Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, פבל כתב:

די, די, אתה לא באמת ממליץ למישהו לקנות ב-2022 טלפון עם מסך 4.7 אינץ' ושוליים בגודל של רחבת הכותל, נכון?
מילא היית אומר 13 מיני או משהו מודרני ונורמלי אחר. אבל טלפון שהכל חוץ מהמעבד שלו מגיע היישר מסיפורי יהודה המכבי (רזולוציה של 750p? סרסלי?!). בבקשה לא.

 

לא. להציע לו להכפיל את התקציב, זה אמיתי...

 

יש אנשים שחיים יופי עם מסך 4.7 (ובגודל הזה הרזולוציה לא מפריע, ה-PPI מצויין והמסך חד), נהנים מכפתור Home פיסי וחיישן טבעית אצבע. יש אנשים שגודל המסך לא מעניין אותם, הם לא מבלים את כל הזמן בסלולרי. רק מדברים מדי פעם ושולחים הודעות.

 

ה-SE בנוי כמו טנק, המסך מאוד בהיר וקריא, המעבד חזק והתוכנה תתעדכן עוד 3+ שנים ואפילו המצלמה טובה מאוד. זה מכשיר בלי נקודות תורפה למי שצריך שהסלולרי שלו יהיה טלפון, לא מכשיר מולטימדיה.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

SE להיט גם עם גוף של דוגמנית בת 90. טוב שאפל לא הרגו אותו והזריקו שם בוטוקס.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בהתחשב בזה שהאייפון 13 מיני לא מוכר וכנראה לא ימשיכו את הקו, מסתבר שאין הרבה, כמוני, שרוצים טלפון קטן. ה-SE נמכר כי הוא זול.

דרך אגב, חיי הסוללה של ה-SE הם לא משהו, אבל, שוב, למישהו שעושה בו שימוש כמו טלפון, 3.5 שעות מול המסך זה מספיק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ה-SE החדש אמור לצאת בקרוב אז אולי זה יביא לירידה מסוימת במחיר של הנוכחי למרות שיהיו הרבה שדרוגים יחסית לנוכחי ....   

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 11 שעות, falou כתב:

בהתחשב בזה שהאייפון 13 מיני לא מוכר וכנראה לא ימשיכו את הקו

אני בדיוק הולך להחליף את ה-12 מיני שלי ב-13 מיני רק מהסיבה הזו...
מבואס ממש שהם לא ממשיכים את הקו של הקטנים.
לדעתי היו צריכים ללכת עוד צעד קדימה ולעשות משהו בגודל של אייפון 5 עם מסך ללא שוליים, אבל אני הזוי והם רוצים כסף.

מעניין בכמה אפשר למכור 12 מיני 128GB בן שנה עם קופסא כאשר הביקוש לא מדהים כביכול.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

״להרוויח״ עוד שנה עם מכשיר קטן.

הם מבטלים את המיני, לא יהיה יורש.

 

על הדרך ארוויח סוללה טובה יותר עם מעבד יעיל יותר ומצלמה מעט יותר טובה.

זה יצריך השקעה של כמה מאות שקלים, אבל אם זה מה שישאיר לי מכשיר קטן בכיס שנה נוספת שיהיה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אייפון se 2022 ב 429 דולר… שזה לפחות בחודשים הראשונים בערך 1700-1800 שקל.

 

וואלה , אכזבו בגדול.

 

אז על מה הולכים ? אייפון se הקודם ב 1100 שקל? או 13 מיני ב 2400?

פורסם
לפני 12 דקות, davemustaine87 כתב:

אייפון se 2022 ב 429 דולר… שזה לפחות בחודשים הראשונים בערך 1700-1800 שקל.

 

וואלה , אכזבו בגדול.

 

חחחח - איך אתה חושב שאפל הגיעה לשווי שוק של 3 טריליון, מלחלק מתנות בחינם? הם גם יודעים שמבחינת מכשירים קטנים אין להם שום תחרות באנדרואיד אז מרשים לעצמם להפגיז ... ועדיין זה כלום יחסית לאייפון 13

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם

ב-2020 כשיצא ה-SE הקודם, באמת לא היה כלום. היה רק את הגלקסי  S10E שהיה מכשיר בן שנה כבר. הפיקסל 4A הגיע כמה חודשים לאחר מכן. ובעיקר לא הייתה שום אלטרנטיבה מצד אפל. 

 

הבעיה היא שעכשיו זה לא ככה. בחודשים הראשונים הוא ימכר רק ע"י היבואן הרשמי במחיר גבוה- 1800 שקל אם לא יותר. 

כשבנתיים יש לך מגוון די גדול של מכשירי אפל שנמכרים ע"י יבואני צד שלישי- אייפון  SE הקודם ואייפון 12 מיני שנמכר ב-2000 שקל. 

פורסם
לפני 44 דקות, davemustaine87 כתב:

וואלה , אכזבו בגדול.


אכזבו? למה ציפית?
קיבלת טלפון עם המעבד הכי עדכני. סוללה משופרת. מצלמה משופרת והמחיר קפץ ב-30$.
וואלה אם מחשבים את האינפלציה אין פה אפילו התייקרות...
איזה עוד טלפון עם מימדים סבירים שיחזיק 5-6 שנים אתה יכול לקנות?
כן הגוף אומנם ישן והמסך לא יעיל (ניצול שטח פנים), אבל העיצוב עדיין נראה טוב, המימדים והפרופורציות מעולים הבהירות של המסך והאיכות עדיין טובה מאוד.

זה מכשיר מצויין.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 10 דקות, farkash7 כתב:

אכזבו? למה ציפית?

 

הדיבור מהדלפות היה על מחיר שובר שוק של 300 דולר, 350 דולר. זה מה שציפיתי. 

 

לפני 11 דקות, farkash7 כתב:

איזה עוד טלפון עם מימדים סבירים שיחזיק 5-6 שנים אתה יכול לקנות?

כנס לזאפ ותיראה. 

אייפון 12 מיני 64 גיגה ב-1850 שקל. 

 

אייפון SE הקודם,שאמנם לא יקבל עדכונים מעבר ל2-3 שנים הקרובות, אבל מצד שני עולה 1100 שקל. 

 

לפני 17 דקות, farkash7 כתב:

המעבד הכי עדכני. סוללה משופרת. מצלמה משופרת

 

המעבד אכן הכי עדכני. 

 

סוללה משופרת? אפל לא מפרסמת נתונים על קיבולת הסוללה. זאת יכולה להיות בדיוק אותה סוללה רק "משופרת" עקב המעבד החסכוני יותר. מה שבפועל יביא לך עוד 5 אחוז חיסכון בסוללה. 

 

מצלמה משופרת?  זה עדיין אותו חיישן 12 מגה פיקסל שקיים ב-SE הקודם. השיפור תוכנתי בלבד. כמה זה יהיה משמעותי? אני לא נותן הימור גבוה. 

 

 

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, davemustaine87 כתב:

אז על מה הולכים ? אייפון se הקודם ב 1100 שקל? או 13 מיני ב 2400?

 

אני עכשיו עם ה-13 מיני (לא קניתי, קבלתי. לא יודע עדיין אם אשאיר אצלי, כי אני חי בסביבה של גוגל, אבל יש לי מק... בקיצור, מורכב). עוד לא קינפגתי הכל לשביעות רצוני, אבל זה בגללי. מכיר גם את ה-SE.

 

ה-13 מיני הוא מכשיר ברמה אחרת, אם מה שטוב יותר בו רלוונטי לך.

 

קודם כל, זמן סוללה, שזה עניין פרקטי. גם המסך משמעותית יותר גדול והרבה יותר מוצלח, וגם המצלמות יותר טוב משמעותית (למי ששם לב וזה חשוב לו). אני בטוח שאפשר למצוא סקירה השוואתית שמוצאת הבדלים נוספים.

וכאן השאלה היא, איך אתה משתמש בטלפון?!

אם אין לך הרבה זמן מסך והטלפון אצלך הוא... טלפון (יענו, שיחות ומסרים קצרים), וזמן סוללה קצר זו לא בעיה בשבילך (תבדוק screen on time שלך במשך היום) אז SE ייתן לך פתרון פרקטי מספיק, והוא קנייה מצויינת בתקציב (אני מדבר על ה-2020). הוא עדיין בנוי טוב, עמיד וזריז לתפעול. אני, למשל, אוהב לצלם, אז המצלמה משנה לי ואיכות המסך גם כן. אני אומנם לא צורך מדיה בסלולרי (רק אודיו), אבל אני כן יכול להשתמש בו לקריאה, אז המסך של ה-SE בהחלט קטן לי מדי.

 

בנוסף, כרגע מסתמן שה-13 מיני הוא אחרון המכשירים הקטנים שהם לא זבלה מוחלט. אין יותר פיקסל קטן ולא יהיה, כנראה, עוד אייפון מיני. אתה יכול להשקיע עכשיו 2400 ש"ח ולהיות מסודר לעוד 4-5 שנים. זו לא השקעה רעה.

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...