Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היות וצץ לו רמי לוי עם מחירים מאד מעניינים, אני כמעט בטוח שאני מנייד אליו את המספר שלי.

 

השאלה שעולה היא מה קורה במידה ואחרי כמה ימים/שבועות אני מחליט שהיה דווקא נחמד באורנג' ורוצה לחזור, האם יש איזשהוא cooldown על הניוד של המספר?

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

שום בעיה, המגבלה היחידה היא משך הזמן שהניוד אורך, שהוא עניין של מספר שעות. וכמובן העלות (חיבור לרמי לוי יעלה לך כ-30 ש"ח, החזרה לאורנג' עשויה לעלות עד 100 ש"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם יש לך מכשיר דור 3 והשימוש שלך הוא עד 200-300 דקות אז לדעתי תעבור and never look back 8)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

נכון אם אינך זקוק לגלישה. אם אתה זקוק לגלישה, צריכת זמן האויר שלך יציבה ויש לך חשבונית על רכישת מכשיר תוכנית Orange Clear (ובמיוחד בגרסת הסטודנטים\חיילים) עשויה להתאים יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איפה רואים את גרסאות הסטודנטים/חיילים של אורנג קליר?

 

עריכה: מצאתי.

http://www.orange.co.il/he-il/cellular/service_plans/orange_clear_soldiers/

http://www.orange.co.il/he-il/cellular/service_plans/orange_clear_students/

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כדי לנייד אתה צריךלהביא חשבון אחרון לחברה שאליה אתה רוצה לעבור.

קח בחשבון ש"לפתע" אין אפשרות באורנג' להוציא חשבוניות.. גם לא באתר.

באורח פלא רק מנויי אורנג לא מצליחים להתנייד אל רמי לוי. רובם נתקעים ללא קו במשך שעות רבו: ובאורנג אומרים שיש תקלה.

מוזר...

פורסם

באורנג' השירות תת רמה. בדיוק לפני שבוע פניתי למשרד התקשורת בגלל שאורנג' לא מסוגלים כבר חצי שנה להוריד אותי מ- 144. אחרי הפניה למשרד התקשורת ה"תקלה" תוקנה.

 

על זה שאין קליטה בבית והשיחות מתנתקות בכמויות עוד לא דיברנו - הודעת "שגיאת חיבור" כבר הפכה לשומר מסך שלי...

פורסם
כדי לנייד אתה צריךלהביא חשבון אחרון לחברה שאליה אתה רוצה לעבור.

קח בחשבון ש"לפתע" אין אפשרות באורנג' להוציא חשבוניות.. גם לא באתר.

באורח פלא רק מנויי אורנג לא מצליחים להתנייד אל רמי לוי. רובם נתקעים ללא קו במשך שעות רבו: ובאורנג אומרים שיש תקלה.

מוזר...

בשיחה עם רמי לוי נאמר שלא צריך כלום ממני והם עושים את כל העבודה.

 

מה גם שאורנג' יכולים ללכת לכל הרוחות, אני פשוט אדפיס את החשבונית האחרונה מהמייל :lol:

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

דווקא לא הייתי מאשים את אורנג' בחבלה בניוד. אישית ניידתי שני קוים מאורנג' לסלקום לפני מספר חודשים (לא באותו יום) - בסיום הישיבה המרתונית של חתימת הסכם בסלקום קיבתי תחזית לשעת ביצוע הניוד, והוא אכן בוצע +\- דקה אחת. לא זו בלבד - אלא שאורנג' אפילו לא ניסו להניא אותי מביצוע הניוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני גם באורנג' וגם, כנראה הולך לעבור לרמי לוי עקב המחירים.

הקטע הוא שאולי שווה לחכות כמה ימים ולראות אם אורנג' (ושאר החברות) יוצאים עם תוכניות דומות (משלמים על דקה ולא על חבילה) וזולות יותר ואז להחליט.

בכל אופן, זה מה שאני מתכוון לעשות.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם

אם יש בידך מכשיר תומך ועשית חשבון וההצעה של רמי לוי משתלמת לך - תעבור וזהו.

במקרה הכי הכי "גרוע" אורנג' יציעו הצעה מתחרה טובה יותר, ותוכל אם תרצה להתנייד בחזרה.

 

מאחר והנורמה העקומה בארץ היא שלקוח חדש מקבל תנאים טובים יותר מלקוח קיים, אתה יכול אולי להרוויח מהמהלך הלוך-חזור.

 

אבל הכי סביר שהחברות הקיימות (כולל אורנג') לא יתנו הצעת FIX מתחרה ברמי לוי.

לדעתי הם לא ינסו להתחרות איתו במגרש המחיר על לקוחות קטנים.

הם ינסו לשמר את הגדולים (=בעלי חבילות 450 דקות+ שמשלמים סכומים של קרוב ל200 ש"ח לחודש או יותר).

אבל לבי הקטנים כרגע נראה שהדבר היחיד שעושים כדי לנסות למנוע מהם לעזוב הוא להפיץ שקרים ומעשיות שונים ומשונים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...