Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 25.2.2022 בשעה 09:53, m3x7r3m3 כתב:

כל חנות סלולר שמכבדת "חבר" (כלומר אתה מתכוון לכרטיס הצהוב עם ההנחה אני מניח) - לא משתלמת בעליל.

מה אתה (או מי) רוצה לקנות איפשהו שיש הנחת "חבר" ? והאם אינך סומך על העסק הנ"ל?

תתמצת לי,לא קראתי עמוד(ים) קודמים :)

נ.ב יש הנחת "חבר" קבועה בשופרסל שגם הם מוכרים לא מעט מכשירים סלולרים (לרוב יבואן רשמי)

6% ממכשיר זה לא מעט,וכאמור ייבוא רשמי - אחלה עסקה לטעמי.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

ובכן חזרתי לעדכן:
ביררתי מול שופרסל, מדובר בייבוא מקביל...
אשמח לשמוע עוד המלצות היכן לרכוש, כאשר כאמור "חבר" הוא אופציה.
תודות.

 

עריכה:

אגב, הם כותבים גם: 12 חודשי אחריות ע"י היבואן הרשמי

 

האם יכול להתקיים מצב שבו מדובר בייבוא מקביל, אבל היבואן הרשמי בארץ מגבה את הענין באחריות שלו?

 

עריכה אחרונה על ידי ירחמיאל
פורסם (נערך)

לא חושב,יבואן רשמי יש רק אחד,אבל הוא כן מוכר לחנויות שהם משווקים מורשים שלו - אותם אתה צריך לחפש (כמו חנויות דינמיקה של סלכלום,פלאפון של פלאפון,וכו')

בזאפ יש לך רשימה של חנויות עם מחירים,קליק על אחד הלינקים ואמור להיות כתוב על ההתחלה אם יבוא רשמי או מקביל.

גם KSP\אייבורי\באג\קרביץ מוכרים מכשירים,חלקים מקביל,חלקם רשמי.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 25.2.2022 בשעה 17:15, ירחמיאל כתב:

וזאת מדוע?

 

מתח הרווחים בתחום כל כך נמוך, זה אומר שאם יש עסקה שבה יש לך 20% הנחה (כרטיס צהוב) או אפילו 6% הנחה (כרטיס שחור במקומות מסוימים), זה בגלל כמה סיבות אפשריות:

1. המחיר מלכתחילה היה גבוה מספיק כדי לאפשר הנחה כזו.

2. ייבוא עצמי (שזה לכשעצמו לא בעיה, אבל תלוי מאיפה מייבאים, איזה דגם בדיוק וכו').

3. הנחה על דגם שעומד להיות מוחלף (שזה בפני עצמו לא רע - אבל צריך למצוא הזדמנויות כאלה טובות - ככה קניתי לאשתי S20 FE 5G).

 

בתאריך 26.2.2022 בשעה 21:17, ezuf כתב:

מה אתה (או מי) רוצה לקנות איפשהו שיש הנחת "חבר" ? והאם אינך סומך על העסק הנ"ל?

תתמצת לי,לא קראתי עמוד(ים) קודמים :)

נ.ב יש הנחת "חבר" קבועה בשופרסל שגם הם מוכרים לא מעט מכשירים סלולרים (לרוב יבואן רשמי)

6% ממכשיר זה לא מעט,וכאמור ייבוא רשמי - אחלה עסקה לטעמי.

 

כדי שייתנו את ה-6% האלה, המחיר מלכתחילה צריך להיות מספיק גבוה כדי לאפשר את זה.

וזה בד"כ אומר שאתה יכול להשיג באפיקים אחרים (KSP וכו') באותו מחיר או נמוך יותר, בלי טובות.

 

לפני כשעה, ירחמיאל כתב:

ובכן חזרתי לעדכן:
ביררתי מול שופרסל, מדובר בייבוא מקביל...
אשמח לשמוע עוד המלצות היכן לרכוש, כאשר כאמור "חבר" הוא אופציה.
תודות.

 

עריכה:

אגב, הם כותבים גם: 12 חודשי אחריות ע"י היבואן הרשמי

 

האם יכול להתקיים מצב שבו מדובר בייבוא מקביל, אבל היבואן הרשמי בארץ מגבה את הענין באחריות שלו?

 

 

אישית KSP או הייטק זון (אם יש הזדמנויות טובות שם).

ולא, אין מצב שייבוא מקביל מגובה באחריות של יבואן רשמי.

 

לפני 44 דקות, ezuf כתב:

לא חושב,יבואן רשמי יש רק אחד,אבל הוא כן מוכר לחנויות שהם משווקים מורשים שלו - אותם אתה צריך לחפש (כמו חנויות דינמיקה של סלכלום,פלאפון של פלאפון,וכו')

בזאפ יש לך רשימה של חנויות עם מחירים,קליק על אחד הלינקים ואמור להיות כתוב על ההתחלה אם יבוא רשמי או מקביל.

גם KSP\אייבורי\באג\קרביץ מוכרים מכשירים,חלקים מקביל,חלקם רשמי.

 

סלקום, פלאפון, ופרטנר, הם יבואנים רשמיים לפחות של חלק ממכשירי הסלולר (למשל סמסונגים), וזאת בנוסף ליבואן הרשמי שמוכר גירסה פתוחה (IL0 במקרה של סמסונג)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

 

כדי שייתנו את ה-6% האלה, המחיר מלכתחילה צריך להיות מספיק גבוה כדי לאפשר את זה.

וזה בד"כ אומר שאתה יכול להשיג באפיקים אחרים (KSP וכו') באותו מחיר או נמוך יותר, בלי טובות.

 

לאפשר ? לא הבנתי.

כשאתה קונה פיזית בסניף שופרסל או באתר אונליין שלהם ומשלם באמצעות הכרטיס "חבר" שלך,ה6% הנחה מופעלים אוטומטית,בין אם קנית ב50ש"ח או 4000ש"ח.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כן, אבל בשביל שההנחה הזו תתקיים, ובו זמנית שופרסל לא יפסידו כסף על כל מכשיר, המחיר מראש צריך להיות גבוה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מנסה לעזור לגיסתי

 

מה המכשיר עם המצלמה הכי טובה שניתן למצוא בפחות מ1000 ש"ח? 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לא באותה רמה, לכל יצרן יש משהו דומה אצלו (בד"כ תחת איזה קטגוריה של "Device Health" או משהו דומה)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שאלות למי שיש להם אייפון 13 - הבנתי שמערך המצלמות של הפרו והפרו מקס זהה אבל יש כאלו שאומרים שהפרו מקס עדיין מצלם טוב יותר - יש אמת בכך? בנוסף, כמה זכרון צריך? 128, 256 - איך יודעים? מקום מומלץ לרכישה במרכז אם יש למישהו + מקום להעביר ווטסאפ מאנדרואיד לאייפון.

 

חן חן! 

עריכה אחרונה על ידי G. P. Magnus
טעות כתיב

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם
לפני 19 שעות, G. P. Magnus כתב:

שאלות למי שיש להם אייפון 13 - הבנתי שמערך המצלמות של הפרו והפרו מקס זהה אבל יש כאלו שאומרים שהפרו מקס עדיין מצלם טוב יותר - יש אמת בכך?

 

למה שמישהו שיש לו אחד מהם ידע את התשובה?

תביא קישור למי שטוען ונבדוק את הטענה. מבחינת המפרט אין  הבדל 

 

לפני 19 שעות, G. P. Magnus כתב:

בנוסף, כמה זכרון צריך? 128, 256 - איך יודעים

 

לפי כמה אתה משתמש היום ולמה וכמה אתה צריך קבצים זמינים על המכשיר כשאין לך גישה לרשת או שהקבצים שאתה עושה בהם שימוש גדולים 

למשל, אם אתה עורך סרטונים על הטלפון 

אצלי 256 מספיק גם במחשב, כי אני מאחסן הכל בענן.  

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...