Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי נקסוס 6P. עברתי מנקסוס 5 אליו. מצלמה מצוינת, סוללה מחזיקה לפחות יום בשימוש רגיל, איכות בניה הרבה יותר טובה מה-N5 שהיה לי. אני אישית מרוצה.

Veni Vidi Vici

פורסם

חברים אני חייב לגבש דעה סופית ולרכוש מכשיר עוד השבוע.

התקציב -2K ש"ח, לא מעוניין לחרוג.

האם שווה לרכוש את המייזו PRO 6? יש אלטרנטיבות טובות יותר במחיר הזה?

לא רוצה ואין לי זמן לרכישות מחו"ל.

 

תודה!

פורסם
חברים אני חייב לגבש דעה סופית ולרכוש מכשיר עוד השבוע.

התקציב -2K ש"ח, לא מעוניין לחרוג.

האם שווה לרכוש את המייזו PRO 6? יש אלטרנטיבות טובות יותר במחיר הזה?

לא רוצה ואין לי זמן לרכישות מחו"ל.

 

תודה!

 

סוללה קטנה, רק 2560MAH

מעבד MTK שאומרים שהוא בעייתי בGPS, עדיף את המקביל לו SD.

פורסם (נערך)

עכשיו אני מרגיש דיי חמור שקניתי את הLETV, מיתברר שאפשר כעת ליקנות את הגירסת הנוט היוקרתית של שיומי ב199$, זה מכשיר שעלה מעל 500$ במקור :-(.

http://www.mi.com/mena/minote/

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi-Note-Pro-4GB-64GB-5-7-2K-Snapdragon-810-Dual-SIM-2560x1440-Android/1986585_32626474925.html

באסה...

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
עכשיו אני מרגיש דיי חמור שקניתי את הLETV, מיתברר שאפשר כעת ליקנות את הגירסת הנוט היוקרתית של שיומי ב199$, זה מכשיר שעלה מעל 500$ במקור :-(.

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi-Note-Pro-4GB-64GB-5-7-2K-Snapdragon-810-Dual-SIM-2560x1440-Android/1986585_32626474925.html

באסה...

 

למה?

אלא אם אני מבלבל עם מכשיר אחר, יש לו מסך פחות טוב, מעבד חלש יותר, "רק" 3/32GB.

 

 

פורסם (נערך)

אתה מיתבלבל עם הנוט לעניים, זה הנוט היוקרתי שלהם עם 4GB ומסך 5.7 2K.

http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_note_pro-6952.php

 

בקיצור חבל, מרגיש מבואס, במכשיר הזה הייתה לי תמוכה רישמית וחומרה מהמיטב כי מדובר במכשיר היקר ביותר ששיומי הוציאה בשביל היוקרה של המותג שלהם, כניראה יש חיסול מכשירי SD810 בעידן ה820.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

והופעה של מכשירי 650/652. השיומי מקס הענק במחירים בין $270-450 (בערך) בהתאם לנפח הזכרון הפנימי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
עכשיו אני מרגיש דיי חמור שקניתי את הLETV, מיתברר שאפשר כעת ליקנות את הגירסת הנוט היוקרתית של שיומי ב199$, זה מכשיר שעלה מעל 500$ במקור :-(.

http://www.mi.com/mena/minote/

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Mi-Note-Pro-4GB-64GB-5-7-2K-Snapdragon-810-Dual-SIM-2560x1440-Android/1986585_32626474925.html

באסה...

 

נראה מוזר שמוכר יחיד באליאקספרס מוכר בחצי מחיר ממקומות אחרים.

חפש אתר שמוכר במחיר כזה

אייל

×
×
  • תוכן חדש...