Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

sperial, אני רואה שיש הבדל לא קטן בין ה2G ל3G , כ60$. שווה את ההפרש במחיר ?

 

ומה ההבדל בין הMI4 ל MI4c ? הם עולים אותו דבר, אך נדמה לי שלMI4 יש ביצועים טובים יותר .

יש הבדלים נוספים?

עריכה אחרונה על ידי אספ
פורסם

מכשירים דומים עד זהים חיצונית, אבל ה-Mi4C יצא לשוק שנה יותר מאוחר מה-Mi4, והוא מבוסס על SD808 בניגוד ל-SD801 ב-Mi4. בדרך יצא גם MI4i החלש יותר מה-Mi4c (מעבד SD615) והאחרון בסדרה הוא Mi4s שהוא Mi4c משופר עם 64 ג"ב, הרחבה עם micro SD, קורא טביעות אצבע ואולי עוד איזה תכונות משניות, בפעם האחרונה שראיתי נמכר סביב $300.

אישית נראה לי שהקניה הטובה ביותר היא Mi4c 3/32GB, תוספת ה-RAM כנראה מאיצה משמעותית. זה מה שקניתי לעצמי וגם לבני. ההפרש היה פחות מ-$60.

זה הקישור לקניה האחרונה שלי.

המכס, הוא, כמובן, הימור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
הבוקר הסמארטפון נשבר. היה xiomi mi3, שירת אותי נאמנה שנתיים והייתי מאוד מרוצה.

יש המלצות למחליף בתקציב של עד 1000 ש"ח? אין בעיה להזמין מחו"ל, יש מכשיר חלופי.

 

אגב, אולי כדאי לתקן? המסך נסדק והטאצ' לא עובד. מתקנים בכלל סמארטפונים כאלה בארץ?

 

מה שהומלץ פה בעבר

LETV LeEco LE1 PRO X800

 

 

מפרט ברמה של ONEPLUS TWO במחיר הנמוך מ1000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

בהצלחה. לי יש את ה-3/32GB, המערכת מציגה רוב הזמן סביב 1-1.2 ג"ב פנויים אחרי סגירת כל האפליקציות. גם מבחינת ה"דיסק" העדפתי 32 ג"ב - במכשיר הקודם היו לי 16 ואחרי שנתיים הרגשתי שזה קצת צפוף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היה לי את הדור הקודם

יפה, יש התלבטות ביניהם. הראשון היה עם מעבד פצצה עם חריץ הרחבה אבל איכות בניה סבירה לפני הביקורות.

החדש עם מעבד "לא להיט", בלי הרחבה אבל איכות ההרכבה אמורה להיות מצוינת. לכן ישנה התלבטות מה עדיף.

Veni Vidi Vici

פורסם

מתלבט בין ה leEco Le 2 pro

ל LeEco Le Max 2

בעיקרון שתיהם כמעט אותו הדבר חוץ מהמעבד.

המקס בגירסתו של ה64 ג"ב ו 6 ראם זיכרון ב1700 ש"ח

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

פורסם

לי היה THL 100 עם מעבד MTK, הGPS כל הזמן היה עושה צרות והיה צריך לעשות שמיניות באוויר בכדי שיעבוד.

פורסם
ל

LeEco Le Max 2 יש מעבד SD820 שנחשב לטוב

וחזק מזה של מדיה טק. אם הגדול 5.7 לא מפריע לך' date=' תלך עליו.[/color']

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8051&idPhone2=8052

את האמת,אני מחכה שה zuk z2 pro יצא למכירה . נחכה עוד כמה שבועות, במידה ולא יהיה זמין אקנה את המקס 2.

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

פורסם

שלום וחג שמח,

 

אני זקוק להמלצה על טלפון עבור אמי (מעל גיל 60), הטלפון חייב להיות של סמסונג עם מסך גדול יחסית (יש לי גלאקסי S4 ואני מעוניין שהמסך יהיה מעט גדול יותר - אך לא הרבה יותר גדול).

המכשיר צריך להריץ וואטסאפ + וייז ושתהיה מצלמה טובה - זהו בעקרון מה שהיא צריכה.

 

הייתי בכמה מקומות וראיתי את הסמסונג J7 בכ- 1400 ש"ח (זה התקציב המקסימלי) - מה דעתכם עליו?

 

אשמח לקבל המלצות עבורה,

תודה רבה!

פורסם
שלום וחג שמח,

 

אני זקוק להמלצה על טלפון עבור אמי (מעל גיל 60), הטלפון חייב להיות של סמסונג עם מסך גדול יחסית (יש לי גלאקסי S4 ואני מעוניין שהמסך יהיה מעט גדול יותר - אך לא הרבה יותר גדול).

המכשיר צריך להריץ וואטסאפ + וייז ושתהיה מצלמה טובה - זהו בעקרון מה שהיא צריכה.

 

הייתי בכמה מקומות וראיתי את הסמסונג J7 בכ- 1400 ש"ח (זה התקציב המקסימלי) - מה דעתכם עליו?

 

אשמח לקבל המלצות עבורה,

תודה רבה!

 

STIO שנית כבר את הסטיגמה שלך לגבי הטלפונים הסיניים?

אם כן יש לי כמה המלצות עבורך למכשירים שלא עוברים את ה1000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...