Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום וחג שמח,

 

אני זקוק להמלצה על טלפון עבור אמי (מעל גיל 60), הטלפון חייב להיות של סמסונג עם מסך גדול יחסית (יש לי גלאקסי S4 ואני מעוניין שהמסך יהיה מעט גדול יותר - אך לא הרבה יותר גדול).

המכשיר צריך להריץ וואטסאפ + וייז ושתהיה מצלמה טובה - זהו בעקרון מה שהיא צריכה.

 

הייתי בכמה מקומות וראיתי את הסמסונג J7 בכ- 1400 ש"ח (זה התקציב המקסימלי) - מה דעתכם עליו?

 

אשמח לקבל המלצות עבורה,

תודה רבה!

 

סמסנוג גראנד 2 עולה 1500 שקל בערך

 

Sent from my SM-A9000 using Tapatalk

פורסם
STIO שנית כבר את הסטיגמה שלך לגבי הטלפונים הסיניים?

אם כן יש לי כמה המלצות עבורך למכשירים שלא עוברים את ה1000 ש"ח.

הטלפונים הסינים מהווים בעיה בזמן תקלה - להבנתי צריך לשלוח אותם לתיקון בסין והם חוזרים אח"כ, בעוד שהמכשירים של סמסונג מטופלים ע"י סאני. לא?

פורסם

המייזו שלי נקנה מבאג ועבר תיקון באחריות אצלם.

זה שיש יבואן בארץ לא אומר שהוא ישר יתן לך שרות , לא חסר דוגמאות גם אצל סאני(לצערי יש לי ניסיון) וגם אצל אחרים.

פורסם (נערך)

העניין הוא שבמחיר של סמסונג אחד אתה קונה 2-3 סיניים, בכלל לא טורח לתקן אותם.

 

הניסיון שלי עם כמה סיניים (שני מיזו M2 שנרכשו בסתיו שעבר ושני Mi4C שנרכשו בחצי השנה האחרונה) הוא שאיכות הבניה טובה.

 

לאשתי היה סמסונג שהתקלקל, בכל פעם שרצינו למסור אותו לתיקון (חנות סמסונג בגרנד בחיפה) היה להם איזה תירוץ לבוא בפעם אחרת. בסופו של דבר קניתי לה מוטו G והיא לא מוכנה להפרד ממנו, למרות שלטעמי אחרי קרוב לשתי שנות שימוש די אינטנסיבי הוא כבר איטי ברמה מחרפנת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הטלפונים הסינים מהווים בעיה בזמן תקלה - להבנתי צריך לשלוח אותם לתיקון בסין והם חוזרים אח"כ, בעוד שהמכשירים של סמסונג מטופלים ע"י סאני. לא?

 

קניתי לאמא של אישתי טלפון ב65$ לפני שנתיים. אני רק מחכה שהוא ימות כדי לחליף אותו, מסתבר שנפלתי על אחד אמין והיא מרוצה עד הגג.

ברגע שקונים מכשירים במחירים מצחיקים שבארץ המקבילים להם עולים בסדר גודל של 1500 ש"ח, נושא האחריות נהייה זניח ואו שמתקנים בארץ באיזו מעבדה או קונים חדש.

עוד אפשרות היא להזמין מאמזון ובמקרה של בעיה להתנהל מולם.

פורסם

נקסוס 5x - איך המכשיר הזה? אני חושש מסוללה חלשה, מצלמה בינונית ופתח טעינה וחיבור למחשב לא סטנדרטי. ראיתי חוות דעת שהמכשיר גם נהיה איטי אחרי חצי שנה.

אני מחפש מכשיר לא סיני 1000-1500 שקלים לילדה בת 14 ( שבכלל יש לה תיאבון לא בריא לאייפון 6 ).

אופציות נוספות יותר ישנות - סמסונג s5 neo, lg g2/3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת היא שהוא כנראה יפעל יותר טוב מכמעט כל מכשיר סלולרי של אנדרואיד, אבל מרתיע אותי אישית פתח טעינה שלא מאפשר לך לרכוש כבל USB בזול. יש לי עשרה כבלים שונים מכל מיני מכשירי אנדרואיד למיניהם (כולם מיצרנים מוכרים) וזה מאד קל למצוא אחד שמיש.

פורסם

ה-USB type-C הופך לתקן בדיוק כמו שכרטיסי ה-Micro-SIM ו-nano SIM החליפו את ה-mini SIM.

 

לנקסוס 5X גם מעבד SD808, כלומר הוא תומך ב-QuickCharge 2.0.

מה זה אומר:

 

 

1. מחבר type-C מצריך כבלים מיוחדים. לחילופין אפשר לקנות בדולר וחצי מתאמים מכבל mini USB סטנדרטי לשקע type-C.

 

2. מטעני QC2.0 יטענו את המכשיר הרבה יותר מהר מאשר מטען סטנדרטי. נכון שמטעני QC2.0 יותר יקרים - סביב 10-15 דולר ליחידה, וצריך לשדך להם גם כבלים מתאימים שעומדים בזרם הגדול יותר, אבל בתמורה מקבלים טעינה הרבה יותר מהירה, לפחות עד 80% מקיבולת הסוללה (סביב 80-85% יש האטה של קצב הטעינה). זה חשוב שכן מדובר בסוללה לא קטנה (2700 מא"ש) שמטען רגיל יזקק לזמן ממושך לטעינתה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קניתי לאמא של אישתי טלפון ב65$ לפני שנתיים. אני רק מחכה שהוא ימות כדי לחליף אותו, מסתבר שנפלתי על אחד אמין והיא מרוצה עד הגג.

ברגע שקונים מכשירים במחירים מצחיקים שבארץ המקבילים להם עולים בסדר גודל של 1500 ש"ח, נושא האחריות נהייה זניח ואו שמתקנים בארץ באיזו מעבדה או קונים חדש.

עוד אפשרות היא להזמין מאמזון ובמקרה של בעיה להתנהל מולם.

 

אוקיי, תוכל להמליץ לי על מכשיר סיני עם מסך גדול (יותר מהגלאקסי S4) שבסה"כ צריך להריץ טוב את אפליקציית וואטסאפ ואת וייז? שתהיה לו מצלמה נורמלית אבל הכי חשוב כאמור: מסך גדול (יש לה בעיית ראיה מקרוב).

 

תודה.

פורסם

יש לך את ה xiaomi Redmi Note 3, עם מסך 5.5, 3 ג'יגה זכרון פנימי ו 32, אומנם עם מעבד

Mtk, אבל לאחי יש אותו ולא ראיתי איזה משהו שהיה קשה למכשיר להריץ, או לאגים כלשהם.

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-Note-3-5_5-inch-3GB-RAM-32GB-MTK-X10-Octa-core-4G-Smartphone-p-1016742.html?p=WL0304514623201404D5

אם אתה רוצה יש גם את גרסת הפרו שלו, עם סנאפדרגון

http://www.banggood.com/Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-5_5-inch-3GB-RAM-32GB-Snapdragon-650-Hexa-core-4G-Smartphone-p-1030944.html?cur_warehouse=CN?p=WL0304514623201404D5

פורסם
אוקיי, תוכל להמליץ לי על מכשיר סיני עם מסך גדול (יותר מהגלאקסי S4) שבסה"כ צריך להריץ טוב את אפליקציית וואטסאפ ואת וייז? שתהיה לו מצלמה נורמלית אבל הכי חשוב כאמור: מסך גדול (יש לה בעיית ראיה מקרוב).

 

תודה.

 

https://www.ibuygou.com/p-xiaomi-redmi-note-3-pro-qualcomm-snapdragon-650-hexa-core-18ghz-3gb-ram-32gb-rom-7298.html

מכשיר מאוד מומלץ.

תראה ביקורות ביוטיוב.

פורסם

התגובות כאן רק ממחישות לי כמה להתרחק מסאני (היבואן הרשמי של חראסונג)

 

מצד שני את ה SGS6 וה 3 שלי רכשתי מKSP (ייבוא מקביל) ותודה לאל שלא הייתי צריך שירותי מעבדה ב4שנים האחרונות.

 

אשכרה צריך להתחנן שיתקנו את המכשיר..אפשר לחשוב שהם עושים את זה חינם (גם אם לא משלמים כסף בסופו של דבר,עצבים זמן ודלק זה גם קנה מידה לתשלום כלשהו..)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אוקיי, תודה על התשובות - אבדוק את המכשירים הסינים ונראה מה הם שווים - ארכוש בהתאם לממצאים.

 

למען הסר ספק, הסיבה שהייתי נעול על סמסונג היא מכיוון שיש ברשותי גלאקסי S4 אותו רכשתי באפריל 2014 מהחנות הרשמית שלהם באילת. חודשיים לפני תום האחריות (פברואר 2016) המכשיר שבק חיים, נכנס למעבדה שלהם ותוקן מיד ללא ציוץ - אפילו לא מחקו כלום מהמכשיר (לא היה לי גיבוי לכלום, ביקשתי זאת והסכימו). למען הסר ספק אני פדנט ולא היתה על המכשיר שריטה אחת או סימן אחד כלשהו (בדקו).

 

החליפו כפתור הפעלה וכרגע הטלפון עדיין תקין. אני לא חושב שאקבל שירות מצוין ממעבדה שמתקנת טלפונים סיניים בהשוואה לשירות שקיבלתי בסאני - אבל אקווה שהסיני לא יתקלקל בהשוואה לקוריאני...

×
×
  • תוכן חדש...