Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, איציק נ. כתב:

ביטול Alwyas on display

לפני 42 דקות, outnex כתב:

AOD מטחנה לא נורמלית של סוללה טוב שביטלת.

אני לא יודע אם יש את הפיצ'ר הזה בסמסונג, אבל לפחות בחלק מהמכשירים שיש להם מסך LTPO (קצב רענון דינאמי), ברגע שהוא מופעל אז ה- AOD פעיל על 1Hz וזה כמעט ולא גוזל סוללה. לדעתי פיצ'ר שימושי, אפשר לראות התראות ואת השעה בלי לפתוח את המסך.

 

מה שאני יכול להמליץ לך זה רק לקוות שעדכונים ישפרו את המצב ולבדוק אם יש עדכונים. התוכנה של סמסונג תמיד הייתה ידועה בתוך תוכנה כבדה, איטית ולא חסכונית, אבל לאט לאט הם משתפרים בזה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

פורסם

טוב, חוזר לבדוק את השוק אחרי שויתרתי על רדמי נוט 10 פרו בגלל שלא רציתי להמר על יכולת הקלטת שיחות (אף מוכרן לא התחייב שיש).

 

האם יש מועמד אחר סביב 1000 שח בעל יכולת הקלטת שיחות מובנית, מצלמה טובה, מסך 6 אינצ וסוללה מעולה?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בטלפון הקודם שלי לא שמתי לב שה AOD משנה באופן מהותי את צריכת הסוללה.
גם אני חושב שזה פיצ'ר שימושי וכרגע הוא פעיל אצלי במצב של one touch (זאת אומרת שבשביל לראות שעה והתראות אני נוגע במסך פעם אחת וה-AOD נדלק לשניות בודדות וכבה).

 

בסמסונג יש קצב ריענון דינאמי, באמת שאני לא יודע לומר אם זה על 1HZ כש-AOD פעיל, אבל יכול להיות שקצת מגזימים בחשיבות שלו כ"צרכן זרם" משמעותי (ואולי לא).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 5 שעות, נהג מתחיל כתב:

טוב, חוזר לבדוק את השוק אחרי שויתרתי על רדמי נוט 10 פרו בגלל שלא רציתי להמר על יכולת הקלטת שיחות (אף מוכרן לא התחייב שיש).

 

האם יש מועמד אחר סביב 1000 שח בעל יכולת הקלטת שיחות מובנית, מצלמה טובה, מסך 6 אינצ וסוללה מעולה?

 

השבוע קניתי לאחי A32, נראה שעונה על כל הדרישות שלך

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

תודה, אבל אני רואה שיש לו בעיות ביצועים.

 

יש עוד מועמדים מהז'אנר של הרדמי *חובה הקלטת שיחות מובנית*?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לפני 19 שעות, נהג מתחיל כתב:

 

למה כל כך קשה להסיר ציטוט בעורך בסלולרי?!

 

בכל מקרה, יש לנו בבית Poco x3 pro 256 gb

מצלמה סבירה

סוללה חזקה

ביצועים טובים

יש מקליט שיחות מובנה

פורסם
בתאריך 13.4.2022 בשעה 20:51, איציק נ. כתב:


למי מכם שיש S21 פלוס, האם אצלכם זמן הסוללה הוא שווה ערך לאיזור ה 10 שעות עם שימוש בטלפון ? (נגיד 12 שעות בלחץ).

 

אומנם יש לי S20+ שחוגג שנתיים אצלי כרגע,אבל כן,זה טווח השעות שמחזיק לי עד שמגיע ל25-30% (לא מטעין בפחות אחוז,שריטה שכזו שאצלי..)

אם להתייחס לזמן מסך תמיד מתנדנד בין 4 ל6 שעות,תלוי שימושים (יש ימים חזקים ויש ימים חלשים)

ולסכם בשורה אחת שמישהו אחר כתב פה : 

 

  

בתאריך 16.4.2022 בשעה 11:28, outnex כתב:

אתה שובר את הראש אבל סמסונג אף פעם לא היו משהו בסוללה.
 

בדיוק ^^

בכל מכשיר דגל של סמסונג הם מטמיעים 1001 דברים שפשוט הורגים את המכשיר באיטיות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני מבין.

אם אצטרך, אצטייד במטען סופר-מהיר לרכב - אולי אפילו אלחוטי, ובפקק חזרה הביתה המכשיר יקבל את הבוסט שהוא צריך להמשך היום ובא לציון גואל.

 

אומנם אנחנו כרגע בחג ומבחינתי זה לא יום עבודה רגיל עם שימוש ב WAZE וכל זה, אבל כרגע המכשיר מציג זמני עבודה מצויינים מהבוקר ועד הלילה (אתמול סיימתי את היום עם 3:15 שעות זמן מסך + 13 שעות המתנה והמכשיר היה עם 30% סוללה כשניכנס לטעינת לילה).

 

מה שכן, נראה שהביטול המוחלט של הרטט (בכל סוג של צילצול\התראה\הקשה וכד') הוא בעל השפעה משמעותית ביותר על הסוללה. יכול להיות שגם המעבר ל LTE בהחלט משפר משמעותית את המצב, אבל נתונים מדוייקים יהיו בשבוע הבא זה בטוח.

 

אני מסכים עם זה שהמכשיר מפוצץ בפיצ'רים - אבל זה בדיוק הרעיון במכשיר דגל.

אם תוריד את כל הפיצ'רים בשביל לחסוך סוללה, בשביל מה אתה מחזיק מכשיר דגל ?
תקנה מכשיר פשוט בלי מסך 120HZ ובלי כל הפיצ'רים שיש למכשיר דגל, ובא לציון גואל.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

רדמי נוט 11 - האם מקרטע בשימוש רגיל? נניח דפדוף מהיר בין ווייז, טיידל, חייגן וגלריה.

 

החיסרון של nfc אמור להפריע?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
לפני שעתיים, נהג מתחיל כתב:

החיסרון של nfc אמור להפריע?

 

כל עוד אתה לא רוצה לשלם עם גוגל פיי, כנראה שלא. לא זוכר עוד שימוש שעשיתי בnfc בהמון שנים האחרונות.

 

פורסם (נערך)

כן, אבל ה-google pay הוא עצמו דבר כל כך נוח.

 

שימוש נוסף שאני עושה ב-NFC הוא טעינת רב קו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

כן, אבל ה-google pay הוא עצמו דבר כל כך נוח.

לא מכיר את השירות. מה היתרונות שלו, מלהד זה שלא צריך להוציא כ. אשראי מהארנק כדי לשלם?

פורסם

אני משתמש במקבילה של אפל, אפל-פיי.

הרבה יותר נח מלשלוף כרטיס אשראי. לא צריך להקיש קוד (יש זהוי פנים באייפון).

לא צריך לסחוב ארנק בשביל לקנות ארטיק בבריכה או בים.

ברגע שתחנות דלק יקבלו תשלום בטאץ', אני בכלל לא אצטרך ארנק.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...