Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

לגבי מי שרשם פורום קומוניסטי וכו'.. לא הגזמת בכלל הא?

 

 

 

גיא

לגבי מי שרשם פורום קומוניסטי

זה הייתי אני,אגב לאוניד נעים מאוד

דבר שני והכי חשוב זה היה בהומור לא יותר מזה

 

אם לא הבנתם אז אני מבהיר הומור פשוט (אולי קצת עקום לטעמכם אבל עדיין הומור)

 

ושוב מזל טוב ובהצלחה לפורום וממשק החדש

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי דעתי הפורום היה צריך לעבור שינוי.

 

דבר אחד שלא מצאתי והוא את האפשרות להציג את הודעותיי.

 

אפשר כיוון ?

 

שמוליק

בהחלט.

 

תלחץ על השם שלך ואז תבחר בלצפות בפרופיל.

 

רד קצת למטה ובצד ימין תמצא: מצא את כל ההודעות של...

 

ללאוניד - שלום שלום, אי הבנה שלי , מדי פעם אנשים רושמים פה גם דברים דומים ברצינות. בכל מקרה זה ילקח בחשבון, כרגע יש מבחר של בעיות אחרות חשובות יותר לטיפול, כאמור לאט לאט נגיע להכל.

 

גיא.

פורסם

למשה והרפורמים ולבנדר - תנו לזה קצת ואתם תתרגלו. כמו לכל דבר חדש. בסוף תגלו שזה יותר נוח ומגוון האופציות הגדול יותר מאפשר גלישה טובה יותר.

 

בימים הקרובים נעשה קצת יותר סדר וגם תקבלו הסברים על האפשרויות החדשות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בימים הקרובים נעשה קצת יותר סדר וגם תקבלו הסברים על האפשרויות החדשות.

 

רוני

רוני

אם אפשר בפורום האספנות להחזיר למקומם את השרשורים הדביקים, זה יעזור מאוד.

תודה.

 

 

ננסה להתרגל....

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם
רוני

אם אפשר בפורום האספנות להחזיר למקומם את השרשורים הדביקים, זה יעזור מאוד.

תודה.

 

 

ננסה להתרגל....

הם יוחזרו בקרוב. בינתיים אם יש עוד בעיות, שאלות, מענות, טענות - כתבו אותן כאן וננסה לעזור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כנ"ל אם אפשר להחזיר את השרשור של הפרוייקטים, בפורום תחזוקה.

 

וד"א מה עם בעיית הכתיבה בפורום עוף פופיק? זה רק אצלי או לכולם?

 

פליקס.

 

 

עריכה-----------

 

ראיתי שהחזרתם את הדרגות, קבלו ח"ח. :-)

ROOONEEYY

פורסם

אני אישית מעדיף שתהייה האפשרות לCustom title, אבל לא נורא..



וגם אני אשמח לאישור לכתוב בעוף טופיק.. למרות שביקשתי אחד כזה לפני שבועיים.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

מספר בעיות.

 

 

כל הודעה/תגובה/תגובה מהירה שולחת אותי לאחר מכן לדף שאינו נמצא.

משהו בקוד אולי שגוי?

 

אני במשרד שלי כרגע אבל אני אבדוק את זה מהבית מאוחר יותר.

 

העניין של ההודעות הקופצות לראש הפורום עובד, אבל הסימון שלהם לא עובד.

הודעות שלי חדשות מסומנות אצלי כחדשות...

לא יודע למה זה טוב. אני יודע שאני כתבתי אותן, למה יש לי אינדיקציה לעניין?

בפורום הקודם זה לא היה וטוב שכך.

 

מצד שני הודעות חדשות של אנשים אחרים לא משנות את הסימון והנושא נראה כמו נושא ללא הודעות חדשות (מעטפה סגורה).

 

אגב מעטפות אם כבר, לא היה עדיף לשים מעטפה בצבע אחר מאשר פתוחה וסגורה?

בזמן עייפות בלילה זה לא הכי נוח לראות...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
מספר בעיות.

 

 

כל הודעה/תגובה/תגובה מהירה שולחת אותי לאחר מכן לדף שאינו נמצא.

משהו בקוד אולי שגוי?

 

אני במשרד שלי כרגע אבל אני אבדוק את זה מהבית מאוחר יותר.

 

העניין של ההודעות הקופצות לראש הפורום עובד, אבל הסימון שלהם לא עובד.

הודעות שלי חדשות מסומנות אצלי כחדשות...

לא יודע למה זה טוב. אני יודע שאני כתבתי אותן, למה יש לי אינדיקציה לעניין?

בפורום הקודם זה לא היה וטוב שכך.

 

מצד שני הודעות חדשות של אנשים אחרים לא משנות את הסימון והנושא נראה כמו נושא ללא הודעות חדשות (מעטפה סגורה).

 

אגב מעטפות אם כבר, לא היה עדיף לשים מעטפה בצבע אחר מאשר פתוחה וסגורה?

בזמן עייפות בלילה זה לא הכי נוח לראות...

נראה שיש בעיה מסוימת שקשורה ל-setup שלך, מכיוון שממספר מחשבים שונים לא

נתקלתי בבעיות האלו - נושאים עם הודעות חדשות של משתמשים אחרים מסומנים באייקון שונה וצבעוני.

לא ברור לי מה כוונתך בעניין מעטפה פתוחה סגורה - המעטפות אכן בצבע שונה...

אחת כחולה, ואחת בצבע חום-בז'-מעטפה שכזה.

 

באיזה דפדפן אתה משתמש?

 

האם אתה משתמש בעורך ההודעות בעל הממשק המורחב, או הבסיסי? (פרופיל -> ערוך אפשרויות).

 

מה ה-URL שדרכו אתה גולש בפורום?

פורסם

כרגע הלוגו של הפורום הוא של VBULLETIN. האם אפשר למחוק אותו ולשים את הלוגו של הפורום (הזה עם ה-2 מכוניות, שאגב, גם אותו אפשר לשנות ללוגו של לובינסקיicon_wink.gif)

פורסם

שני דברים שממש שחסרים לי

  1. האפשרות שמקבלים הודעה פרטית חדשה יש חלון שניפתח (ואמר "הודעה פרטית חדשה")
  2. האפשאות לראות (במהירות יחסית) את הנושאים בהם השתתפתי (אפשר דרך הכרטיס האישי אבל זה לא נוח כל-כך)

עוד דברים (אמנם לא מהותיים אבל עדיין)

  1. האופציות של "קישורים מהירים" לדוגמא לא ניפתחים אוטומטית במוזילה (לא מפריע כל-כך), אחרי שלוחצים עליהם הם ניפתחים ומורידים את המלל למטה (קשה לתאר את זה, נסו ותראו)
  2. להעלות תמונה, ניתן להעלות תמונה בגודל של 1024*765 אבל לא להפך (765*1024)
  3. כשכותבים על מיספרים (כמו שאני עושה עכשיו "רשימה מסודרת") במוזילה, המיספרים ניכתבים הפוך...
  4. חבל שאיו מעין "BOOKMARKS" שבתוכו אפשר להכניס קישורים מועילים (עד היום הייתי שולח לעצמי הודעה פרטית עם הקישור, כיום התיבה מוגבלת ו"חבל על כל טיפה" :wink: ...
  5. למה מישתמש מוגבל בכמות התמונות שהוא מעלה (אני יודע את התשובה לבד :wink:) אבל מה
  6. קורה אם מישתמש מוחק תמונה? היא תעלם מהפורום???
  7. אולי תוסיפו "ערכות" כדי להעשיר את הוויזואליות?

הפורום נראה יפה ועשיר...

תודה מראש, ובהצלחה!!!

כל שינוי הוא מבורך!!!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אפשר לקבל חלון שקופץ כשאתה מקבל ה"פ. לחץ מימין למעלה על "לוח בקרה למשתמש", באפשרויות עריכה כנס ל"ערוך אפשרויות" ובתחתית "הודעות והתראות" סמן וי ליד "הצג חלון תזכורת להודעות פרטיות חדשות".

פורסם

מחקתי את כל ההודעות בתיבת הדואר הנכנס

ובאמת הם כבר לא מופיעות שם, אבל כתוב לי שם

 

יש לך 9 הודעות שמורות, מתוך סה"כ 100 מותרות

 

כאילו שלא מחקתי

 

תוכלו לבדוק את זה?

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

REDBARON:



1. יש אופציה להקפיץ תזכורות להודעות פרטיות. היא אמורה לעבוד עכשיו











































 







2. אתה יכול לראות באילו נושאים השתתפת בכל פורום בעזרת חץ קטן שמופיע על סימלון המעטפה שמציין נושאים שהשתתפת בהם


4. בוקמארקס לקישורים להודעות לפורום יש, זה נקרא "הודעות נבחרות", שים לב בלוח הבקרה שלך...




ל-BOSS28:




ה-9 הודעות האלו הן הודעות שנשלחו, שים לב בתיבת הדואר שנשלח שלך.


רוני


BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...