Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

למי ששומר מכשירים עד שהם כבר לא מקבלים עדכונים, ערך המכירה של המכשיר חשוב פחות ממחיר הקנייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מכרתי לא מזמן 6S שעדיין קיבל עדכונים ועבד כמו שעון שוויצרי. יצא ב-2015.

זה לא אנדרואיד שאחרי כמה שנים משמש כמעצור לדלת:sissies:

 

 

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
לפני 7 שעות, Shmelov כתב:

עדיין ישמור טוב לפחות כמו ה-SE שרצית אם לא יותר.

 

יש לי חבר שקנה 13 מיני. כשרצה להחליף אותו הביקוש היה הרבה פחות ער מהצפוי. 

פורסם

בזאפ יש אחלה כלי שמראה את הפופולריות של מכשירים מסויימים ואפשר בערך ל"נבא" את הערך העתידי שלהם לטווח הקצר

ניקח דוגמא שאתה מתעניין באייפון 13 ורוצה להחזיק אותו שנה. אז אתה רואה מה הפופולריות של מכשיר כמו האייפון 12 כיום במחיר הנוכחי שלו. במצב כזה האייפון 12 מאוד פופולרי במחיר גבוה יחסית, אז אתה בזהירות יכול להעריך שתמכור אותו במחיר טוב.

 

אם ניקח את האייפון 12 מיני, למשל הפופולריות שלו היא פי 6 נמוכה יותר מאשר אייפון 12 רגיל. 

סדרות הגבוהות של גלקסי למשל, יותר מבוקשות מהדגמי המיני של האייפון. 

הכי סובלים מזה זה הסדרות היקרות של וואןפלוס ושיאומי. 

לשיאומי, עקב ריבוי מכשירים וקניבלזציה מצד מותג הבת -פוקו , הביקוש פשוט אפסי במכשירי דגל ישנים יותר. 

כנ"ל לגבי וואןפלוס, ההחלטה לשווק מכשיר דגל בכול חצי שנה פשוט מטומטמת, ומחסלת את הביקוש למכשירים ותיקים יותר.

 

אבל בלי קשר, כול זה יכול להיות סתם זיוני שכל, כי בסופו של דבר מי שמוכר יד שניה צריך רק בנאדם אחד שיקנה ממנו. לא סטטיסטיקה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

אבל בלי קשר, כול זה יכול להיות סתם זיוני שכל, כי בסופו של דבר מי שמוכר יד שניה צריך רק בנאדם אחד שיקנה ממנו. לא סטטיסטיקה. 

 

בעבר מכרתי סלולרי כדי להשתדרג (אייפון 4S, שני מכשירי גלאקסי S5)

כעת, לאחר שרכשתי לאישה את ה-S21,

כבר כמה חודשים מנסה למכור גלאקסי S9 ואין אפילו שיחת טלפון אחת.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 13 דקות, davemustaine87 כתב:

אתה מנסה למכור כניראה במחיר יקר.

תיראה, זה מכשיר מ-2018. כמעט בן 4, עם כול הנלווים אליו. אני לא חושב שתצליח למכור אותו ביותר מ-500 שקל. 

מסכים איתו, כשהיום קונים סמארטפונים חדשים עם קוואלקום סדרה 7 בפחות מ1000 שקל. אז השוק של האנדרואיד די רותח. 

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 26.1.2022 בשעה 16:29, davemustaine87 כתב:

אני יודע שבעבר דיברו על זה, אבל אין לי כוח לחפש במגה שרשור הזה: 

 

האייפון SE הישן שלי כבר מתחיל להתחרפן והגיע הזמן להחליף אותו.

השימושים שלי צנועים, ולא דורשים הרבה כוח עיבוד אבל מצד שני לא מעוניין במכשיר אולטרה זול שיועד להיות מכשיר זול(ניסיון רע עם מכשירים בסיגנון) , כמו כן, סולד מאוד ממקררים, זאת אומרת בגודל- מקסימום גודל פיזי של אייפון 13. 

 

מה ששחשבתי עליו זה אייפון SE 2020, או גלקסי S10E. העניין הוא ששניהם מכשירים ישנים שגם אם הם חדשים לגמרי, שכבו איזה שנתיים-שלוש במחסן. מישהו יצא לו כבר לקנות מכשיר "ישן-חדש" כזה? האם הם עובדים טוב? הסוללה מתפקדת היטב? 

 

 

 

אז בהמשך לזה, בתור מכשיר זמני לבנתיים, קניתי אנדרואיד זול REDMI 9C עם 3 גיגה ראם, ב-500 שקל. משהו שאני אוכל למכור מבלי להפסיד יותר מדי, וגם כבר שכחתי איך זה להתשמש באנדרואיד כבר ואולי דברים השתנו וגם מסך גדול יבוא בטוב. 

 

אז פחות. מקררים בכיס עדיין לא באים לי בטוב. 

 

חייב לציין שהזולים של היום הם ממש בסדר ביחס למה שהיה לפני כמה שנים.ולגמרי המכשיר שמיש אם מישהו מחפש מכשיר לצרכים בסיסיים. כמו חייב לציין לטובה ממש את הסוללה המטורפת שמספיקה בכיף ליומיים, ואם שימוש מינימלי גם ל-3 ימים. 

 

אבל עדיין, לפחות בגזרה הזולה, אייפון מ-2016 מרגיש מהיר יותר. יציב יותר. בלי באגים. באופן מורגש. ניהול הזיכרון אצל שיאומי הוא עדיין בדיחה עצובה,  המסך למרות שמציג נתונים על הנייר טובים יותר מאשר האייפון ,לא מתקרב אליו מבחינת איכות. והפירסומות ושאר השטויות אצל שיאומי זה גם לא בא בטוב. 

 

טוב, נחכה בכיף עוד חודש חודשיים לאייפון SE החדש, בתקווה שלא יעלה יקר מדי. 

פורסם

למה זבל? בכלל לא זבל. הפוך, הוא הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. 

 

אבל מה לעשות, אנדרואיד לא עובדת כול כך טוב על מכשירים שאין להם מעבד 800 ליבות ו-6 גיגה ראם, 

 

לצורך העניין, יש לי גם גלקסי 7 ישן שגם הוא כבר לא מתפקד טוב, לא עובד חלק וקופא המון. 

פורסם
לפני 2 דקות, davemustaine87 כתב:

אבל מה לעשות, אנדרואיד לא עובדת כול כך טוב על מכשירים שאין להם מעבד 800 ליבות ו-6 גיגה ראם, 

 

עובד מעולה על מכשירים עם 4 ג'יגה ומעבד7XX.

 

בכלל, לעשות הכללות על "אנדרואיד" כאשר לא מדובר על אותה מערכת במכשירים שונים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למי ששאל למה לא לקחת מכשירים עם SoC של מדיה טק אדווח שרדמי 9C מבוסס על Helio G35 של מדיה טק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא בהכרח

זה יכול להיות חומרה קצת שונה (לפעמים עם ובלי NFC), מ"ה לגמרי שונה (רום סיני בלי Gapps מול רום בינ"ל עם Gapps) או מ"ה מעט שונה (רום שמיועד לאירופה מול רום שמיועד לישראל).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...