Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי את הקטע של וואווי.

הם משקיעים יותר בפיתוח מאשר אפל יחסית למכירות שלהם.

מייצרים את המעבדים של עצמם, דבר שכמעט אף אחד אחר לא עושה.

לסמסונג יש מעבדים של עצמם אבל רוב הטלפונים שלהם עם מעבד של קוואלקום.

אבל המעבד הזה לא מספיק טוב, הוא לא ברמה של 808,810,820...

אז הטלפונים שלהם יקרים אבל לא ברמה של טלפונים אחרים כי המעבד לא מספיק טוב.

לפחות יש להם עכשיו הסכם עם לייקה על מצלמות אז המצלמה יכולה להיות מאוד טובה.

אפילו שללייקה אין הרבה ניסיון עם מצלמות לטלפון.

אייל

פורסם

ולא לישכוח את VIVO וOPPO שבטח יפציצו עם FIND 9 בקרוב.

בשקח בשקט הם ניכנסו לTOP5 ביצרניות:-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מהניסיון שלי - צפה לו בעוד 3-4 שבועות.

אני מחזיק אצבעות בתקווה שאתה טועה כמובן :-) ומקווה שהוא יגיע לפני כן :-D (אולי אני סתם אופטימי :-P )

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה שלי הגיע אחרי 5-6 שבועות, אבל היה מ-GearBest ומבציר BF העמוס. לו"ז של 4-6 שבועות סביר מאד למשלוחים מסין (ובמקרה זה - דרך דואר סינגפור).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל המעבד הזה לא מספיק טוב, הוא לא ברמה של 808,810,820...

810 שהוא מדהים על הנייר, יש לו בעיות התחממות קשות מאוד. כל טלפון שהמעבד הזה בא, יש מלא תלונות גם בגירסא המשופרת.

הטלפונים של סוני קורצים לי מאוד, במיוחד הקומפקט, אבל בגלל הבעיות אני חושש מאוד לקנות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

ועוד הכרזה מעניינת לתחום ה-EUR150-200 למי שרוצה לקנות מותג מוכר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חלשים רק בכרטיס מסך מה820, העניין הוא האם זה מורגש בפועל באיזשהו מישחק?

האכזבה היחידה שלי מהמדיהטק הוא שהם ממיזמן תומכים בSLOMO של 480FPS, הבעיה שאף יצרן לא מנצל את הפיצ'ר :-(.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אבל המעבד הזה לא מספיק טוב, הוא לא ברמה של 808,810,820...

אז הטלפונים שלהם יקרים אבל לא ברמה של טלפונים אחרים כי המעבד לא מספיק טוב.

לפחות יש להם עכשיו הסכם עם לייקה על מצלמות אז המצלמה יכולה להיות מאוד טובה.

אפילו שללייקה אין הרבה ניסיון עם מצלמות לטלפון.

 

לא מספיק טוב ל-מה, המעבד?

ההסכם עם לייקה אומר שמותר להם להשתמש בשם של לייקה.

שלא תחשוב שלייקה תספק להם משהו, שאיכשהו קשור למצלמות שלהם (שמבחינת אלקטרוניקה הן לגמרי לא משהו. היתרון שלהן הוא בעדשות).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
חלשים רק בכרטיס מסך מה820, העניין הוא האם זה מורגש בפועל באיזשהו מישחק?

האכזבה היחידה שלי מהמדיהטק הוא שהם ממיזמן תומכים בSLOMO של 480FPS, הבעיה שאף יצרן לא מנצל את הפיצ'ר :-(.

 

אכן מדווחים שבגיימינג הוא נופל מSD820.

 

מקריאה ברשת ניתן להבין שהPRO 6 לא מתקדם בהרבה מMX5. מבחינת סוג זכרון וסוללה בכלל הלך אחורה.

×
×
  • תוכן חדש...