Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שאני יודע כול מכשירי הווינדואס(בדומה לאפל) תומכים בעברית, ללא קשר למודל.

 

הדגם ה 640 שהזמנתי עבור קרובת משפחה( משוחרר מ at&t) תמך בעברית מהקופסא

פורסם

אנא עזרת המומחים. סמארטפון ראשון לילד בן 11.5 לכבוד כתה ז. אין לי דרישות מיוחדות.

חובה: עמידות סבירה( וגם קייס מתאים)

שימוש בווטסאפ, גלישה באינטרנט, אולי משחק בסיסי.( למשל של כדורגל )

לא כ"כ משנה לי חדש או משומש. אבל חשוב שיהיה כזה שמוכר ולא חסרים עבורו חלפים.

סדר גודל איכות בין אייפון 4s, עד גלקסי 5.

מחיר נמוך ככל הניתן, עדיפות לקניה בארץ. עדיפות יתרה לקניה מחבר פורום.

לא חשוב בכלל: איכות מצלמה,איכות מוזיקה.

אין בעיה עקרונית לרכישה מחו"ל. רק שמעולם לא עשיתי זאת. אז אני לא מכיר את כל ענייני העברית, המיסים והחנויות המומלצות.

תודה!

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

מוטורולה G או E (לאחרונה הוכרזו דגמים חדשים, איני יודע אם כבר משווקים). מכשירים בסיסיים\ביניים באיכות בניה מצויינת (לפחות בדורות הקודמים), יש מבחר עצום של נרתיקים ושאר מגנים, מריצים אנרואיד נקי (יש כמה אפליקציות של מוטורולה, שימושיות, לא נופחה).

 

רכישה מומלצת דרך אתרי אמאזון האירופיים, צריך לבדוק פרטנית איזה מהם נותן את העסקה הזולה ביותר של מכשיר + שילוח + מיסים ביום ההזמנה. להקפיד על הזמנה מאמאזון עצמה ולא מחנות הפועלת דרכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

"נופחה"

 

הרגת אותי :roflmao:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

על "כונפה" שמעת?

 

זו תוכנה שנראית רע.

 

צריך לתת קרדיט למישהו, אבל אני לא יודע למי. כנראה מ"דורבנות".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מנסה מאוד, אבל נטול ניסיון לחלוטין בקניה מאמזון.

ניסיתי לדוגמה באתר של אמזון בריטניה, אבל כל הזמן אני מקבל את אותה הודעה.

איך אני יכול לנסות באתרים אחרים בלי לדעת את השפה? האם יש למישהו לינק תקין? b507db69115102a712597720b4150bdd.jpg

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

הם לא שולחים טלפונים לארץ.

אפשר להשתמש בחברה צד ג' (mailboxde לדוגמא טובים) שנותנת לך כתובת אירופאית, אתה נותן לאמאזון כתובת אירופאית, המוצר מגיע לחברה והם שולחים אותו אליך לארץ תמורת תשלום מסויים, המחיר תלוי במשקל החבילה.

מיסים - אם שלחת דרך EMS/DHL/FEDEX אתה תשלם 34% מערך החבילה, במשלוח עם דואר רגיל יש סיכוי שזה יעבור בלי לעצור במכס.

פורסם

מאמזון צרפת:

 

motog3.JPG

 

(גרסת 8GB)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

א. תודה!

ב. אז זה הפער בין הארץ לאמזון? 100 ש"ח?( 845שח בזאפ).

ועוד יכול להיות שיהיה על זה עלויות מיסים למיניהם?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

בדוק באיזה גרסה מדובר, למוטו G יש כמה דורות וכן גרסאות עם כמות זכרון משתנה. במכשירים זולים אל תצפה להפרש גדול כיון שהסכום הרולל לא גדול בקניה מחו"ל. עם זאת יש סיכוי משמעותי להחזר של עוד 26 אירו אם לא ייגבה מס בישראל, אבל זה הימור. בכל מקרה, הפסד לא יהיה, כיון שהמחיר של אמאזון הוא סופי.

הבעיה שלי עם רכישת מוטו בארץ היא שיש בעיה עם יבור רשמי מול מקביל, וביבוא מקביל אתה לא יודע אם מדובר במכשיר חדש, מחודש או משומש. אמאזון יצהירו על כך באופן ברור, וכשמדובר על רכישה ממחסני אמאזון לא יהיו תרמיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

דיל לא רע בכלל על ה LEETV X800 מבוסס SD810 מעולה לילדים ואפילו יותר.

קוד קופון שמוריד את המחיר עוד טיפה 180$ לפני קנסות .

LT1PGB

http://tinyurl.com/jzvaks5

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
דיל לא רע בכלל על ה LEETV X800 מבוסס SD810 מעולה לילדים ואפילו יותר.

קוד קופון שמוריד את המחיר עוד טיפה 180$ לפני קנסות .

LT1PGB

http://tinyurl.com/jzvaks5

כבר פרסמתי את זה קודם.

אין קשר לילדים, אחד הטלפונים הכי חזקים שיש.

וגם הכי חמים בגלל 810, לילד זה ישרוף את היד.

אייל

פורסם

יש לי את אחיו הגדול, X900+. אותה חומרה מלבד מסך 6.3".

בהחלט מכשיר דגל לכל דבר.

 

Sent from my Le Max using Tapatalk

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...