Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מזל טוב לממשק החדש, שנראה טוב יותר, ולא מצריך יותר מדי התרגלות.

דברים שיש לי להגיד:

-החזירו בבקשה את הדירוג עם הקסדות(אני מעדיף הגאים או צמיגים),ובנוסף לכך כיתוב משעשע.

-כאשר אני מעיין למשל בפורום רכב כללי, כל מקום שעליו אני מצביע עם העכבר, מקפיץ לי תיבת מידע.

זה די מעצבן. אני חושב שתיבות המידע צריכות לקפוץ אך ורק במעבר מעל קישור. ככה יהיה יותר נעים לעיין בפורום לדעתי.

 

עד כאן להפעם! :wink:

 

עריכה: ועוד משהו. אופציית דירוג האשכול מדליקה במיוחד. אפשר לקבוע למשל, שאם יותר ממאה איש דרגו, וציון האשכול הוא פחות משני כוכבים, אפשר למחוק אותו, או משהו בסגנון.

ועוד משהו- הממשק מצויין.

172

פורסם
אם קלטתי נכון, מערכת החיפוש לא פועלת כלל.

לא מצליח למצוא אף מושג שאני מכניס לו :|

קלטת נכון רק חבל שלא ניכנסת לקישור שעומר נתן בהתחלה

שם היה מוסבר לך בעיברית צחה, שחיפוש אינו פועל זמנית וצוות המנהלים החרוצים שוקד להחזירו לתפקוד מלא

 

דבר שני מה הרעיון בלי הקסדות לא אהבתי בכלל

מה זה היה ניסיון להפוך את הפורום לקומוניסיטי. ז''א כולם שווים כולם חברי קהילה

וכולם כפופים לאחראים עליהם

קומוניזם לישמו

צדק מי שאמר שאנשים מנסים ךידחוף הכל כדי לקבל קסדה אבל זה קורה רק בקסדה או השתיים הראשונות, וזה מפסיק מהסיבה הפשוטה שאין כבר מה לידחוף

 

באמת משעמם בלי הדירוג והכינויים ''דרגות'' מלמטה אז תישקלו בחיוב ותחזירו אותם

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

מזל טוב פעמיים לפורום הטוב ביותר במדינה!

 

אחלה ממשק! אין תלונות! (לא נכנסתי לעומק, אבל מגלישה פשוטה הוא מתפקד טוב)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
מברוק על הממשק החדש שנראה הרבה יותר מתוחכם ואיכותי.

 

בכל מקרה, סתם משהו ששמתי לב אליו הוא שמספר ההודעות

הכללי ירד לכל המשתמשים , לדוגמא, לרוני יש 4000 ומשהו

אחרי שכבר היו לו הרבה יותר הודעות ....

התשובה נמצאת פה.. בלינק שעומר נתן בתחילת השירשור:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=7

 

לגבי הקסדות, יש כרגע שלל דברים חשובים יותר, הלוואי והבעיה היחידה כרגע היתה שליוסי אין את הקסדה השלישית שהוא היה כה קרוב אליה... icon7.gif לגבי מי שרשם פורום קומוניסטי וכו'.. לא הגזמת בכלל הא?

 

בכל מקרה אנא תקראו את השירשור שעומר נתן, יש סיכוי טוב שהוא מכיל את המידע למה שאתם הולכים לרשום + הוא גם די קצר אז...

 

אגב תבדקו את החתימות שלכם. המעבר שינה את הפרופורציות לכל אלו שרשמו דברים בגדול בחתימה (לדוגמא יוסי עם הסובארו בגדול) ובחלק מהמקרים זה פשוט גדול מדי, תקטינו שזה יראה יותר נורמאלי.

 

דבר נוסף חשוב - ה"פ. המערכת העבירה בהרבה מקרים את כ-ל הה"פ שהיו לכם אי פעם , ולכן חלק ממכם נמצאים כרגע עם מספר ה"פ עצום הרבה מעבר למספר המקסימלי. (כמו דניאל לדוגמא) מה שקורה זה שאתם לא יכולים לקבל (או לשלוח, אבל את זה לא תגלו עד שתנסו לשלוח) ה"פ. אז שכל אחד יכנס לתיבה של הה"פ שלו (צד שמאל למעלה) ויבדוק את כמו הה"פ שלו, ואם יש צורך - ימחוק כמה עד שיגיע לפחות מ 100% כדי שיוכל לשלוח ולקבל ה"פ ממשתמשים אחרים.

 

גיא

פורסם

מה עם לתת לנו את האפשרות ל Custom titles? יכול להיות כיף..



 

 

 

 

 

 

שכחתי מה זה custom titles...:?

 

זה שכל אחד רושם לעצמו איזה משהו אחר במקום חבר קהילה,כן?

לדעתי זה רעיון נחמד.

 

ולדעתי כדאי גם להחזיר את עניין הקסדות,פשוט די נקשרתי ל2 הקסדות שהיו לי..

ועכשו קצת קשה לי להפרד מהן..:-(

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

שאני רושם הודעה ונגיד אני רוצה לשים תמונה בקישור ושהיראו אותה בהודעה ולא את הקישור אז אין לי את הכפתור img שהיה בפורום הישן אז מה אני צריך לעשות להוריד את התמונה למחשב ואז לשים אותה מי נהל קבצים מצורפים או שהלחצנים יהיו?

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

ובכן, עיניין הדירוג עם הקסדות היה יפה, ורצוי שיחזור.

 

אבל עדיין אפשר להשתמש בפורום הישן, ומי שירשום בADRESS את הכתובת של האתר WWW.CARFO ולא ייסיים אז זה ייתן לו לבחור מהאופציות שבהם הוא היה, על מנת לקצר את תהליך הרשימה. וכל מי שיבחר אופציה שמתחילה ב http://www.carsforum.co.il/phpBB2/ יגיע לפורום הישן.

יש למחוק את הדפים או להעבירם לפורום החדש.... הלא כך ? מי בכלל רואה את שתי השורות שרשומות שם ? "

CarsForum עבר לכאן: http://www.carsforum.co.il/vb

אנא עדכנו את הסימניות שלכם

 

"

 

זה מעניין אותנו כמו ללחוץ על הבאנר של רוקפורד.

פורסם

כל הכבוד, יצא לכם ממשק מאוד יפה. אולם יקח לי קצת זמן להתרגל להכל ;) . עוד בעיה שאין לה פתרון זה בעיית הכתיבה בעוף פופיק. אני כבר קיבלתי אישור לכתיבה לפני הרבה זמן, ועכשיו הוא רושם לי שאי אפשר לכתוב שם :???: .

ROOONEEYY

פורסם

דבר נוסף חשוב - ה"פ. המערכת העבירה בהרבה מקרים את כ-ל הה"פ שהיו לכם אי פעם , ולכן חלק ממכם נמצאים כרגע עם מספר ה"פ עצום הרבה מעבר למספר המקסימלי. (כמו דניאל לדוגמא) מה שקורה זה שאתם לא יכולים לקבל (או לשלוח, אבל את זה לא תגלו עד שתנסו לשלוח) ה"פ. אז שכל אחד יכנס לתיבה של הה"פ שלו (צד שמאל למעלה) ויבדוק את כמו הה"פ שלו, ואם יש צורך - ימחוק כמה עד שיגיע לפחות מ 100% כדי שיוכל לשלוח ולקבל ה"פ ממשתמשים אחרים.

 

גיא

אצלי אני רואה את כל ההודעות בכפילות... יענו על כל הודעה שהייתה בפורום הישן פה יש 2 הודעות

Scooby WRX

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה והרצון אך לדעתי הצורה הקודמת של הפורום היתה יותר פשוטה וידידותית

 

מקווה שגם הפורום החדש יהפוך לכזה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לפי דעתי הפורום היה צריך לעבור שינוי.

 

דבר אחד שלא מצאתי והוא את האפשרות להציג את הודעותיי.

 

אפשר כיוון ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8


×
×
  • תוכן חדש...