Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מוזר, כי אצלי בבית יש מכשירי סמסונג ושיומי שאינם ברשימה, אבל שיחה קצרה למוקד השירו  שחררה את הפלונטר, כוללVoLTE.

 

מה שאתה יכול לעשות הוא לבקש מחבר מכשיר תומך, להכניס את הסים שלך ולהפעיל את השירות. פעם שהופעל הוא לא יבוטל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

מוזר, כי אצלי בבית יש מכשירי סמסונג ושיומי שאינם ברשימה, אבל שיחה קצרה למוקד השירו  שחררה את הפלונטר, כוללVoLTE.

 

מה שאתה יכול לעשות הוא לבקש מחבר מכשיר תומך, להכניס את הסים שלך ולהפעיל את השירות. פעם שהופעל הוא לא יבוטל.

לא עבד, היום בדקתי את השירות אצלי בבית עם מכשיר של חבר והסים שלי, בחזרה למכשיר שלי - כלום. השירות כנראה חסום למכשירי פיקסל.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

ובמכשיר עצמו הפונקציות מאופשרות?

דרך אגב, אני צשתמש ב-VoLTE, אבל את ה-WiFi calling סגרתי בגלל איכות לא מספקת של חיבור האינטרנט בבית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

ובמכשיר עצמו הפונקציות מאופשרות?

דרך אגב, אני צשתמש ב-VoLTE, אבל את ה-WiFi calling סגרתי בגלל איכות לא מספקת של חיבור האינטרנט בבית.

לא, האפשרויות לא נמצאות בתפריט ההגדרות כלל.

כשנכנסים להגדרות מתקדמות עם הקוד מהחייגן אז האפשרויות נמצאות אך כבויות וחסומות להפעלה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
לפני 16 שעות, FARM כתב:

להבנתי החברות הסלולריות יתמכו רק במכשירים תומכים שנמכרים על ידם. וגם לא בטוח שהמפעילים הוירטואלים או מותגי ה low cost של החברות תומכים בזה. שווה בדיקה לפני שרוכשים.

 

לא.

הם תומכים גם במכשירים שתומכים וגם מכשירים שלא נמכרים על ידם.

 

הטריק הוא לבקש להפעיל את השירותים על מכשיר שנמצא ברשימה. ואז לעבור למכשיר הקבוע שלך.

 

זה מה שעשיתי עם המכשיר הקודם (Razer Phone2 שלא נמכר בשום רשת בארץ ובטח לא נתמך רשמית).

 

לפני 15 שעות, shaharper כתב:

מצד שני, יש כל מיני חורים כמו s21 fe שנעדר מהרשימה והשירות הטלפוני של פרטנר מתעקש שהוא לא נתמך.

 

S21 FE מכשיר חדש לגמרי אולי בגלל זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

למרבה הפלא אצלי השיחה ב- Wifi Calling גרועה מאוד.

כלומר, בהתחלה איכות השיחה מעולה, ואחרי כמה דקות מתחילה דגרדציה עד שהשיחה בלתי מובנת לחלוטין וצריך לנתק ולהתקשר שוב.

הזוי.

מכשיר S21.

פורסם

מה דעת הממוחים על ה-oneplus nord2 החדש?

המחיר ממש ממש אטרקטיבי ביחס למפרט.

 

אני עם הa1 של שיאומי כבר המון זמן, רק בגלל האנדרואיד וואן.

יהיה לי ממש ממש קשה לוותר על זה. אני חזק בתוך סביבת העבודה של גוגל (יומן, דרייב של 2 טרה, מייל, פתקים, תמונות).

אבל הוא ממש מתחיל לקרטע, ואני כבר חייב לשדרג.

 

הבנתי שהאוסיג'ן הוא לא ממשק מעיק כמו של הסמסונגים/רדמי/פוקו למיניהן.

 

(הפיקסל הוא כמובן הבחירה האולטימטיבית, אבל אני משתדל שלא להוציא את הסכומים שהוא עולה אם אני לא אהיה חייב).

 

כל תובנה תתקבל בברכה.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפני חודש עברתי לנורד2 (שים לב שיש נורד 2 ונורד 2 CE)
המכשיר חביב למדי, סוללה בינונית (הם דחו לשם מעבד מדיה טק חזק, אך זולל סוללה)

מצלמה מצויינת, רמקול סביר, מסך מצוין, טעינה סופר מהירה.

 

אבל אם אתה מצפה לחוויה של אנדרואיד סטוק, אתה עשוי להתאכזב, oneplus היא חברת בת של תאגיד BBK, 

שמייצר גם את המכשירים של oppo  ו-vivo, והם התחילו לאחד את מערכת ההפעלה שלהם - ובהתאמה התרחקו מהאנדרויד הנקי.

הדבר ניכר בעיקר בהבדלים בין הגרסה אחרונה לאנדרואיד 12, שדרך אגב טרם הגיע למכשיר.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, ay115 כתב:

 (שים לב שיש נורד 2 ונורד 2 CE)

תודה. לא ידעתי את זה.

אני כנראה מכוון ל-ce.

חיפשתי השוואה ביניהם, נראה שלמעט המעבד שהופך ממדיטק לקוולאקום הם די זהים.

 

מבאס לשמוע שהם מתרחקים מהאנדרואיד הנקי.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 8 שעות, natco כתב:

היה לי ממש ממש קשה לוותר על זה. אני חזק בתוך סביבת העבודה של גוגל (יומן, דרייב של 2 טרה, מייל, פתקים, תמונות).

 

לגבי העניין הזה, גם אני חי בגוגל ועברתי לא מזמן לאייפון (אולי אני אחזור, עוד לא החלטתי. האייפון מיני ממש בגודל מעולה).

אני מניח שכמו באפל, תוכל להמשיך להשתמש ביומן של גוגל תמיד והכל יסתנכרן. כנ"ל מייל ואנשי קשר. הדבר היחידי שאבדתי באנשי הקשר בטלפון של אפל זה labels וזה אכן יכולה להיות בעיה, אבל אני מניח שבכל מכשיר מבוסס אנדרואיד לא תהיה הבעיה הזו.

לגבי תמונות, פוטוס אמור לעבוד אותו הדבר על כל מכשיר, אם עובד רגיל על האייפון.  שים לב שבפיקסל אתה לא משלם על מקום אחסון של תמונות שמצולמות במכשיר, בכלל, גם לא באיכות מקורית.

דרייב עובד רגיל גם.

לגבי 'פתקים', אני מניח שמדובר בתזכורות קצרות מועד שלא צריך לתעד ולשמור לעתיד, אז זה לא כזה משנה באיזו אפליקציה אתה משתמש. עברתי למערכת תזכורות של אפל (מסתנכרן לי אוטומטית עם המק, וזה נוח), כי אני משתמש הרבה בפקודות קוליות, וזה נוח. בכל מכשיר אנדרואיד תוכל להשתמש ב-Google Assistant (אני עדיין מחפש דרך להפעיל אותו בקלות באייפון)

 

היה לי A1 ולא התרשמתי שהאנדרואיד "הנקי" נתן לי משהו שלא היה לי בשיאומי שהיה לי לפניו.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 10 שעות, natco כתב:

(הפיקסל הוא כמובן הבחירה האולטימטיבית, אבל אני משתדל שלא להוציא את הסכומים שהוא עולה אם אני לא אהיה חייב).

 

 

אם אתה יכול לחכות קצת, אולי הפיקסל 6a יהיה בתקציב שלך. הוא אמור לצאת בסביבות מאי אם אני זוכר נכון.

כמובן עדיף שאיזה מכר שטס לארהב יביא לך אותו ללא לקנות בארץ. המחיר יותר טוב.

  • אהבתי 1
פורסם

תודה.

אני עם כרומבוק במקביל לעוד דסקטופ מופעל חלונות.

זה פשוט נוח, עם הוויג'טים, ועם סנכרון מלא בין 3 הפלטפורמות. 

 

לא צריך "להעביר" שום דבר. הכל זמין בכל מקום.

רושם בטלפון הערות תו"כ פגישה - הופ הן מיד זמינות בדסקטופ.

נמצא בחוץ עם הכרומבוק? כל הארכיון של המשרד זמין לי בדרייב.

 

אני יכול לחכות, אבל כרגע אפילו הפיקסל 5 (שהוא טלפון בן 3 עוד רגע) עולה משמעותית יותר מהנורד...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ה-6a מוכרח להיות זול מה-6... 

ההנחה היא מחיר של 450 דולר, בטח לא יותר מ-500.

 

לא צריך כרומבוק בשביל לעבוד בענן של גוגל. כאמור, להוציא את התזכורות היומיות, הכל אצלי בגוגל, ואני בכלל עובד על מק (הסיבה היחידה שלא קניתי כרומבוק זה בגלל שאני גם צלם חובב).

וויג'טים בסיסיים גם יש על כל פלטפורמה בכל גירסה של מערכת הפעלה. 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שכנעתם אותי. ב-500$-450 שווה לי לחכות לו חודש-חודשיים.

הA1 האומלל שרד עד עכשיו = ישרוד את זה.

 

(אגב, ראיתי הרגע שה5A עולה כרגע ככה. בטח אחרי שיושק ה6A, המחיר שלו עוד ירד. אולי טלפון בן שנה, עם מפרט לא רע יחסית, בנניח, 400 דולר, זה רעיון מושך לא פחות)

 

תודה למסייעים.

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Samsung Galaxy A52S 5g  או  Xiaomi 11 Lite 5G NE ?

 

היום עם Xiaomi Mi 9t (אחרי שנים רבות עם גרסאות משתנות של Motorola) - אצלי כשנתיים (לא הרבה זמן יחסית) ולצערי איכות התאורה במסך הדרדרה לאחרונה ובאור שמש התאורה שלו כבר לא מספיק חזקה.  לא אהבתי את אוסף התוכנות המיותרות ששיאומי כפתה עלי (למרות שלא משתמש בהן) אבל בסה'כ שרת אותי סביר.  מתכנן טיול ארוך בעוד כמה חודשים בחו'ל ומעדיף להחליף מכשיר לפני, כדי להתרגל לשגעונות של המכשיר החדש.

 

חשוב לי : מכשיר שמסוגל להחזיק מספר שנים (רצוי יותר מ 2), מסך קריא באור שמש, איכות רמקולים טובה (כבד שמיעה קל), זמן סוללה ארוך בשמוש נורמלי.  מעדיף מה שפחות bloat (ומתרכז בשיאומי וסמסונג :-) ).  מוכן גם להוציא יותר מהמחיר של אלה - אם באמת זה יתן לי משהו (לא נדרשת טעינה סופר מהירה כי אני לא צרכן YT או משחקים זוללי סוללה, אבל הייתי מעדיף זכרון של 256GB ולא 128GB [רק בשביל שיהיה]) ורוצה יכולת לעבודה עם 2 סימים (בחו'ל, רוצה את הישראלי ואחד מקומי פעילים בו זמנית).

 

די נסגרתי על שני המכשירים האלה (שנראים כמעט תאומים זהים) לאחר קריאות ביקורות על מגוון רחב של מכשירים.  אני ער לעובדה ששניהם זה last year news, ושבדיוק יצא ה A53 (שנראה נחות בטח בתחום המעבד לעומד ה A52S).  גם זוכר שהעברת מידע בין שני מכשירי שיאומי היא קלה ופשוטה וכמובן לא אפשרית במעבר משיאומי לסמסונג.

 

ואחרון חביב, מישהו יכול לאמר מה ההבדל בין המכשיר הזה לבין המכשיר הזה ? (פרט ל 90 ש'ח במחיר).

 

וכרגיל,

תודותי להעונים !

×
×
  • תוכן חדש...