Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך טעות בהבנת הסרטוט, בטרמוסטט אכן ישנו גומי במרכז שלו אבל הוא חלק אינטגרלי מהטרמוסטט ולא מופיע כחלק נפרד.

 

הגומיה שמופיע בסרטוט היא גומיה שמקיפה את הדופן של הטרמוסטט ומבצעת איטום בין הבית טרמוסטט לפלנץ מים.

 

אם תשתמש בגומיה מקורית וטרמוסטט מקורי או חליפי במידות של המקורי, ואין עיוות של הבית ו\או קוריזה שאיכלה את האלומניום אין שום סיבה שתהיה נזילה.

 

הגומיה צריכה לשבת בצורה הזאת:

 

14707.jpg

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנתי, זאת אומרת שכניראה יש טרמוסטט חליפי ואו גומייה בלויה, יכול להיות שהפלאנץ' עקום או מעוות?

 

אם כך, יש לך דרך להשיג לי את המקט של הטרמוסטט שמתאים לי?

כדי לרכוש מאיביי? (צריך אישורים מיוחדים כדי לרכוש מחול טרמוסטט?)

פורסם

כן, כנראה שיש לך שריטה או איכול, כי הגומיה הזו מספיקה לאיטום ללא דליפות.

 

גם במנועי וולבו ישנים (4 בוכנות) משתמשים בשיטה הזו, ללא שום סיליקון, ואין בעיה מיוחדת של דליפות.

 

דני

פורסם

מה שאתה אומר זה נכון, רק שהמחיר קצת מוגזם! 195 ש"ח לפני מע"מ.

 

זה משנה אם שמים מקורי או חליפי?

איך אפשר לדעת איזה מידות אני צריך?

פורסם
מה שאתה אומר זה נכון, רק שהמחיר קצת מוגזם! 195 ש"ח לפני מע"מ.

 

זה משנה אם שמים מקורי או חליפי?

איך אפשר לדעת איזה מידות אני צריך?

 

בטרמוטט לא חוסכים שמים מקורי בלבד, הטמוסטט צריך להיפתח ולהיסגר במעלות מסויימות, ככה שחליפי לא תמיד מדייק ולאחר תקופה גם יכול להתפס.

לפי מה שידוע לי בניסן אין אטם! שמים סיליקון, אני עובד במוסך ויש לי חבר שעבד איתי והוא קנה טרמוסטט מקורי מהמוסך המרכזי ושם בבירור אמרו לו שאין שום אטם אלא סיליקון! זה לא משנה מה הולך ברכבים אחרים בניסן זה ככה!

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

את זה אני יודע, השאלה בכלל האם כדאי להחליף טרמוסטט? אין בעיה של חום מנוע, רק האטם שם טיפה דפוק, בשביל זה להחליף את כל הטרמוסטט?

פורסם
האם כדאי להחליף טרמוסטט? אין בעיה של חום מנוע, רק האטם שם טיפה דפוק, בשביל זה להחליף את כל הטרמוסטט?

 

אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. לדעתי, אם הטרמוסטט מקורי ובמצב טוב - אין צורך להחליף. אם תחליפי או נראה בעייתי - להחליף למקורי.

 

דני

פורסם
לפי מה שידוע לי בניסן אין אטם! שמים סיליקון, אני עובד במוסך ויש לי חבר שעבד איתי והוא קנה טרמוסטט מקורי מהמוסך המרכזי ושם בבירור אמרו לו שאין שום אטם אלא סיליקון! זה לא משנה מה הולך ברכבים אחרים בניסן זה ככה!

 

אתה מבחינתי יכול למרוח גם צואת גמלים במקום גומיה אבל עם עובדות אין להתווכח הטרמוסטט ברכב הזה נאטם ע"י גומיה זה גם מופיע לכם שחור על גבי לבן בסרטוט :

 

57189916.jpg

פורסם

בטרמוסטט לא חוסכים שמים מקורי, גם ככה לא מחליפים את זה כל יום ועם מים איכותיים או מקוריים הוא גם יכול להחזיק

שנים על גבי שנים.

בטרמוסטט חייב להיות גומיה שמקיפה אותו...ולא צריך סילקון פשוט סוגרים את הברגים לפי הספר וזהו...ואם ממש מתעקשים

אפשר למרוח שכבה עדינה (כמו מרגרינה).

ו 195 שקל לטרמוסטט מקורי זה סביר במוסך מורשה.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם
לפי מה שידוע לי בניסן אין אטם! שמים סיליקון, אני עובד במוסך ויש לי חבר שעבד איתי והוא קנה טרמוסטט מקורי מהמוסך המרכזי ושם בבירור אמרו לו שאין שום אטם אלא סיליקון! זה לא משנה מה הולך ברכבים אחרים בניסן זה ככה!

מדברייך ניתן להבין שבכול רכבי ניסן אין אטם אלא מורחים סיליקון.

באיזה מוסך אתה עובד ?

 

לאורך כול האשכול לא הבנתי על איזה מנוע ושנת ייצור של אלמרה פרקט מדובר.

אולי בדגמים מסויימים או בשנתון מסויים שונתה שיטת האטימה ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...