Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא הייתי נותן לו את כל הקרדיט , דווקא לממשלה הייתי נותן יותר ... הדלק זה הדרך הטובה ביותר למנוע מאנשים לנהוג מהר אני יכול להגיד לכם שאני פשוט לא עובר את ה100 . ועד לפני המחירים המפגרים שיש היום אני הייתי נוסע 120 וצפונה

פורסם
כמות הצילומים במצלמות החדשות מועטה ביותר .

ירידה דרסטית ביותר בכמות העוברים על המהירות המותרת .

 

כמות מועטה על העוברים על המהירות המותרת ליד המצלמה, פרט לזה לא השתנה דבר וחצי דבר

 

אה כן כל הפרוייקט האידיוטי הזה עלה מאות מיליונים והולך לעלות עוד כמה מאות טובות, רק תזכרו כשאתם הולכים להצביע בבחירות הבאות מי אחראי לכל הסיפור הזה

פורסם

עוד שטות מבית מדרשו של הוזיר

 

כיוון שמיקום המצלמות ידוע , אז בולמים לפני המצלמה, המהדרין מפנים אליה אצבע משולשת תוך קידה , עוברים את החוטים שנראים היטב , ואז רגל ימין נכנסת שוב לפעולה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם הוא ציין גם שבחורף יורד בד"כ גשם ובקיץ לא (במדינת ישראל)? בזכות המאמצים המשותפים של משרד הפנים ומשטרת ישראל...

 

ישה, תיקון קטן ברשותך: המהדרין לוחצים על הגז אחרי המצלמה האחרונה מתוך סדרת מצלמות על אותו כביש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
ישה, תיקון קטן ברשותך: המהדרין לוחצים על הגז אחרי המצלמה האחרונה מתוך סדרת מצלמות על אותו כביש.

נכון מאוד !! מצלמות יודעות לחשב גם ממוצע בין הראשונה ולבין האחרונה (וגם מצלמות ביניים, אם יש) באותו קטע כביש !

לכן צריך להזהר ולחשוב טוב מתי עוזבים את הכביש והאם ״מותר״ ללחוץ על הגז.

פורסם

נראה אותו מתראיין בסוף שנת 2012, כשיוצג המספר הסופי של ההרוגים בתאונות הדרכים (תחזית שלי - לא יושפע בכלל מהמצלמות) אל מול העלויות של הפרויקט (הוצאה ציבורית +ציבור הנהגים).

פורסם

לאחרונה נסעתי מספר פעמים מנתניה לחיפה ובחזרה, אני חייב לציין שהמצלמות על כביש 2 הן מטרד זעום ביותר.

פשוט מורידים 20 קמ"ש ממהירות הנסיעה קצת לפני ומגבירים לאט לאט את הקצב אחרי.

כמובן שמיקום המצלמות (או קופות רושמות) עדיין מקומם, גם העובדה שהם בצבע העמודים וקשות לאיתור מעוררת תהיות על מהות הפרויקט (לא באמת, זה ברור לכולם).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
נכון מאוד !! מצלמות יודעות לחשב גם ממוצע בין הראשונה ולבין האחרונה (וגם מצלמות ביניים, אם יש) באותו קטע כביש !

לכן צריך להזהר ולחשוב טוב מתי עוזבים את הכביש והאם ״מותר״ ללחוץ על הגז.

 

 

ככל שאני קראתי את האופציה הזדונית הזאת לא מפעילים בארץ הקודש, בעיקר בגלל הגשם בחורף והחום המעיק בקיץ.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

זה לא בזכות שינוי תרבות נהיגה. זה לא בזכות תנאי כביש.

 

זה בזכות הWAZE. ותודה לאל על האפליקציה הזאת. אני רק מקווה שמישהו בסוף ישלם בכסא שלו על בזבוז הכסף הזה במקום השקעה בכבישים ותחבורה ציבורית.

אברה קדברה

פורסם
ככל שאני קראתי את האופציה הזדונית הזאת לא מפעילים בארץ הקודש, בעיקר בגלל הגשם בחורף והחום המעיק בקיץ.

 

גם אני הבנתי שכרגע לא מיישמים אכיפת מהירות ממוצעת. יחד עם זאת קראתי שמצלמים את כולם והנתונים שמורים במערכת.

זה אומר שגם אם היום אתה אזרח שומר חוק, מחר יכולים להחליט שלא, לא בגלל מחסור במזומנים חלילה...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא יודע איפוא קראת אבל....

 

תקופת התיישנות למצלמות 4 חודשים בלבד!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...