Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליחה על הבלבול, אני רוצה להבהיר, אני מודע לכך שקיים גומי בטרמוסטט, אך בין החיבור של הפלאנץ' לבין המנוע אין כלום מלבד הברגים, אז מה הבעיה לשמים סיליקון בנוסף? גורע זה בטוח לא!

פורסם

בין הפלץ לבין המנוע יש גומי זה שהוא יושב על הטרמוסטט זה לא משנה לך הוא מה שאוטם ואין צורך בשום סיליקון מה לא ברור בזה?

פורסם
מדברייך ניתן להבין שבכול רכבי ניסן אין אטם אלא מורחים סיליקון.

באיזה מוסך אתה עובד ?

 

לאורך כול האשכול לא הבנתי על איזה מנוע ושנת ייצור של אלמרה פרקט מדובר.

אולי בדגמים מסויימים או בשנתון מסויים שונתה שיטת האטימה ?

 

למה לזלזל? אני לא עובד עם ניסן בכלל, ואם אתה רוצה לדעת אז אני עובד במורשה של מזדה פורד. ברור שיש על הטרמוסטט עצמו אומיה אבל פותח השרשור שאל לגבי אטימה שלו שסוגרים. אצלי ברכב לדוגמא יש גומיה סביב הטרמוסטט ובנוסף עוד אטם רינג ששמים.

אולי לא הייתי מובן, אבל גומיה מסביב לטרמוסטט זה ברור שיש אבל זה בא יחידה אחת עם הטרמוסטט. ששמים אותו אוטמים עם סיליקון, וחבר שלי שם בניסן סאני אותו מנוע יושב באלמרה, אני לא בטוח עד איזה מודל בדיוק.

אז לפני הזלזול תנסה להבין ולא להתנסא או לזלזל מבלי שאתה יודע בכלל.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

אם לא הייתי יודע לא הייתי מגיב בניגוד לכל המכונאי מקלדת שהגיבו פה אני החלפתי עשרות של טרמוסטטים ברכב הזה ועוד הגדלתי והעלתי צילום מתוך הספרות המקצועית של הרכב יותר מזה גם סימנתי באדום כמו לילד בן 6 כדי שיהיה מובן. מי שרוצה שידחוף מצידי שרוול סיליקון שלם של אמבטיות השרשור הזה לא מתקדם לשום מקום.

 

*אם היית קורא את השרשור המיותר הזה מהתחלה עד לסוף היית רואה שאני לא מדבר על הגומיה שנמצאת במרכז הטרמוסטט אלא על הגומיה שאוטמת את הפלנץ לבית.

פורסם
למה לזלזל? אני לא עובד עם ניסן בכלל, ואם אתה רוצה לדעת אז אני עובד במורשה של מזדה פורד. ברור שיש על הטרמוסטט עצמו אומיה אבל פותח השרשור שאל לגבי אטימה שלו שסוגרים. אצלי ברכב לדוגמא יש גומיה סביב הטרמוסטט ובנוסף עוד אטם רינג ששמים.

אולי לא הייתי מובן, אבל גומיה מסביב לטרמוסטט זה ברור שיש אבל זה בא יחידה אחת עם הטרמוסטט. ששמים אותו אוטמים עם סיליקון, וחבר שלי שם בניסן סאני אותו מנוע יושב באלמרה, אני לא בטוח עד איזה מודל בדיוק.

אז לפני הזלזול תנסה להבין ולא להתנסא או לזלזל מבלי שאתה יודע בכלל.

קודם כול תשתה כוס מים קרים ותירגע.

 

אתה כתבת בצורה ברורה וחד משמעית "לפי מה שידוע לי בניסן אין אטם! שמים סיליקון, אני עובד במוסך ויש לי חבר שעבד איתי והוא קנה טרמוסטט מקורי מהמוסך המרכזי ושם בבירור אמרו לו שאין שום אטם אלא סיליקון! זה לא משנה מה הולך ברכבים אחרים בניסן זה ככה!"

האם אתה יכול בבקשה לצרף ההוכחה חד-משמעית קרי הנחיית ייצרן הרכב שיש למרוח סיליקון ברכב של פותח האשכול ?

 

אני לא יודע מהי הרמה המקצועית שלך או של חבר שלך לכן אני סומך אך ורק על הנחיות ייצרן הרכב במקרה הזה.

איזה כייף לי :)

פורסם
קודם כול תשתה כוס מים קרים ותירגע.

 

אתה כתבת בצורה ברורה וחד משמעית "לפי מה שידוע לי בניסן אין אטם! שמים סיליקון, אני עובד במוסך ויש לי חבר שעבד איתי והוא קנה טרמוסטט מקורי מהמוסך המרכזי ושם בבירור אמרו לו שאין שום אטם אלא סיליקון! זה לא משנה מה הולך ברכבים אחרים בניסן זה ככה!"

 

האם אתה יכול בבקשה לצרף ההוכחה חד-משמעית קרי הנחיית ייצרן הרכב שיש למרוח סיליקון ברכב של פותח האשכול ?

 

אני לא יודע מהי הרמה המקצועית שלך או של חבר שלך לכן אני סומך אך ורק על הנחיות ייצרן הרכב במקרה הזה.

 

 

דבר ראשון אני רגוע, ודבר שני רשמתי שטעיתי ולפחות בסאני זה כך, ובמודלים המוקדמים של האלמרה לפי מה שנאמר לי! הודתי בטעות שהכללתי את כל ניסן, ציינתי שאני לא מטפל בניסן. אין לי מפרט של ניסן. חשבתי שגם שם כמו בסאני המדוברת זה כך. לפעמים לבנאדם מותר לטעות לא צריך לעשות סיפור. בסך הכל ניסיתי לעזור לבנאדם אז קורה שטועים, בזה אני מסיים פה מבחינתי תמשיכו לרשום מה שבא לכם.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
בכל טרמוסטט מגיע O-RING שמקיפה את הטרמוסטט לא צריך סיליקון וכלום,

לא מבין את השיטה של הסיליקון אצל בעלי מקצוע ואנשים!

תחליף טרמוסטט וגומיה שמגיע איתו סגור את הברגים לפי הוראות יצרן ושלום על ישראל!

 

כן, כנראה שיש לך שריטה או איכול, כי הגומיה הזו מספיקה לאיטום ללא דליפות.

 

גם במנועי וולבו ישנים (4 בוכנות) משתמשים בשיטה הזו, ללא שום סיליקון, ואין בעיה מיוחדת של דליפות.

 

דני

 

כמו שכתבתי לך כבר אם תשתמש בטרמוסטט במידה הנכונה ובגומיה המקורית אין שום צורך בסיליקון

 

בכל דיגמי ניסאן אלמרה פרפקט לא נעשה שימוש בסיליקון לצורך אטימת הטרמוסטט.

שלום רב !

 

כל תגובה נוספת מיותרת !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב!

 

זקוק להמלצה לסיליקון על מנת לאטום טרמוסטט, מחפש את ההכי איכותי שלא מתפורר אחרי חודש, כזה כמו שמשתמשים במוסכים של הילוך שישי.

 

תודה!

 

אני משתמש בסיליקון עם שפורפרת גז שגם אם אתה מניח אותו בצד חודש חודשיים הוא עדיין שמיש בניגוד לשפורפרת הרגילה של ויקטור ריינז.

הסיליקון שלי הוא מחברת marston-domsel הגרמנית שחברת זוקו משווקת אותה בארץ עלות שפורפת כזו שכמותה פי 3 משל ויקטור ריינז היא בין 90 ל100 ש"ח.

אני משתמש בסיליקון הזה גם לאיטום אגני שמן אגני מים והוא מאוד חזק. משתמש בו במוסך קרוב ל3 שנים ומאוד נוח לעבוד עם השפורפרת הזאת.

כמו כן סתם לידע כללי גם לויקטור ריינז יש שפורפרת גז כזו ואם כבר ויקטור אז שיהיה בשפורפרת גז. שיהיה לך בהצלחה.

silikon_head.jpg

פורסם
מנצל שרשור.

החברה שלי רוצה לדעת אם יש סיליקון בוורוד.

נראה לי שהתבלבלת. אתה צריך פורום רפואה/ניתוחים פלסטיים.

פורסם
סליחה על הבלבול, אני רוצה להבהיר, אני מודע לכך שקיים גומי בטרמוסטט, אך בין החיבור של הפלאנץ' לבין המנוע אין כלום מלבד הברגים, אז מה הבעיה לשמים סיליקון בנוסף? גורע זה בטוח לא!

תסתכל בתמונה, יש אטם בין הפלאנג לראש מנוע ויש אטם לטרמוסטט ולא צריך וגם לא כדאי לשם סיליקון


×
×
  • תוכן חדש...