Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנא עזרו לי

בניסיון לשליחת הודעה בת'רד מופיעה לי הכתובית הבאה במעלה ההודעה:

 

  1. ההודעה שהכנסת קצרה מדי. אנא הארך אותה ללפחות 5 תוים.

למרות שכתבתי הרבה יותר מ5 תווים

 

?!

הבדיקה נעשת קודם כל בצד של הלקוח (הדפדפן שלך), אז יתכן שיש לך בעיה כלשהי עם Javascript.

זה קורה כל פעם? הרי את ההודעה הנוכחית הצלחת לפרסם...

אשמח אם תתן עוד מספר פרטים, כלומר, תרחיב בעניין.

 

עומר.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עברתי על 5 העמודים הראשונים בשרשור ואז דילגתי לאחרון ככה שיכול להיות שמישהו כתב על זה כבר.



 

הבעיה שמציקה לי היא שאין לי אפשרות להחזיר תשובה בהודעה הפרטית שאני מקבל ז"א שאני צריך לעשות העברה ואז לרשום את שם המשתמש ששלח לי את ההודעה שזה די מסרבל את כל העניין ולפעמים מוריד לי את החשק לענות לה"פ ...

אשמח אם הנושא יבדק

 

תודה

haters will hate

פורסם

אני עברתי על 5 העמודים הראשונים בשרשור ואז דילגתי לאחרון ככה שיכול להיות שמישהו כתב על זה כבר.



 

 

הבעיה שמציקה לי היא שאין לי אפשרות להחזיר תשובה בהודעה הפרטית שאני מקבל ז"א שאני צריך לעשות העברה ואז לרשום את שם המשתמש ששלח לי את ההודעה שזה די מסרבל את כל העניין ולפעמים מוריד לי את החשק לענות לה"פ ...

אשמח אם הנושא יבדק

 

תודה

 

קיבלת ה"פ?

 

תלחץ על צטט ותענה. לא רוצה לצטט? כאשר יגיע עם הציטוט תמחק את הציטוט ותענה.

 

אגב אני חושב שדובר על זה כבר, פעם הבאה תנסה להעיף מבט קודם.

 

גיא

פורסם

אין לי בעיה עם הציטוט, מה שמציק זה לרשום את השם של השולח ולפעמים יש שמות מסובכים



ודובר על זה כבר וגם נאמר שהדרך היותר קלה היא ללחוץ על שם השולח ואז שליחת הודעה פרטית - ז"א גיא גם אתה לא הסתכלת...

אני מתכוון שכפתור "השב" יעשה את החיים יותר קלים ולפי מה שהבנתי עובדים עליו כרגע

haters will hate

פורסם
לא הבנתי אותך.

 

אם קיבלת ה"פ ואתה לוחץ על צטט אתה לא צריך לכתוב את השם של המשתמש.

 

אז מה הבעיה בדיוק?

שתי בעיות, שתיהן קשורות לציטט.

  1. בהודעה פרטית אין אפשרות להגיב ללא ציטוט.
  2. כאשר בהודעה בפורום מישהו מצטט מישהו ואתה רוצה לצטט את שניהם אז צריך לעשות "ציטוט" ולהעתיק את מה שכתוב מגוף ההודעה, כי הכפתור "צטט" מצטט רק את דיברי מפרסם ההודאה. חבל שאין כפתור "צטט" וגם "צטט הכל" שהוא יצטט את כל מה שכתוב באותו חלון...

אהה, ועוד משהו, אם יש אפשרות לתת לכל תמונה כותרת או סימן יחודי...

 

תודה מראש,

אתם עושים מיצווה ממש!!!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בעיה טריה (אם מישהו עוד לא שם לב)

 

עשיתם Disable ל-Hot Linking של תמונות...

 

אבל בשל כך, מסיבה כלשהי, חלק גדול מה-Avaterים שמאוכסנים באתר שלכם לא פועלים (ומציגים הודעה ענקית).

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
בעיה טריה (אם מישהו עוד לא שם לב)

 

עשיתם Disable ל-Hot Linking של תמונות...

 

אבל בשל כך, מסיבה כלשהי, חלק גדול מה-Avaterים שמאוכסנים באתר שלכם לא פועלים (ומציגים הודעה ענקית).

אם כבר הם עשו enable והפעילו את המערכת שחוסמת hot-linking

(הצגת תמונה המאוכסנת על השרת של carsforum.co.il באתר culaotoinisrael.com).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בעיה טריה (אם מישהו עוד לא שם לב)

 

עשיתם Disable ל-Hot Linking של תמונות...

 

אבל בשל כך, מסיבה כלשהי, חלק גדול מה-Avaterים שמאוכסנים באתר שלכם לא פועלים (ומציגים הודעה ענקית).

עוד פרטים בבקשה - איזה Avatars (שרשור שבו מופיע אחד שכזה, למשל), עם איזה דפדפן אתה

גולש, האם אתה עובד דרך proxy וכ"ו.

פורסם
עוד פרטים בבקשה - איזה Avatars (שרשור שבו מופיע אחד שכזה, למשל), עם איזה דפדפן אתה

גולש, האם אתה עובד דרך proxy וכ"ו.

גם אצלי, אותה הבעיה. אקפלורר 6.

 

לפי התעבורה הנמוכה בשעות האחרונות נראה שאף אחד לא ממש מצליח להבין מה רשום (ז"א שהבעיה היא כללית ולא נקודתית אצל משתמש אחד).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
גם אצלי, אותה הבעיה. אקפלורר 6.

 

לפי התעבורה הנמוכה בשעות האחרונות נראה שאף אחד לא ממש מצליח להבין מה רשום (ז"א שהבעיה היא כללית ולא נקודתית אצל משתמש אחד).

 

איציק

אופס...

 

אמור להיות תקין עכשיו.


×
×
  • תוכן חדש...