Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיסתי חשקה ברכב אינדיוידואלי חדש מהיצרן. בהמלצתי התלהבה באינטרנט מרכב חביב , אם כי נדיר מאוד בכבישנו . ניגשנו ליום

 

סיבוב בסוכנויות רכב בתל אביב להתרשמות ראשונית בין מספר אלטרנטיבות.

 

גיסתי ביקשה להתחיל את הסיבוב בסוכנות המותג ה"נדיר". היא בהחלט התלהבה ממראה עיניה והסוכן החביב והאדיב הפגין יעילות

 

מרשימה והציע לפתוח הזמנה כדי "להבטיח" דגם ספציפי באיבזור הנחשק. "רק 2000 ש"ח יבטיחו לך את הרכב , ותמיד תוכלי

 

לבטל ולקבל הכל חזרה בלי בעייה..." הגיסה השתכנעה . ניסיתי להניעה מכך ולמשכה לאולמות המתחרים. ללא הועיל.

 

לפחות נכנסתי למו"מ עיקש מול הסוכן (מעמדת פתיחה נחותה) . השגנו 11% הנחה - גם משהו.

 

גיסתי הבהירה לסוכן כי יקח לה זמן להשיג את מלוא הסכום (מכירת הרכב הנוכחי ועוד).

 

עמוסי עלונים מהודרים עזבנו את הסוכנות וחזרנו לירושלים.

 

מאז כל יומיים טלפון ידידותי באופן מלאכותי מהסוכן . "מה שלומך " / "צריכה עזרה ועיצות במכירת הנוכחי ? " / "השגתי לך קונה

 

ב - X " / "סתם התקשרתי לאחל שבת שלום " וכו'.

 

סוף סוף נמכר הרכב של הגיסה והיא הודיעה לסוכן שתוך 5 ימים הכסף בשלמותו מוכן וכיצד להעבירו.

 

הסוכן החביב גילה שירותיות מופלגת - "אל תדאגי ואל תטרחי ,הערב אני אצלך בירושלים - תני לי צ'ק דחוי וכך נאיץ את המסירה".

 

ואכן הסוכן מהשפלה עלה עוד באותו הערב לביקור ידידותי בדירת גיסתי (ולא, תאמינו לי הוא לא מעוניין בגיסה...) עם פנקס קבלות

 

וחותמת היבואן , וחסך לגיסתי הענוגה טורח לגשת לבנק או לסוע לתל אביב.

 

זהו שירות !

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יופי של שירות

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בהחלט נשמע כמו יופי של שירות.

האמת?גם אם הוא נובע מייאוש,זה לא מפחית מאיכות השירות.

וכמו שכבר נאמר,למה באמת שלא תאמר על איזה סוכנות מדובר?אני חושב שהם הרוויחו את זה.

את טעם נרכש,את כמו בירה,כמו סיגריות,כמו קפה.

פורסם

מבלי להפחית מאיכות השירות המצוינת לכשעצמה, נוצר לי הרושם שאיש המכירות חשש שהדג יברח לו ולכן ניסה לגרום לו להתחייב בדרכים שונות ומשונות כמו: פתיחת הזמנה ותשלום 2,000 ש"ח מקדמה (כבר מדובר בלקוח שלא יכול להעלם), אישרור ההזמנה טלפונית מידי כמה ימים, נסיעה לי-ם כדי לקחת את הצ'ק ולמנוע מהלקוח את אופצית החרטה האחרונה.

 

להערכתי מדובר ברכב בשווי 300K ויותר - נכון?

פורסם

האמת שאין טעם להסתיר את המותג / יבואן.

 

מדובר דווקא ברכב לא כ"כ יקר אבסולוטית , אך כן מול המתחרות . הגיסה רכשה לנצ'יה אפסילון טורבו טווין איר אוטומטית (רובוטית

 

ליתר דיוק) . הסוכנות כמובן סוכנות לנצ'יה הראשית ביגאל אלון ת"א.

 

אכן השירות היה מאוד ידידותי וסבלני (וגיסתי לא קלה...) על גבול המוגזם.

 

דבר אחד שממש הפתיע אותי :

 

בשהותנו הארוכה באולם השומם מלקוחות לפתע נכנסו בדהרה 2 ילדים די פרועים בגיל 12-13 ושעטו לכיוון הלנצ'יה דלתא המהודרת

 

פתוחת הדלתות. הייתי בטוח שנציג המכירות יעצור אותם או ירסן בהם , אבל הוא דווקא אמר - חברה , תהנו ותתרשמו. לפני שעזבו

 

הציע להם עלונים צבעוניים של דגמי לנצ'יה . יפה !

פורסם

אוקיי, עכשיו הכל ברור :-D

 

רכב כמו לאנצ׳יה אפסילון פשוט אי אפשר למכור אחרת. תן לבחורה יומיים לחשוב על זה בבית וכל אדם שהיא תדבר איתו יספר לה שהיא עושה טעות. רכב כזה אפשר למכור רק כשמכים בברזל כשהוא חם - נכנסת לקוחה (או לקוח) לסוכנות, מתלהבת מהעיצוב, שמה מקדמה בלתי חוזרת וכבר לא יכולה להתחרט.

 

אם אתה שואל אותי, מדובר בשירותיות שנובעת מחוסר ברירה. תסתכל על טבלת המכירות של לאנצ׳יה בחודשים האחרונים ותבין למה כל לקוחה חשובה להם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אוקיי, עכשיו הכל ברור :-D

 

רכב כמו לאנצ׳יה אפסילון פשוט אי אפשר למכור אחרת. תן לבחורה יומיים לחשוב על זה בבית וכל אדם שהיא תדבר איתו יספר לה שהיא עושה טעות. רכב כזה אפשר למכור רק כשמכים בברזל כשהוא חם - נכנסת לקוחה (או לקוח) לסוכנות, מתלהבת מהעיצוב, שמה מקדמה בלתי חוזרת וכבר לא יכולה להתחרט.

 

אם אתה שואל אותי, מדובר בשירותיות שנובעת מחוסר ברירה. תסתכל על טבלת המכירות של לאנצ׳יה בחודשים האחרונים ותבין למה כל לקוחה חשובה להם.

מסכים, במיוחד לאור כל הביקורות הלא מחמיאות על הרכב (מלבד העיצוב)

פורסם

צביקה , אתה לא יודע כמה אתה צודק...

 

לאחר שבוצעה ההזמנה הראשונית גיסתי קיבלה ים תגובות מ"מביני עניין" שלגלגו/רחמו עם שלל דעות קדומות וסטריאטיפים כגון :

 

"לא סחיר/מאבד ערך במהירות/לא אמין/לא יפה/לא סוחב" וכו'.

 

דרך אגב , המקדמה אינה בלתי חוזרת , ניתן לבטל ללא בעייה ולקבל הכל עד האגורה האחרונה עם רווח נקודות לכרטיס אשראי...

 

מזל שגיסתי סומכת עלי ולא הושפעה משלל היועצים. האוטו מצא חן בעיניה, בנסיעת מבחן שהנציג מאוד עודד התרשמה לטובה ,

 

אז היא ממתינה למסירה.

פורסם
צביקה , אתה לא יודע כמה אתה צודק...

 

לאחר שבוצעה ההזמנה הראשונית גיסתי קיבלה ים תגובות מ"מביני עניין" שלגלגו/רחמו עם שלל דעות קדומות וסטריאטיפים כגון :

 

"לא סחיר/מאבד ערך במהירות/לא אמין/לא יפה/לא סוחב" וכו'.

 

דרך אגב , המקדמה אינה בלתי חוזרת , ניתן לבטל ללא בעייה ולקבל הכל עד האגורה האחרונה עם רווח נקודות לכרטיס אשראי...

 

מזל שגיסתי סומכת עלי ולא הושפעה משלל היועצים. האוטו מצא חן בעיניה, בנסיעת מבחן שהנציג מאוד עודד התרשמה לטובה ,

 

אז היא ממתינה למסירה.

למה "מביני עניין", מה שאומרים על הרכב הזה נכון, ללכת עם הראש בקיר / לקנות לפי רגש בלי לעשות חישובים אחרים אמנם לגיטימי אבל זה לא הופך כאלו שמייעצים לטובתך למביני עניין במרכאות

פורסם

בסדר, אבל בסופו של יום, אם היא אהבה את הרכב - היא אהבה את הרכב. נכון שזו בחירה קצת תמוהה, אבל שויין. שתהנה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...