Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת פערי ביצועים בין המעבדים ב 52s (סנאפדרעקון) וב 53 (עקסינוס) לא הייתי מתרגש יתר על המידה ; אלו גם ככה לא מכשירים שנועדו להפגין תוצאות מרגשות ב geekbench ו 3dmark כך שזה עניין זניח. ל 53 יש 8 ג'יגה ראם כברירת מחדל (נפח שהוא הכרחי עבור אפליקציות 64bit כדוגמת כרום64 ובאופן כללי בראיה לעתיד, יותר RAM זה אף פעם לא חסרון), מה גם שהסוללה תפחה ב 500mah והמסך שופר. אם הייתי צריך להביא אחד זול כיום מהניילונים ומאחר ומדובר בפער של 200-300 ש"ח, ה A53 ככל הנראה שהיה הבחירה שלי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 22 דקות, sagibd95 כתב:

השוני הוא הצבע בלבד

שניהם לבנים.

לפני 16 דקות, ALÞћÃ כתב:

ל 53 יש 8 ג'יגה ראם כברירת מחדל

גם ה 52

פורסם

חבר קנה את האייפון SE החדש, ויצא לי קצת לשחק איתו. 

 

בהרבה ביקורות ירדו על המכשיר בכך שהוא ניראה כול כך משעמם ועתיק, ולא באמת הבנתי את הקטע של זה, עד שלא השתמשתי בו. 

 

זה באמת באמת משעמם. חווית השימוש לקהל היעד של המכשיר הזה, תהיה זהה ב-99 אחוז לחווית השימוש של אייפון SE 2020. ואם היה אייפון SE 2018(עם המעבד שיש באייפד שלי) אז חווית השימוש הייתה כמעט זהה גם לו. 

 

מי שרוצה אייפון חדש(ולהרגיש שהוא משתמש במשהו חדש) ורוצה לשים סביב ה-2000 שקל על מכשיר, שילך לגמרי על אייפון 11 , או ה-12 מיני. ה-SE החדש במחיר הנוכחי שלו לגמרי אחד המיותרים. 

פורסם

לא הבנתי מה זה "חווית שימוש" ובטח לא הבנתי מה אמור להיות מעניין בסלולרי. 

ל-12 מיני סוללה שלא מחזיקה יום שלם של שימוש. ה-11 משמעותית יותר גדול/כבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 2.4.2022 בשעה 14:09, dani666 כתב:

Samsung Galaxy A52S 5g  או  Xiaomi 11 Lite 5G NE ?

 

גם אני מתלבט בין שניהם ואולי גם nord 2.

A53 עולה כמעט כמו A52s, אבל באמת לא מובן לי מה התועלת בו על פניו.

 

בתאריך 2.4.2022 בשעה 14:09, dani666 כתב:

ואחרון חביב, מישהו יכול לאמר מה ההבדל בין המכשיר הזה לבין המכשיר הזה ? (פרט ל 90 ש'ח במחיר).

 

לדעתי זה 6GB זיכרון לעומת 8GB.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צודק !  זה אכן ההבדל בזכרון.  לא רואה איך פיקקשתי.

 

לגבי ה A53, בינתיים מכל הביקורות שאני רואה היתרון היחידי שלו על ה 52 הוא 4 שנים מלאות של עדכוני מערכת הפעלה ו 5 שנים של עדכוני אבטחה (ל 52 נשארו רק עוד שנתיים).  יש הסכמה גורפת שהמעבד נחות והסוללה אכן גדולה יותר - אך קצב הרפרוש הוא 120 (לעומת 90 ב 52) ללא יכולת ירידה אוטומטית בקצב להקטנת הצריכה - לכן כנראה הוגדלה הסוללה.

 

אני מחכה לביקורת ב GSMARENA כדי להחליט.

פורסם
לפני 9 דקות, dani666 כתב:

יש הסכמה גורפת שהמעבד נחות

 

נחיתות של מעבד היא עניין למדידות לא של הסכמות, והשאלה היא: האם הפער מורגש בכלל בשימוש שלך.

גם בזמני סוללה אפשר למצוא מבחנים שיעידו איזה מהמכשירים עדיף, בלי שתצטרך להסיק את מהטכנולוגיה בה הוא עושה שימוש. דבר אחד בטוח, 120 קבוע זה באמת מיותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הנחיתות במדידות - הוכחה.  בשמוש שלי זה לא קריטי (לא משחק לדוגמא).  אז במקרה הטוב אפשר להגיד ש"בשמוש של דני666 המעבדים די זהים".  בשביל זה לשלם משמעותית יותר?

פורסם

אני לא אמרתי לשלם או לא לשלם, אמרתי שהשוואות מעבדים אולי שיקול לא רלוונטי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, dani666 כתב:

אך קצב הרפרוש הוא 120 (לעומת 90 ב 52)

 

עד כמה שאני יודע, A52s גם 120Hz.

לפי מה שאני רואה ההבדל במחיר ביניהם זניח. איפה ראית הבדלים משמעותיים?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

90 לזכרוני.

 

1,499 שח ל 52 (6gb, כולל מטען, ולמי שחשוב יש שקע אוזניות).

 

1,649 שח ל 53 (8gb, ללא מטען, ולמי שחשוב ללא שקע אזניות).

 

וכאמור, למי שחשוב ביצועים,  ה 52 בוודאות עדיף.  אני עוד תוהה.

 

 

פורסם (נערך)

הREALME 6 מטריף אותי, לא יודע אם זה ביגלל גירסאות אחרונות של אנדרואיד אבל פיתאום יש לו קטע דפוק, וייז מאבד את ההרשאות שלו במידה ולא ניכנסתי כל יום,

ככה שאם אני ממהר ומדליק וייז אני צריך להיכנס לכל ההגדרות של המערכת וליבחור הרשאות ולאשר וכו', לא יודע למה זה ככה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בתאריך 6.4.2022 בשעה 07:32, falou כתב:

ל-12 מיני סוללה שלא מחזיקה יום שלם של שימוש.

בדיוק הסיבה שהחלפתי את ה12 מיני שלי ב-13 מיני. בינתיים אני חש בשיפור די משמעותי בחיי הסוללה.
אני לא איזה משתמש כבד או נמצא יותר מדי בשטח אבל הציק לי מאוד הקצב שהאחוזים של הסוללה יורדים.

השידרוג יעלה לי איזה 700 שקל לאחר שאמכור את המכשיר הישן (בינינו הוא יעלה לי הרבה יותר כי בטח אתן אותו במתנה לאישתי), זה יותר ממה שתיכננתי אבל בגלל בעיות מלאי הייתי צריך גם לשדרג את נפח האחסון ולהוציא עוד כסף (לא היה 128GB זמין), והיה רק צבע כחול במלאי : /, אייפון מבחינתי צריך להיות לבן/שחור מה זה השוק הזה?
עוד דבר מעצבן מאוד שכיסוי של 12 מיני לא מתאים ל13 מיני (בגלל המצלמות שגדלו) והמגן מסך של ה12 מיני לא מתאים ל13 מיני (החיישן זיהוי פנים שונה, ובגלל זה הרמקול זז למעלה). ימח שמם של אפל! או שהם לא תיארו שמישהו ישדרג או שיותר הגיוני שהם רצו לדחוף לו מגן חדש.

אם הסוללה ב12 מיני הייתה טובה יותר הייתי נשאר איתו וזהו, אבל העניין הזה והשמועות שהמיני יבוטל בדור הבא הכריעו את הכף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 9 שעות, dani666 כתב:

90 לזכרוני.

 

בדקתי - A52s גם 120Hz.

אם משווים את שניהם עם 8GB זיכרון, אז ההפרש במחיר הוא 60 שקלים.

×
×
  • תוכן חדש...