Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אמנם זה היה רק כשהוא יצא(לא יודע אם היו עדכונים מאז), אבל מהמעט שראיתי,ה-G FLEX2 היה מכשיר סופר רע.

 

כל כך לאגי ומתחמם מכל דבר קטן, ממש לא הייתי ממליץ עליו

פורסם

זה המכשיר הראשון שיצא עם 810 הידוע לשמצה, ברשת שעבדתי היה נוהל לא

לשחרר את המכשיר לפני עדכון תוכנה לגרסה הכי עדכנית, שעושה את הטוסטר הזה

טיפ-טיפה יותר סביל, ברמת ה out of the box הוא באמת גרוע

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מכל המכשירים שיש בארץ, בבקשה לא לתת את הLG כחלופה איכותית עם כל הבעיות שלהם אני מעדיף סמסונג כבר.

 

הבעיה עם המכשירים הסינים של גם של היצרניות הגדולות הוא לרוב לא האיכות אלא התוכנה במידה והמכשיר לא מיועד לעולם המערבי, הוא פשוט לא מותאם לנו ואנחנו לא יכולים לנצל את כל האפשרויות שלו- בערך כמו ליקנות APPLE TV בארץ.

 

סתם לדוגמא, אני רואה שLETV היא חברה ענקית בסין בתחום הזרמת וידאו ובזמן האחרון החלו לשווק סמארטפונים והיא אחת המותגים הכי פופולאריים בסין, אבל אני בטוח שהתוכנה שלהם לא ממש תתאים לנו כאן בארץ כי המון פיצ'רים יהיו לא רלוונטיים לנו והסינית תיהיה בכל מקום, רק מכשירים שהסינים ישווקו לעולם הרחב יהיו נגישים יותר לאנשים שרוצים מכשיר שעובד מהקופסא ויש בו כל מה שצריך, אחרת נאלץ לקנפג- להיכנס לאתר יצרן בסינית ולהוריד תוכנות עידכון בסינית(אצלי בNUBIA) וכו'.

 

(נ.ב: מי שלא ידע, יש סיבה מדוע מותגים מסויימים(XIAOMI/LETV ועוד..) מוכרים מכשירים בעלי מיפרט מטורף במחיר בדיחה- כי הם מוכרים פלטפורמה שבעזרתה הם יעשו הרבה יותר כסף בתכנים שירכשו ע"י המכשיר מאשר במכירת המכשיר לבד, זה לא סתם כי המכשיר גרוע אלא שיטת הרווחים שלה שונה ממה שמקובל כאן.)

אבל לאט לאט הם חודרים לעולם המערבי ואז התמיכה בהתאם.

 

צריך להגיד לכל היצרנים הסינים הללו תודה כי הם אלה שמאיצים את השוק הזה ולתחרות במפרטים ומכריחים את המותגים הוותיקים להיתחרות כי אתם רואים שהסינים מחקו אותם כבר מהצמרת של היצרנים הגדולים, מה שמאלץ אותם להגדיל ראש :-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הטלפונים הסינים שנמכרים באתרים שמיועדים לנו מגיעים עם מערכת הפעלה שמתאימה לנו.

לפעמים יש בעיה עם תדרים אבל לא ימכרו לנו טלפון עם מערכת הפעלה סינית.

בגלל הבעיה הקטנה שבמערכת הפעלה סינית אין חנות אפליקציות של גוגל.

 

 

בקישור שנתתי קודם אין במלאי, פה יש coolicool

עוד מבצע פסיכי Xiaomi Mi4 5-inch 2GB RAM 16GB ROM Snapdragon 801 רק 129 $

oneplus x עם נתונים דומים עולה 250 $

אייל

פורסם

כבר ציינתי ה-Mi4 נחשב מכשיר לא מוצלח. לא יודע אם הסיבה טכנולוגית או מסחרית, אבל זה המוניטין שלו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מהניסיון שלי - צפה לו בעוד 3-4 שבועות.

מעדכן:

המכשיר הוזמן ב 9/5 ומאז הסטטוס היה "נשלח מסינגפור ב 13/5".

היום אחה"צ (15 יום אחרי שהוזמן) הסטטוס עודכן ל "הותר מהמכס, מועבר להמשך מיון".

זה אומר שממש בעוד ימים בודדים הוא יגיע אליי, מאמין שזה יסתכם ב"שבועיים וחצי - שלושה".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בר מזל בשילוח. אני חושש שפחות במכס. אבל פתקים יגידו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הביקורות על ה-Mi4 דווקא טובות.

 

GSMARENA:

With a price tag of $460, the Xiaomi Mi 4 is a must see - it's packages like this one that have been fighting prejudice against China-made smartphones. With LTE connectivity, fast and responsive UI and excellent imaging credentials, one would say it's worth every penny they are asking for it. The Mi 4 is easily customizable too - and that goes for the interface as well. You can use whatever ROMs you like, you are not stuck with MIUI.

 

In the Mi 4, Xiaomi has a flagship to be proud of and one that can compete even at the highest level. And we don't just mean the bargain price. Pre-orders have gone nuts in Asia. Xiaomi will be right to pat themselves on the back. Better yet, we'll do it for them - if they go refill the stock.

 

CNET:

Xiaomi's Mi 4 offers almost everything you want in a high-end flagship smartphone -- beautiful design and snappy performance at a price that's just too good to pass up.
עריכה אחרונה על ידי liran123
פורסם
אני מדבר על לראות זוג במסעדה, יושבים אחד מול השני כל אחד במסך שלו. זה לא רציני.

 

זה לא קשור למה שכתבת.

זה שאנשים קונים סלולרים שהם אובר-קיל לצרכים שלהם, ברור.

עושים את זה עם דברים יקרים הרבה יותר גם (מכוניות...).

 

אבל הסלולרי הוא כלי מופלא לחיים.

הוא נותן לי גמישות, כעובד, כהורה, כבן משפחה, כחבר, שהיא פשוט תענוג.

אני משתדל לא לקנות שומדבר שלא קונה לי איכות חיים, אבל סלולרי טוב זה כלי משמעותי ביומיום שלי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בר מזל בשילוח. אני חושש שפחות במכס. אבל פתקים יגידו.

צריך להמתין עוד קצת בסבלנות ואז נדע מה עלה בגורלנו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

הבעיה במכשירים הסינים, זה שלרוב, אין להם תמיכה בתוכנה.

כלומר, אין כמעט עדכוני תוכנה, אין CM מה שאומר שנשארים עם באגים ישנים ומציקים.

 

יש לי כמה מכשירים סינים כמו huawei honor 3c שעובד מצויין! עלה בזמנו גרושים והיו לו כמה עדכונים שפתרו את הבאגים, אבל מאז כבר שנה אין שום עדכון.

 

לעומת זאת, יש לי ONEPLUS ONE עם עדכון יומי (למעשה יש NIGHLY של CM).

 

אני רוצה מכשיר זול עם חומרה חזקה ותמיכה בקרנלים ורומים... (לביצוע UNDER VOLTAGE וכו').

 

לא רואה משהו באופק.

 

ד.א. הMI4 שהומלץ כאן, הוא רק 16GB ללא כרטיס הרחבה.

אצלי ב ONEPLUS ONE אין כרטיס הרחבה אבל יש 64GB מובנה.

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

טוב, הסוני שלי החליט למות, ודווקא כשתיכננתי להזמין מחליף.

כרגע הוא נטען ל1%, נדלק ומפסיק להיטען. כשהוא כבה הוא חוזר להטען, מגיע ל1% וחוזר חלילה.

לא יודע אם יש טעם להשקיע בתיקון. המכשיר כבר עייף ובכל מקרה תכננתי לשדרג לXiaomi MiMax.

יש ברשותי מכשיר חלופי, אך מבחינתי הוא לא שמיש (לא מתפקד כמו שצריך, ללא Google Play וכו') ולא ישרוד הזמנה של מכשיר מחו"ל.

מה אפשר לרכוש בארץ עם מסך גדול יותר מ6" במחיר שפוי?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
אפשר הסבר מה לא מוצלח בו?

לזמנו הוא היה אחלה מכשיר במחיר טוב.

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_4-6518.php

בנוסף צריך לציין שהביקורות היו רלוונטיות לאותו הרגע שהמכשיר עלה מעל 350$, באותו המחיר אז היו חלופות אחרות, אבל כעת עם עודף מ130$ הוא הופך למציאה, רק המחסור בהרחבת זיכרון הופכת לחיסרון העיקרי, מי שלא צריך את תוספת הזיכרון אני לא רוה סיבה ליפסול את המכשיר לעומת מכשירים אחרים בטווח 130~150 דולר.

 

אני בעקרון מיתלבט אם ליקנות אותו רק בשביל האפשרות שאפשר להתקין WIN10 עליו, כי אין מצב שאקנה מכשיר שהוא רק עם WIN :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אפשר הסבר מה לא מוצלח בו?

לזמנו הוא היה אחלה מכשיר במחיר טוב.

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_4-6518.php

 

יש למישהו בעבודה את המכשיר מאז שהוא יצא.

למרות שהוא אומר שהוא מכשיר טוב, הוא אומר שהוא היה בדיעבד מעדיף את הוואן פלוס וואן(לא שאלתי למה)

×
×
  • תוכן חדש...