Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקסדות חזרו! הם תמצית המהות שלי בפורום! תודה :drinking: אם אפשר לשנות את הסימונים של סוג הודעה כמו שהיו בפורום הישן (כלומר פתקית כתומה - הודעה חדשה. פתקית לבנה - הודעה שנקראה וכיו"ב. זה הרבה יותר נוח לעין. תודה)

פורסם
איך אני "מוסיף" הודעות ל"הודעות נבחרות"?

 

גילי

יש לך בחלק העליון של הנושא "דירוג", "מצבי תצוגה" וגם "כלי נושא" - באחרון יש "הוסף נושא זה לרשימת הנבחרים". אליה אתה יכול לגשת מתי שבא לך דרך לוח הבקרה שלך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בהצלחה עם העידכון החדש לפורום שמצריך הרגל למכורים כמוני שכבר רגילים לעשות הכל כבר בלי להסתכל

:)

 

לי יש תמיהה אחת

 

בחלון מלמעלה יש לי את הפרטים שלי שהינם

 

ברוך הבא, White-Night.

ביקרת לאחרונה היום ב:06:49 PM

הודעות פרטיות: לא נקרא 0, סה"כ 0.

 

אבל אחרי שאני נכנס לתיבת הדואר שלי יש לי 120 נכנסות ועוד 192 בתיקייה השנייה ...

עכשיו אני מבין שזה באג' כלשהו ... ( קראתי את הכל וראיתי את עניין ההודעות שצריכים למחוק או לא אבל פה יש אי התאמה בין נתונים במקרה זה

 

בהצלחה

פאדי

 

 

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
שני דברים שממש שחסרים לי

  1. האפשרות שמקבלים הודעה פרטית חדשה יש חלון שניפתח (ואמר "הודעה פרטית חדשה")
  2. האפשאות לראות (במהירות יחסית) את הנושאים בהם השתתפתי (אפשר דרך הכרטיס האישי אבל זה לא נוח כל-כך)

עוד דברים (אמנם לא מהותיים אבל עדיין)

  1. האופציות של "קישורים מהירים" לדוגמא לא ניפתחים אוטומטית במוזילה (לא מפריע כל-כך), אחרי שלוחצים עליהם הם ניפתחים ומורידים את המלל למטה (קשה לתאר את זה, נסו ותראו)
  2. להעלות תמונה, ניתן להעלות תמונה בגודל של 1024*765 אבל לא להפך (765*1024)
  3. כשכותבים על מיספרים (כמו שאני עושה עכשיו "רשימה מסודרת") במוזילה, המיספרים ניכתבים הפוך...
  4. חבל שאיו מעין "BOOKMARKS" שבתוכו אפשר להכניס קישורים מועילים (עד היום הייתי שולח לעצמי הודעה פרטית עם הקישור, כיום התיבה מוגבלת ו"חבל על כל טיפה" :wink: ...
  5. למה מישתמש מוגבל בכמות התמונות שהוא מעלה (אני יודע את התשובה לבד :wink:) אבל מה
  6. קורה אם מישתמש מוחק תמונה? היא תעלם מהפורום???
  7. אולי תוסיפו "ערכות" כדי להעשיר את הוויזואליות?

הפורום נראה יפה ועשיר...

תודה מראש, ובהצלחה!!!

כל שינוי הוא מבורך!!!

גילי

בנוסף למה שרוני אמר:

  1. נסה את Firefox, הם עובדים בו כראוי (אני משתמש בו כדי לגלוש בפורום).
  2. באיזה שלב של העלאת התמונה ראית את המספרים האלו? האם אחרי שניסית להעלות תמונה גדולה יותר? הם מופיעים בצורה תקינה במקור, כנראה שצריך לתקן את ההצגה (כלומר, ההגבלה באמת מוחלת על רוחב 1024, ולא על גובה 1024).
  3. אכן, מצער. אני עוד אבדוק מדוע מוזילה לא מקבל את הבקשה ל-RTL בעורך המורחב.
  4. בקצרה, מתוך נושא מסויים - "כלי נושא" -> "הוסף נושא לרשימת הנבחרים"
  5. אין הגבלה אמיתית
  6. כן, כמו קודם
  7. יהיו, בעוד מספר ימים

בהצלחה עם העידכון החדש לפורום שמצריך הרגל למכורים כמוני שכבר רגילים לעשות הכל כבר בלי להסתכל

:)

 

 

לי יש תמיהה אחת

 

בחלון מלמעלה יש לי את הפרטים שלי שהינם

 

ברוך הבא, White-Night.

ביקרת לאחרונה היום ב:06:49 PM

הודעות פרטיות: לא נקרא 0, סה"כ 0.

 

אבל אחרי שאני נכנס לתיבת הדואר שלי יש לי 120 נכנסות ועוד 192 בתיקייה השנייה ...

עכשיו אני מבין שזה באג' כלשהו ... ( קראתי את הכל וראיתי את עניין ההודעות שצריכים למחוק או לא אבל פה יש אי התאמה בין נתונים במקרה זה

 

בהצלחה

פאדי

 

 

 

אכן, באג, בגלל המעבר.

 

פשוט מאוד - מחק הודעה אחת מההודעות שלך, או בצע פעולה אחרת שתגרור עדכון (כמו העברת

ה"פ בין תיקיה אחת לשניה), וה-counters יעודכנו.

 

עומר.

פורסם

שאלה כללית למנהלים...

 

יכול להיות שנמחקו לי הודעות מהפורום הקודם?? (לא בעניין של קטנוניות אבל חיפשתי ולא מצאתי וגם ראיתי שירד לי המספר מתחת לסימלון)

 

 

בתודה אמיר..

פורסם

אני שמח שהחזירו את הקסדות והכינויים (חבר קהילה פשוט נשמע נשי מדיי).

 

הפורום משתפר מרגע לרגע ואני שמח, בכל מקרה אהבתי את העיצוב הקודם....

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
בתיבת הודעות פרטית

כל הודעה זה הכפיל לי...

 

לטיפולכם...

פשוט תמחק... זה לטיפולך.

 

ול-BMW - תקרא את ההכרזה של עומר (מופיעה בראש כל פורום)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקיי, מתרגלים. שתי שאלות/הערות (בינתיים):

 

1.יש לי 467 הודעות פרטיות בדואר נכנס, והתיבה מוגבלת ל100. מה אני עושה אם אני לא רוצה למחוק את כולן, לא רוצה לעבור אחת-אחת ולמיין, ועדיין רוצה אפשרות לחיפוש בין ההודעות בעתיד? (כלומר הורדה כגוש של טקסט לא טובה לי).

 

2.ליד ההודעות יש סימן של מעטפה פתוחה לציין הודעה שלא נקראה, ומעטפה סגורה לציין הודעה שנקראה. זה בניגוד להגיון.

 

נמרוד

פורסם

דבר אחד קטן שלא מצאתי איך לעשות...

 

יש שרשורים שלא אני פתחתי, ואני רוצה לקבל הודעה למייל בכל פעם שמישהו מגיב אליהם.

איך עושים את זה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
דבר אחד קטן שלא מצאתי איך לעשות...

 

יש שרשורים שלא אני פתחתי, ואני רוצה לקבל הודעה למייל בכל פעם שמישהו מגיב אליהם.

איך עושים את זה?

 

אתה מוסיף אותם לרשימת הנבחרים ומבקש התראה בדוא"ל. אתה עושה את זה דרך "כלי נושא" כשאתה נמצא בתוך הנושא.

 

ולנמרוד רחמימוב - אני לא סגור על זה לחלוטין אז תקבל תשובה מוסמכת בקרוב, אבל נדמה לי שלא ניתן לטפל בבעיית הה"פים ותצטרך לעבור אחד אחד (והרי במערכת הישנה לא היו לך את כולם ממילא... לי היו איזה 1900 ה"פים ומחקתי כמעט את כולם כדי לאפשר מקום, אין מה לעשות).

בנוגע לסימון של המעטפה הפתוחה והסגורה - אכן יש משהו בדבריך, אבל מצד שני אפשר לומר שמעטפה פתוחה היא כזאת שמחכה לקריאה, ואחרי הקריאה אפשר אפשר לסגור אותה ולשמור בצד. מה גם שהצבע של הסימלון הפתוח הוא בולט יותר ומאפשר חיפוש נוח של הודעות שלא נקראו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אוקיי, מתרגלים. שתי שאלות/הערות (בינתיים):

 

1.יש לי 467 הודעות פרטיות בדואר נכנס, והתיבה מוגבלת ל100. מה אני עושה אם אני לא רוצה למחוק את כולן, לא רוצה לעבור אחת-אחת ולמיין, ועדיין רוצה אפשרות לחיפוש בין ההודעות בעתיד? (כלומר הורדה כגוש של טקסט לא טובה לי).

בנוסף למה שרוני אמר:

במערכת הקודמת מספר ההודעות הכולל גם היה אמור להיות מוגבל ל-100. הסיבה היחידה שעכשיו

צצו הודעות ישנות (שבמערכת הקודמת לא היתה אליהן גישה כלל - העובדה שהן צצו לאחר המעבר

היא בונוס שכזה), היא באג במערכת הקודמת. היא אפשרה לקבל ה"פ חדשות גם לאחר שהמשתמש

עבר את גבול האחסון שלו - ופשוט לא הציגה יותר את ההודעות הישנות.

 

אני דווקא מציע להוריד את כל ההודעות כטקסט - זה יאפשר לחפש בהן עם כל עורך טקסט פשוט.


×
×
  • תוכן חדש...