - אז העתק לכאן את הקישור של התמונה, ע"מ שנדע

על מה אתה מדבר. תכניס אותו אל תוך תגי קוד (לחצן שנראה כך: #) ע"מ שהשרת לא ינסה

לעבד אותו.

 

עומר.

פורסם

זו לא ממש בעיה,

אבל אני בטוח שלרבים זה יכל להיות מאד נוח אילו בתחתית העמוד איפה

שנמצאים קישורים ל"נושא הבא" ו"נושא קודם" היה יכול להיות גם קישור שמחזיר אותך לאינדקס ההודעות של אותו פורום.

ז"א שזה ילכ ככה:

"נושא קודם"---"עמוד הפורום/חזרה לפורום/השם של הפורום(מה שנראה מתאים)---"נושא הבא".

 

חוץ מזה אני רוצה לתת לכל המנהלים ואלו שעובדים על הפורום ח"ח, ושתמשיכו בעבודת הקודש.

פורסם
זו לא ממש בעיה,

אבל אני בטוח שלרבים זה יכל להיות מאד נוח אילו בתחתית העמוד איפה

שנמצאים קישורים ל"נושא הבא" ו"נושא קודם" היה יכול להיות גם קישור שמחזיר אותך לאינדקס ההודעות של אותו פורום.

ז"א שזה ילכ ככה:

"נושא קודם"---"עמוד הפורום/חזרה לפורום/השם של הפורום(מה שנראה מתאים)---"נושא הבא".

 

חוץ מזה אני רוצה לתת לכל המנהלים ואלו שעובדים על הפורום ח"ח, ושתמשיכו בעבודת הקודש.

באם תגלול את הדף עד סופו, תגלה את האפשרות "קפוץ אל", הנך בוחר את הפורום בו הנך חפץ.

כמו-כן, בתחתית הדף, מצד שמ', תמצא קישור חזרה אל האינדקס הראשי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בהוספת קבצים - קבצים מסוג JPEG מוגבלים לגודל של 19K. שזה די כלום.

לעומתם קבצים מסוג JPG מאופשרים גם בגדלים הגיוניים יותר.

שני סוגי הקבצים, מיותר לציין - הם זהים במהותם.

פורסם

שלום וערב טוב.

 

מתוך סקרנות מכיון שאני די פעיל בפורומים שמתי לב שכול ההודעות לא

ניספרות כלומר הוא תקוע על 736 כול הזמן מענין למה.

תודה על תשומת הלב בני

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום וערב טוב.

 

מתוך סקרנות מכיון שאני די פעיל בפורומים שמתי לב שכול ההודעות לא

ניספרות כלומר הוא תקוע על 736 כול הזמן מענין למה.

תודה על תשומת הלב בני

 

ההודעות לא נספרות רק בפורום האוף טופיק, בשאר הפורומים כן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אין לי גישה לאוף טופיק:x זה כותב לי לבדוק כמה דברים שבכלל לא קיימים.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
ההודעות לא נספרות רק בפורום האוף טופיק, בשאר הפורומים כן.

 

רוני

אנה תיבדוק ביתר הפורומים ותיראה בני תודה

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
האם יתכן כי לא קיים כפתור 'השב' בה"פ?

חיפשתי וראיתי רק שני כפתורים: 'העבר' וכן 'צטט'. האם פספסתי או שהוא באמת לא קיים?

אכן כך. גם אותי העניין הטריד - חפרתי ולא מצאתי כפתור "השב".

הייתכן שזה נועד כדי למנוע אי הבנות בה"פ (סטייל "על איזה שאלה בדיוק הוא ענה כאן")

אבל בכל אופן זה מעצבן לדעתי, ויש להוסיף כפתור השב...

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לא בדיוק בעיה, אבל בהזדמנות זו הייתי רוצה להציע משהו:

 

 

 

כאשר אני נכנס לפורום (פעם ב...), ואני רוצה לעבור למשל על ההודעות האחרונות בשרשור מודבק, אני לוחץ על "הודעה אחרונה" (יופי של אופציה), ומתחיל ללכת לאחור.

 

 

 

א ב ל - כאשר גמרתי לעשות רוורס בדף האחרון, ואני מבקש את הדף הקודם לו, אני מגיע לתחילתו ולא לסופו.

 

לי היה הרבה יותר נוח אם יכולתי להמשיך ולטפס לאחור גם בדפים הקודמים.

 

 

 

תודה,

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
אנא בדוק ביתר הפורומים ותראה. בני, תודה
הפורומים בהם הודעות לא נספרות(למיטב ידיעתי וניסיוני):

אופ-טופיק, קניה/מכירה ותמיכה טכנית, בכל השאר הן כן נספרות(ערכתי גם נסיונות).

האם יתכן כי לא קיים כפתור 'השב' בה"פ?

חיפשתי וראיתי רק שני כפתורים: 'העבר' וכן 'צטט'. האם פספסתי או שהוא באמת לא קיים?

לחץ על שם השולח, יפתחו לך 4 אפשרויות בחירה, אחת מהן היא- שלח ה"פ.

בנוסף לכך, כמדומני עומר עובד הוספת הכפתור "השב".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אנא עזרו לי

בניסיון לשליחת הודעה בת'רד מופיעה לי הכתובית הבאה במעלה ההודעה:

 

  1. ההודעה שהכנסת קצרה מדי. אנא הארך אותה ללפחות 5 תוים.

 

למרות שכתבתי הרבה יותר מ5 תווים

 

?!


×
×
  • תוכן חדש...